Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.


lizzie88

Anbefalte innlegg

Kjipent at jeg ikke har fått TR enda da.. Ifølge sånn mens/EL kalender på libresse.no, så skal jeg få den idag. Og mensen min bruker å være stabil egentlig, men må vell bare vente, som jeg ikke er noe særlig god til :sjenert:

Ja, det er kjipt.. Kanskje den kommer i morgen? TR kom 1 dag senere en mine utregninger :) Vi håper at hvis den skal komme, så kommer den snart! :) Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din fruktbare periode er:

22.11.2010 - 27.11.2010

Eggløsningen finner sted:

25.11.2010

Termin:

20.08.2011

Hehe, jeg har bursdag 19.08 og sambo har 21.08 ;)

Hohoho, DET hadde vært gøy det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er tante Rød forlatt bygningen, og om ca en uke er det fullt kjør i halmen igjen ;):humpe:

Vi skal lese oss litt opp, og se om vi får det til å klaffe denne gangen.

Hadde vært så gøy!

Og note to myself; Ikke test før etter IKM.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært festlig det ja! :jepp: Vi satser på det. Krysser fingre å tær å hiver en hel haug me babystøv til deg :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Masse lykke til! :popcorn:

Jeg var ferdig med mensen i går morges, så jeg ligger en dag etter deg ;) Spennende dette her! Vi håper at November blir unnfangelsesmåneden vår ;):strix:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med mensen søndag jeg. Hadde spotting igår, så det varte nok til søndag ettermiddag :gjeiper: !

Vi ligger nok sånn någelunde likt ann kjære deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med mensen søndag jeg. Hadde spotting igår, så det varte nok til søndag ettermiddag :gjeiper: !

Vi ligger nok sånn någelunde likt ann kjære deg :klemmer:

Ja, det gjør vi visst da! :D Da må jeg bare følge med på dagboken din! :D Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å kaste seg rundt igjen, og gjøre klart til neste EL :) Skal ha EL torsdagen, så det blir masse sex i dagene som kommer :) Jeg VIL litt bli gravid til jul, hadde vært fantastisk :yvonne:

Dere som er gale nok til å lese her inne, er det noe spesielt dere gjør rundt EL, som dere tror funker?

Jeg har pute under rumpa etter sex, men skal heller ha en hånndduk, siden det er ganske ekkelt med pute under rompa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh, vi er begge skranglete i formen, men skal få tid til litt :sengekos: uansett :)

Neste PP går ut, siden vi er hos foreldrene mine, i ett superlytt hus, da ;)

Sååå, klaffer det ikke nå, så må vi prøve neste gang i januar 2011 :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hohohooo, prøveperiode med øyebetennelse og snørr :)

Ble sex både igår og lørdag da, så det går seg til! Va heeeerlig med sex oppi alt dette her, rart, men sant! Når man har snørr og gugg alle veier, så var det skjønt å kunne slappe helt 100% av etter orgasme :yvonne:

Jeg har EL torsdagen da, så vi :sengekos: koser oss vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Kjenner til det Lizzie! Må selv vente til 10.Desember. Samboer skulle absolutt bruke en test å teste i går, som selvsagt var negativ, men vi vet begge det var for tidlig uansett :)

Er innom og ønsker deg lykke til og sender over litt babystøv :strix:

Ha en flott dag og uke videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihå!

Er en liten tur innom nå ;)

Har ikke noen gravide symptomer, så jeg regner med at det ikke blir noe baby på oss i denne perioden heller.

Jaja, sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...