Gå til innhold

Veien til en familie på fire <3


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

I følge beregningene er eggløsning over, eller så er den i dag, jeg har ikke helt kontroll... :sjenert:
Jeg har hatt en app på telefonen, men den er ikke lik som noen av de terminkalkulatorene på nettet (som stemte sist).. Tror eggløsning var på fredag og da ligger vi i tilfelle godt an til å få klaff denne måneden :)

Vi gleder oss så veldig til å få et positivt svar på graviditetsfronten nå. Får vi det til denne perioden vil svangerskapet gå over samme tidsperiode som med jenta vår og mest sannsynlig bli født i samme mnd :) Det hadde jo vært koselig! :)

Jeg har sykelig ømme brystvorter om dagen, det er så slitsomt å ha det, og i alle fall så tidlig, for da vet man at det ikke er p.g.a graviditet.. :huh:

Hvordan går det med dere andre prøvere?
Og hvordan var symptomene deres da dere ble gravide og hvordan var formen? :popcorn:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen tegn som slim eller EL-smerter rundt den tiden? :) så bra at dere sannsynligvis har truffet på riktig tid ;)

Her er det 11 dpo og dagene går tregt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tegn som slim eller EL-smerter rundt den tiden? :) så bra at dere sannsynligvis har truffet på riktig tid ;)

Her er det 11 dpo og dagene går tregt!

Jeg har en del slim ja og blir øm i underlivet (ubehagelig å ha sex til tider), som er litt mot sin hensikt føler jeg :P

Ja, jeg håper det satt denne gangen og at jeg er like heldig med neste som jeg var med datteren vår :)

Dagene går seint når man er prøvere, det er kjeedelig å vente .. Lykke til! Kanskje vi går på likt ;)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uke til testing og jeg er kjempe spent! Føler det satt denne gangen og kroppen er merkelig...
Jeg er småuggen hele tiden, har mye hodepine (som jeg vanligvis aldri har). Mat er ikke så godt lenger og jeg er sur og irritert, ofte :sjenert:

Noen som har opplevd symptomer så tidlig? Synes det virker litt merkelig og for godt til å være sant :P

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket symptomer som vondt i ryggen, murringer og luft i magen fra den tiden :) Luft i magen har jeg pleid å ha før også, men de to første gav meg klare heads up at noe kanskje var i gjære ;)

Håper det er en spire på vei hos dere også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket symptomer som vondt i ryggen, murringer og luft i magen fra den tiden :) Luft i magen har jeg pleid å ha før også, men de to første gav meg klare heads up at noe kanskje var i gjære ;)

Håper det er en spire på vei hos dere også :rodmer:

Har murringer og luft. Har en del luft til vanlig jeg også, men ikke slik som dette. Mulig det er noe jeg har spist også :)

Håper også det er en spire i magen :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg gravid....

Jeg er uvel og til tider direkte kvalm.

Jeg har vondt i hode OFTE!

Jeg har hatt menssmerter i 4 dager

Jeg er irritabel

Jeg er veldig følsom

Har også tidvis stikninger inni brystene (ikke ømme slik som vanlig før mens)

Jeg føler jeg kjenner igjen ting fra forrige gang jeg var gravid, men samtidig husker jeg ikke så godt + jeg vill ikke håper for mye. Det frister å teste tidlig bare for å sjekke, men desto lengre må man jo vente før man er 12 uker, egentlig ;)

Noen som har testet 3 dager før forventet mens med rett resultat svar? :)

Noen som kjenner igjen noen av symptomene? :)
Ha en fin uke!

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste tester lenge før ikm! Jeg fikk positive tester 9 dpo. Så tror absolutt en test ville gitt riktig svar nå! Syns du har vært flink som har holdt deg så lenge.

Hei forresten! Lykke til med testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste tester lenge før ikm! Jeg fikk positive tester 9 dpo. Så tror absolutt en test ville gitt riktig svar nå! Syns du har vært flink som har holdt deg så lenge.

Hei forresten! Lykke til med testing :)

Hei Blomst12, gratulerer med baby i magen. Vet du kjønnet? :D Spennende tid i vente!

