Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag har jeg vært på kontroll på sykehuset! Alt er tilbake til normalen nå :) Livmorslimhinnen var på 9 mm, og det lå 7 egg i ene eggstokken og 4 egg i den andre, så sjangsen for en ny graviditet er stor :)

Så bra :D Lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! Da er det bare å sette i gang da ;)

Ja :P Prøvde litt igår kveld, men kroppen var nok ikke helt klar. For det kom litt lyserosa blod.

Så bra :D Lykke til videre :D

Tusen takk :D Venter og venter på eggløsninga, og må sikkert vente 1 uke til. Den ventetia her er jaggu meg kjedeligere enn DPO dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææ.. Kvelden igår var ikke god :( Kjente masse vonde følelser strømme på!

Tanker om babyen som forsvant, at livet er så urettferdig, at jeg kanskje aldri opplever gleden ved å bli mor. Ble litt tungt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lunalille :) Ble sittende å lese alle innleggene dine, fra testingen til nå.. Ble så revet med! Men du må ikke tenke slike vonde tanker! Du er jo super fruktbar :D Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 <3 Gode klemmer til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lunalille :) Ble sittende å lese alle innleggene dine, fra testingen til nå.. Ble så revet med! Men du må ikke tenke slike vonde tanker! Du er jo super fruktbar :D Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 <3 Gode klemmer til deg :)

Tusen takk gode du :hjerte:

Jeg føler meg liksom så maktesløs, føler at jeg ikke får til.

Jeg hadde begynt å glede meg så fælt til å bli mamma, også skjedde dette.

Så håper som deg at alle gode ting er 3 :)

Er jo heller ingen tvil om at jeg er superfruktbar. Skal tydeligvis ikke mye til, hehe.

Gode klemmer tilbake til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en klem jeg også :klem: Jeg så i terminklubben at du hadde mistet omtrent samtidig som meg. (Jeg hadde en MA som ble oppdaget forrige fredag.) Vil gjerne følge deg videre og håper du blir gravid igjen fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til de tankene så alt for godt, dessverre. Sender deg en stoooor klem :klem:

Tusen takk! Klemmer tilbake til deg :klem:

Innom med en klem jeg også :klem: Jeg så i terminklubben at du hadde mistet omtrent samtidig som meg. (Jeg hadde en MA som ble oppdaget forrige fredag.) Vil gjerne følge deg videre og håper du blir gravid igjen fort :)

Huff, leste om det der :( Må jo være utrolig fælt å vite at man går med et dødt foster inni seg! Tusen takk for at du vil følge meg, og jeg håper virkelig at du også vil bli fort gravid igjen, og at det går bra :hjerte::klem:

For min så er det ikke mange dager til :sengekos: hehe :P

Er på syklusdag 11 nå, og jeg tar eggløsningstester hver kveld. Når streken blir sterkere, da er det jobbing som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, leste om det der :( Må jo være utrolig fælt å vite at man går med et dødt foster inni seg! Tusen takk for at du vil følge meg, og jeg håper virkelig at du også vil bli fort gravid igjen, og at det går bra :hjerte::klem:

For min så er det ikke mange dager til :sengekos: hehe :P

Er på syklusdag 11 nå, og jeg tar eggløsningstester hver kveld. Når streken blir sterkere, da er det jobbing som gjelder!

Nei, det er ikke akkurat noe stas det, det er ganske absurd å vite at man har et dødt foster i magen. Men nå er det ute, så nå er det bare å vente på at hcg'en går ned så syklusen starter igjen. Det tar nok litt lengre tid før det kommer igang her, fordi hcg var såpass høy, så jeg skal prøve å nyte pausen og ikke tenke på prøving i det hele tatt. Har holdt på i 1,5 år og begynner å bli ganske lei, så det er greit at det tar litt tid før jeg skal begynne igjen.

I mellomtiden krysser jeg fingrene for deg :) De gangene jeg mistet tidlig fikk jeg eggløsning som normalt neste syklus, håper det blir sånn for deg også. Det sies jo at man blir lettere gravid rett etter en SA. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke akkurat noe stas det, det er ganske absurd å vite at man har et dødt foster i magen. Men nå er det ute, så nå er det bare å vente på at hcg'en går ned så syklusen starter igjen. Det tar nok litt lengre tid før det kommer igang her, fordi hcg var såpass høy, så jeg skal prøve å nyte pausen og ikke tenke på prøving i det hele tatt. Har holdt på i 1,5 år og begynner å bli ganske lei, så det er greit at det tar litt tid før jeg skal begynne igjen.

I mellomtiden krysser jeg fingrene for deg :) De gangene jeg mistet tidlig fikk jeg eggløsning som normalt neste syklus, håper det blir sånn for deg også. Det sies jo at man blir lettere gravid rett etter en SA. Lykke til! :)

Hvor høy HCG hadde du? I mitt tilfelle raste HCG ned fort. Var på bare 12 dagen etter SA'n begynte. Så tror fosteranlegget hadde sluttet å utvikle seg noen dager før jeg begynte å blø.

