Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

:hallo:

Lykke til som prøver :) Selv er jeg i PP1 og venter TR i morgen eller søndag... Jeg har vært en testoman, og ikke noe annet enn frustrasjoner og mer usikkerhet har kommet ut av det. Neste gang skal jeg vente til ikm med å teste. Så det er mitt råd :)

GOD HELG :sol:

Takk skal du ha! :biggrin: Send meg gjerne litt babystøv :sjenert:

Håper ikke du får besøk av tante rød i morgen, eller søndag, eller noen dag i fremtiden! Ikke før etter at babyen deres er kommet da :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje lurt å teste tålmodigheten først ja! Jeg klarte ikke det :fnise: Måtte teste med en gang. Var selvsagt negativ, men jeg klarte ikke la være :sjenert: Da får man i hvert fall gjort noe med nysgjerrigheten ;) Ønsker deg en strålende helg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje lurt å teste tålmodigheten først ja! Jeg klarte ikke det :fnise: Måtte teste med en gang. Var selvsagt negativ, men jeg klarte ikke la være :sjenert: Da får man i hvert fall gjort noe med nysgjerrigheten ;) Ønsker deg en strålende helg :biggrin:

Hehe, ja, jeg tror jeg gjør det! :biggrin: I og med at jeg kun har vært av pillen i 12 dager regner jeg med at det ikke er noe vits i :) Ha en nydelig helg og kos dere med prøvingen, hihi :fnise:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle her inne på KG :biggrin: Håper dere har en flott helg! Jeg er fortsatt syk, men idag var jeg god nok til litt :sengekos::sjenert: så da er det enda større sjangs :) Har vært av pillen 2 uker på mandag, så jeg venter vel da mens 1 uke senere + noen dager til :) Vi får bare vente og se, har absolutt ingen kontroll enda :gjeiper:

Ha en fortsatt god helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det en ny uke folkens! :) Jeg hadde planer om skole i dag, men neeida.. Legebesøk i dag, om de har tid til meg :gjeiper:. Hva skal dere andre inne på kvinneguiden gjøre denne uken? Er det full :sengekos: på prøverene her inne denne uken?:lur:

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei prøvere, gravide og andre KG medlemer! Da er jeg på min 7 dag med sykdom. Sykemeldingen min varer ut dagen i dag og jeg er virkelig ikke noe bedre. Helst er jeg verre. Går på antibiotika men det virker ikke som om det fungerer, men håper det bedrer seg i løpet av dagen! :biggrin:

Hvordan går prøvingen for dere damer her inne? Er det noen som har fått positiv test den siste uken som jeg ikke har fått med meg? :)

Jeg er på min 16 dag av p-pillen. Har bestemt meg at jeg skal ta en test den 16.november om tante rød ikke har vært på besøk til da :) Hadde siste menstruasjon fra 12-16.Oktober. Da gikk jeg jo på pillen og har derfor 28 dager mellom hver mens, hadde vertfall. Så om det fortsatt stemmer venter jeg altså mensen 9.November. Håper ikke den kommer da! Så da bør jeg vertfall ha en korrekt graviditetstest den 16.November, enten den er negativ eller positiv :) Er jo bare 1 uke til jeg venter mensen da jo! Spennende, men skummelt også :sjenert:

Dere heldige som fikk det til å klaffe på sørste forsøk, rett etter pilleslutt, når testet dere positivt? :biggrin:

Ha en flott dag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Så kjedelig å være så lenge syk da. Håper du blir frisk snart.

Du må huske på at det kan ta lang tid før du får mensen igjen etter å ha sluttet på pillen... Den blødningen du har hatt når du går på piller blir ikke nødvendigvis den samme som når du sluttet.

Bare sånn at du tenker litt over det :) En 28 dagers syklus på pillen kan fort bli 38 dagers syklus en periode etter pillen...Sykdom og stress kan også utsette mensen.

Men håper for din del at du kommer raskt inn i det eller at du allerede er gravid :) Hadde jo vært det beste. Blir spennende fram mot 16.nov da.