Jeg tok en test i går ettermiddag, men den var så hvit som den kunne bli, så vi får se om ikke TR kommer på torsdag/fredag som ventet... :)

Det var kanskje like greit også, med tanke på at jeg har mistet jobben.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blomst12, gratulerer med baby i magen. Vet du kjønnet? :D Spennende tid i vente!

Jeg tok en test i går ettermiddag, men den var så hvit som den kunne bli, så vi får se om ikke TR kommer på torsdag/fredag som ventet... :)

Det var kanskje like greit også, med tanke på at jeg har mistet jobben.. :(

Har ei jente på 7 mnd. Fy og fort tida går! Så dumt med negativ test men kanskje greit som du sier med jobben. Håper det ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på 7 mnd. Fy og fort tida går! Så dumt med negativ test men kanskje greit som du sier med jobben. Håper det ordner seg:)

Jaa, beklager, der leste jeg litt feil (fått meg lesebriller i dag) haha.. :P Så kjekk alder datteren din er i. Kryper og åler seg tenker jeg :) Plutselig løper hun rundt bena på dere, det går såå fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok, det er bare så frustrerende når ting ikke blir som man har forventet :)

Ellers har jeg fortsatt vondt i hode i dag, vondt i nedre mageregion og korsryggen. Ikke særlig uvel i dag. Stikkinger i brystene, akkurat som nåler, ut mot brystknoppene...

Er fortsatt litt spent på om, og når mensen kommer. Har fortsatt et lite håp om at det er en spire i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det testdag og jeg er virkelig spent! Jeg har ikke gitt slipp på følelsen og håper enda og er positiv frem til mensen evt. kommer :P

Jeg har mye luft i magen, vondt i nedre del av magen og korsrygg, og puppene er "gangsperr".. Føles som om jeg har klemt dem i en hel natt..

Håpet er ikke over enda, det er ikke alle som tester positivt før ikm :) Forrige svangerskap fikk jeg bare en svak svak test dagen før ikm så jeg er positiv til det motsatte er bevist ;)

Edit: Glemte å nevne at hodepinen er på plass, også i dag.....

Noen som vil fortelle om sine tidlige graviditetstegn?? :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt hodepine, uvel i dagmorges, MEN blendahvit test i dagmorges også. Så da er det vel bare å gi opp for denne perioden og håpe mensen ikke kommer så kraftig som den "burde" i følge symptomene. Gleder meg absolutt ikke til å starte på pillene igjen nå når syklusen endelig har komt i "gjenge" igjen.. Men slik er det, jobb må man ha!

Edit: Mensen er komt, AAuu :P

Håper dere og flere vil følge med når jeg er tilbake igjen, med jobb ;)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer er blitt enige om at jeg ikke skal begynne på pillen igjen! :) Det er ikke bra for kroppen å være av å på unødvendig mye, så vi har bestemt oss for å være forsiktige i stedet, frem til jeg får jobb :) Noe jeg håper blir fort, det er så ufattelig slitsomt å ikke ha kontroll...

Ha en fin dag og uke damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Idja

Er nok lurt av dere å droppe p-pillene ja - forhåpentligvis er det ikke lenge du må vente på ny jobb. :)

Lykke til med jobbsøking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt og lurt.. Vi sliter jo med å huske på det innimellom da, så vi har ikke vært flinke med det.

Takk for lykkeønskninger.

Har fått meg ett 6 måneders vikariat så det er da noe, men det er ikke nok dessverre. Men desto bedre tid å finne meg fast jobb :)

Det ordner seg for snille jenter, sies det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heisann og hoppsann og falleralle-ra! :fnise:

Da ble det endring i planene våre og nummer 2 er allerede på vei. Har hatt svak positive tester siden fredag 24.april (skjønner ikke helt at det er mulig, men) og i dag testet vi sterk positiv :strix::strix:

Endelig er nummer 2 på vei :)

Har allerede fått større og vondere bryster og vond rygg.

Ikke vonde, men "irriterende" magesmerter har jeg hatt siden lørdag og ryggsmertene blir egentlig bare verre med dagene :sjenert:

Wohoo! Vi håper spiren klamrer seg fast og ikke slipper! :strix:

post-34460-0-91867400-1430330454_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...