Gå til innhold

Denne skribleriboka


Insomniac

Anbefalte innlegg

Shit altså jeg er så nervøs.

Jeg skulle fått TR nå på fredag og jeg kjenner at for hver dag som går så blir jeg bare mer og mer nervøs.

Vi er ikke prøvere per say, men dersom det skulle komme et frø i denne kroppen så er det mer enn velkommen.

Kjenner jeg er usikker på om jeg bare skal vente flere dager før jeg tester eller bare få det gjort. TR kan fortsatt dukke opp vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du at mensen er 3 dager forsinket? For min kropp er tre dager ingenting. Hvor lange sykluser har du? Varierer de 1-3 dager eller er de helt like lange hver måned?

Ser at du lagde en dagbok. Da har vel du planer/ønsket om å få en baby? Ikke at det er en gangs notat der du lurer på om du er gravid? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pleier å være presis ja, hehe. Jeg opprettet en dagbok for å skrive i den, jeg spørr ikke vilt fremmede om jeg er gravid 😂

Vi har ikke gått aktivt inn på prøvingen, men skulle det skje så er det høyst ønskelig. Har sluttet på ppillen for en stund tilbake. Føler kroppen er annerledes denne måneden, og med en litt forsinket mens så er jeg skikkelig spent og nervøs på samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo tror jeg skal det i løpet av de neste dagene dersom TR holde seg unna.

Ligger våken nå, får ikke sove pga jeg har blitt så sulten om nettene og såå tissatrengt alltid. Frustrerende altså! Jeg skal jo tidlig opp i morgen :-(

Koselig at dere titter innom her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Insomniac, on 06 Jan 2015 - 13:06, said:

Shitshitshit :strix:

Oi, se der!!! Gratulerer. Og du følte jo det førte testresultater!!!!!

Her er det mange som planlegger og planlegger og du bare -- vips, så er du gravid.

Håper du fortsetter som "graviditetsdagbok".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh for en følelse. Det føles nesten ikke virkelig. Liten ut-av-meg-selv opplevelse der bokstavene kom fram på displayet. Herlighet :strix:

Jeg har hatt små hint heile veien, så sånn sett var det ikke kjempeoverraskende, men herlighet for en kribling i magen nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherlighet så vondt det er i nedre del av magen når jeg nyser. Føles ut som hele livmora og alt skal ryke :fnise:

Fortsatt merkelig det å være gravid. Noe småkvalm og uggen i kroppen. Kjenner jeg blir mer og mer redd for å miste også!

Lurer litt på når jeg skal ta kontakt med lege/jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at på første time hos legen tisser man på en test for å bekrefte graviditet, snakker om det man trenger, men ellers er det lite nytig. Mange mener timene ikke er seriøse fordi legen vet at å miste er også naturlig og de kan kjeldent gjøre noe med det.

Nå er jeg ikke gravid ennå, så vet ikke hva jeg skal gjøre når den tiden kommer, men akkurat nå tenker jeg å unngå unødvendige legetimer intil jeg er 10-12 uker på vei, om ikke lengre.

Hvorfor har du behov for timen? (om jeg kan spørre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å sjekke det som sjekkes kan, og for å bli kjent med jordmor og/eller lege. Og så tenker jeg det er fint å få snakket med noen profesjonelle, jeg har tross alt aldri gjort dette før. For meg er det viktig å være så trygg som mulig med situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...