Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

:velkommen: som prøver :)

Jeg sniker tilbake jeg, og kommer nok tilbake :vinke:

Blir en spennende uke for oss neste uke da :D

Takk, du også! :)

Ja, kom gjerne innom igjen! Jeg skal følge med hos deg! :)

Ja det blir en veldig spennende uke, har lyst at dagene skal gå ltt fortere, godt det er helg da! :biggrin:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlige graviditetssyptomer som jeg har. Selv om jeg er 99% sikker på at dette er på grunn av sykdommen eller at det ikke er så lenge siden pilleslutt :gjeiper:

- Kvalme

- Tretthet

- Smaksforandringer

- Har faktisk opplevd denne berømte metallsmaken også :gjeiper:

- Murringer

- Kramper i underlivet

Tidlig symptomjeger her ja, kommer til å bli en liten testefreak jeg :fnise:

Men det er da kjekt å se over det å tenke og håpe :sjenert: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlige graviditetssyptomer som jeg har. Selv om jeg er 99% sikker på at dette er på grunn av sykdommen eller at det ikke er så lenge siden pilleslutt :gjeiper:

- Kvalme

- Tretthet

- Smaksforandringer

- Har faktisk opplevd denne berømte metallsmaken også :gjeiper:

- Murringer

- Kramper i underlivet

Tidlig symptomjeger her ja, kommer til å bli en liten testefreak jeg :fnise:

Men det er da kjekt å se over det å tenke og håpe :sjenert: :rødme:

hehe, jeg er nok en symptomjeger i skjul jeg også ;)

Har tilogmed bestillt tester jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er innom en tur og hilser på.

Blir spennende med prøvingen nå. Selv er jeg på 3 pp etter p-pille slutt. Satser på at november er månden for oss :)

Lykke til med prøvingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jeg er nok en symptomjeger i skjul jeg også ;)

Har tilogmed bestillt tester jeg :sjenert:

Det er jo alltid lov å håpe!! :sjenert: Har bestilt tester jeg også ;) De ligger klar til meg på badet! :biggrin:

Lykke til!! :klem:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er innom en tur og hilser på.

Blir spennende med prøvingen nå. Selv er jeg på 3 pp etter p-pille slutt. Satser på at november er månden for oss :)

Lykke til med prøvingen! :)

Så koselig at du stikker innom! :goodbye:

Ja blir kjempe spennende fremover, er spent på om mensen kommer neste uke :) Håper November er måneden for deg og alle andre prøvere! Masse lykke til, og babystøv må til! :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Hvordan er helgen deres?

Håper den er flott og full av :sengekos: eller hyggelige overraskelser :gravid:

Jeg sitter å lurer på om jeg skulle kjøpe eggløsningstester om tante rød kommer neste uke. Er det noen som har erfaring med eggløsnings-strips fra billigetester.no? Fungerer disse bra eller? :biggrin: Og hvordan fungerer de egentlig? Skal man ta hver dag fra mensen er over og til den slår ut liksom? Er så spennende! :biggrin::hjerte:

Ha en flott helg videre folkens! :strix:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke erfaring fra EL tester. Men vurderer også å teste de. Mest fordi jeg har gått på p-pillene så lenge og jeg vet ikke om jeg har EL i det hele tatt.

Men ikke la spenningen ta helt overhånd da. Husk at det kan ta tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke erfaring fra EL tester. Men vurderer også å teste de. Mest fordi jeg har gått på p-pillene så lenge og jeg vet ikke om jeg har EL i det hele tatt.

Men ikke la spenningen ta helt overhånd da. Husk at det kan ta tid. :)

Ja, det kan være spennende og prøve de ut! :)

Vet det kan ta lang tid før ting blir som normalt igjen, men det vil jo være enklere å finne der ut om man har EL-tester.

Om ting ikke allerede har klaffet (noe jeg ikke tror, men håper jo da!) så håper jeg TR kommer til tirsdag når den egentlig skal komme :) Det er vel det vi alle ønsker, at ting skal skje så fort som mulig! Vi kvinner mister all tålmodighet når det gjelder prøving av å bli gravide! Det er jo så spennende! :biggrin::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ønsker man at ting skal skje så fort som mulig :rødme: Det blir veldig spennende å se! Gleder meg til å følge med her.. Håper jo at det klaffet for dere, men om det ikke gjorde det håper jeg også at TR dukker opp når den skal slik at dette blir en mest mulig kortvarig prosess :biggrin: Hihi, vi er ikke særlig tålmodige når det kommer til det nei.. :sjenert: Men så ønsker vi jo så sterkt at alt skal gå så fort og smertefritt :rødme:

Håper du har en nydelig søndag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hilsen i boka mi, og velkommen i prøver-gjengen! Ser du kjenner på de her symptomene du også. ;) Det kan jo være gode nyheter da! Lykke til til dere i hvertfall! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt ønsker man at ting skal skje så fort som mulig :rødme: Det blir veldig spennende å se! Gleder meg til å følge med her.. Håper jo at det klaffet for dere, men om det ikke gjorde det håper jeg også at TR dukker opp når den skal slik at dette blir en mest mulig kortvarig prosess :biggrin: Hihi, vi er ikke særlig tålmodige når det kommer til det nei.. :sjenert: Men så ønsker vi jo så sterkt at alt skal gå så fort og smertefritt :rødme:

Håper du har en nydelig søndag :hjerte:

Ja, vil det skal skje nå! :biggrin: hehe. Vi gleder oss veldig her hos oss. Har alle tegn på mensen, og venter den i morgen, men vi får se :strix: Håper det går kjempe fort for dere også! Lykke til!

Ha en flott uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hilsen i boka mi, og velkommen i prøver-gjengen! Ser du kjenner på de her symptomene du også. ;) Det kan jo være gode nyheter da! Lykke til til dere i hvertfall! :goodbye:

Bare hyggelig det. Spennende å følge med på de forskjellige prøverne her! :biggrin: Ja, symptomene er der, men føles nesten som om tante rød er rett rundt hjørnet :) Men vi håper på det beste! Lykke til, til dere også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt en fin start på uken folkens? :biggrin: Jeg har vært på skolen igjen i dag og det var rett å slett litt herlig! Se mennesker igjen å føle meg oppegående :biggrin: Jeg har hatt alle form for menssmertr i dag så venter nesten at TR kommer i morgen tidlig :sukk: men vi får se! :popcorn:

Håper der har hatt en fin helg og får en flott uke med prøving :sengekos: og flotte overraskelser :gravid: ! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere hatt en fin start på uken folkens? :biggrin: Jeg har vært på skolen igjen i dag og det var rett å slett litt herlig! Se mennesker igjen å føle meg oppegående :biggrin: Jeg har hatt alle form for menssmertr i dag så venter nesten at TR kommer i morgen tidlig :sukk: men vi får se! :popcorn:

Håper der har hatt en fin helg og får en flott uke med prøving :sengekos: og flotte overraskelser :gravid: ! :jepp:

Jeg kunne ikke ha hatt bedre start på uka ;) Oppkjøring bestått, fantastisk kjæreste og verdens søteste lilesøster som gråt når jeg hadde bestått oppkjøringen, hun ble så stolt :O!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke ha hatt bedre start på uka ;) Oppkjøring bestått, fantastisk kjæreste og verdens søteste lilesøster som gråt når jeg hadde bestått oppkjøringen, hun ble så stolt :O!

Så kjempe gøy! Husker jeg var overlykkelig da jeg fikk lappen! :biggrin: Hatt den 2 år nå. Jeg var ute å kjørte alene med en gang etterpå. Og det var en skikkelig herlig følelse! Du kan kjøre hvor du selv vil uten å tenke på noen andre. Kos deg med lappen og håper du får enda flere gode nyheter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens! Da var skoledagen på tirsdagen over og jeg ligger forann tv-en litt før det blir skolearbeid :)

Det er 4 uker siden jeg fikk mensen sist nå. Så jeg skulle vel egentlig hatt mensen i dag. Alt har tydet på at den skal komme, og det har holdt på i 3 dager nå. Men ingen TR å se enda. Jeg våknet i natt med store smerter i magen (menssmerter), vondt i korsryggen, jeg er kvalm og har hodepine. Utenom det tisser jeg mye!

Har det klaffet for oss allerede skulle jeg vel ha testet positivt i dag? Jeg får prøve å vente til 16.November å se om TR kommer, da burde den vel kommet om den skal?

Hvor lenge har dere gått før mensen kom etter pilleslutt?

Har gått på Loette 28 i over 2 år jeg da, så jeg ser jo det er mange som har gått i over 10 år men likevel får det til, av og til på PP1. Folk blir jo gravide om de glemmer 1 pille! Så det er jo håp for oss alle ;)

Hva sier dere folkens, er det håp for meg siden TR ikke er kommet enda, eller må tålmodigheten smøres? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...