Leste at du skulle til utredning. Håper de finner ut noe der så det endelig løser seg for deg :hug:

Idag sov jeg ganske lenge! Kom hjem seint da jeg var barnevakt i natt, mens moren måtte på legevakt. Gikk heldigvis bra med henne :)

Fikk i meg 3 brødskiver til frokost, og nå har jeg så sinnsykt lyst på boller med krem!

Plagsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste HCG-måling var 45 000. Jeg tror det skal halvere seg ca annenhver dag, og i så fall tar det 3-4 uker før det er ute av kroppen her. Men det er helt greit, det kan godt ta litt tid, jeg er lei. Vi har utredet en god del fra før, men det er noen blodprøver jeg tror vi ikke har tatt, så dem vil jeg ha nå. Når man først har rett på det så er det greit å få det gjort :)

Jeg baker boller nå, faktisk! Jeg tester denne oppskriften: http://www.dagbladet...krift/25654524/, og det ser foreløpig veldig bra ut. Anbefales (hvis du har ingrediensene da)! Boller med krem er godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste HCG-måling var 45 000. Jeg tror det skal halvere seg ca annenhver dag, og i så fall tar det 3-4 uker før det er ute av kroppen her. Men det er helt greit, det kan godt ta litt tid, jeg er lei. Vi har utredet en god del fra før, men det er noen blodprøver jeg tror vi ikke har tatt, så dem vil jeg ha nå. Når man først har rett på det så er det greit å få det gjort :)

Jeg baker boller nå, faktisk! Jeg tester denne oppskriften: http://www.dagbladet...krift/25654524/, og det ser foreløpig veldig bra ut. Anbefales (hvis du har ingrediensene da)! Boller med krem er godt :)

45.000 ja.. Det var virkelig en del og det :O

Dessverre så har jeg bare sukker i skapet, så må nok ta meg en tur på bensinstasjonen å kjøpe ferdigboller om suget ikke gir seg.

Om 1 times tid skal jeg begynne på middagen. Det blir oppkuttet kyllingfilet med ris og sweet and sour saus :) Tenkte å ha wok grønnsaker til, men det glemte jeg visst å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg på dag 13 etter SA, og fortsatt ingen tegn til økende LH på eggløsningstestene.

Syns ventetiden blir lang :( Vil jo så gjerne få en ny spire med en gang.

Tiden går jo uansett, så har ikke noe anna valg enn å bare vente!

Etter jobb idag blir det avslapning hjemme tror jeg, og imorra må jeg kjøre bilen på Møller.

Håper dere alle har en kjempefin dag :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg!

Håper kroppen retter seg opp igjen så fort som bare mulig,slik at prøvingen kan starte for fult igjen for dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg!

Håper kroppen retter seg opp igjen så fort som bare mulig,slik at prøvingen kan starte for fult igjen for dere.

:klem:

Tusen takk :hjerte:

Ferdig på jobb for idag, og slapper av med kattepusen :)

Må vel gjøre noe husarbeide snart, men huff.. Så kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Trist å lese at du har mistet.. Har selv mistet 2 ganger, 1 sa og 1 ma. Tok litt tid før kroppen var tilbake til normalen etter ma, tror det går fortere ved sa? Er dessverre helt normalt å miste, men fy så vondt det gjør. På alle måter. Håper kroppen din går tilbake til normalen meget kjapt og at spiren sitter. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trist å lese at du har mistet.. Har selv mistet 2 ganger, 1 sa og 1 ma. Tok litt tid før kroppen var tilbake til normalen etter ma, tror det går fortere ved sa? Er dessverre helt normalt å miste, men fy så vondt det gjør. På alle måter. Håper kroppen din går tilbake til normalen meget kjapt og at spiren sitter. :klemmer:

Tusen takk :) Ja, det går visst fort tilbake til normalen ved en SA. Spesielt når man mister så tidlig.

Idag er jeg på dag 14, og kveldens eggløsningstest var helt lik som alle de andre testene jeg har tatt.

Altså, ingen eggløsning på gang enda.

Det var da som pokkern hvor lang tid det skulle ta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noe er så ønsket så virker det vel som det tar myyye lengre tid enn normalt. Husker det selv jeg. Men jeg krysser fingrene for testen i morgen viser noe annet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noe er så ønsket så virker det vel som det tar myyye lengre tid enn normalt. Husker det selv jeg. Men jeg krysser fingrene for testen i morgen viser noe annet! :jepp:

Takk, håper testen viser noe anna jeg og :) Skal snart teste, men vil bare vente til klokken passerer 18!

Vil dele denne sangen med dere. så fin tekst :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...