Selv slutter jeg på pillen denne uka.. Ikke for å være aktiv prøver, men for å bli kjent med kroppen min og gjøre den klar til å prøv den dagen samboer er 100 % klar ;) Gleder meg til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Så kjedelig å være så lenge syk da. Håper du blir frisk snart.

Du må huske på at det kan ta lang tid før du får mensen igjen etter å ha sluttet på pillen... Den blødningen du har hatt når du går på piller blir ikke nødvendigvis den samme som når du sluttet.

Bare sånn at du tenker litt over det :) En 28 dagers syklus på pillen kan fort bli 38 dagers syklus en periode etter pillen...Sykdom og stress kan også utsette mensen.

Men håper for din del at du kommer raskt inn i det eller at du allerede er gravid :) Hadde jo vært det beste. Blir spennende fram mot 16.nov da.

Selv slutter jeg på pillen denne uka.. Ikke for å være aktiv prøver, men for å bli kjent med kroppen min og gjøre den klar til å prøv den dagen samboer er 100 % klar ;) Gleder meg til det..

Takk takk :) Håper å bli bedre snart nå ja :)

Jeg vet det kan ta lang tid før mensen kommer etter pilleslutt, men jeg håper :sjenert: Ja, gleder meg til 16.November :biggrin: Jeg sitter å venter på tante rød hver dag, men håper selvsagt ikke den kommer :)

Det er deilig å slutte på pillen, du kjenner at kroppen din er på vei tilbake til slik den var før du begynte på pillene. Jeg har akkurat sluttet å ha ømme bryster etter pilleslutt. Har fortsatt vondt i brystvortene, men de kommer seg de også. Hehe. Det er spennende! Masse lykke til til deg og samboer, håper ikke det tar så lang tid for dere heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig spennende å bli kjent med kroppen "på nytt" etter pilleslutt. Bare veldig irriterende at mange av disse tingene kan sammenliknes med graviditetssymptomer. Det liker jeg ikke! :snurt:

Hadde vært veldig moro om du allerede er gravid :jepp: Er lov å håpe på det beste! Hvis ikke håper jeg at du raskt kommer inn i syklusen din! Heier for at du (og jeg) kan sitte i juletider og ha gode nyheter :rødme:

Ha en videre fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å koselig det må være om dere kan fortelle de gode nyhetene til familie ved juletider :)

Krysser fingrene for dere begge og venter i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig spennende å bli kjent med kroppen "på nytt" etter pilleslutt. Bare veldig irriterende at mange av disse tingene kan sammenliknes med graviditetssymptomer. Det liker jeg ikke! :snurt:

Hadde vært veldig moro om du allerede er gravid :jepp: Er lov å håpe på det beste! Hvis ikke håper jeg at du raskt kommer inn i syklusen din! Heier for at du (og jeg) kan sitte i juletider og ha gode nyheter :rødme:

Ha en videre fin dag! :klem:

Enig i det, nettopp sluttet å føle meg gravid etter pilleslutt. Utenom at jeg må tisse ofte! Men ellers er de ømme brystene på vei bort.

Jeg håper for harde livet på at jeg er gravid allerede, men jeg tørr ikke å håpe :sjenert::) Men det hadde vært koselig å hatt noen så gode nyheter i julen!! Men ting kan skje denne måneden også om det ikke har skjedd! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk å koselig det må være om dere kan fortelle de gode nyhetene til familie ved juletider :)

Krysser fingrene for dere begge og venter i spenning :)

Håper vi kan sitte med de gode nyhetene i julen ja! :biggrin:

Takk for det, kryss i vei, og lykke til selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Nå sitter jeg med kramper i magen. Menssmerter. Vil ikke ha besøk av tante rød nå! Håper ikke hun kommer, men om hun skal komme så er det vel bedre hun kommer nå enn om flere uker :sukk::)

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den følelsen der! Men som du også sier er det bedre at det kommer nå - mange må jo gå kjempelenge før de får mensen igjen etter pilleslutt. Så vi er heldige som fikk det så fort! :) Og da kan du begynne å regne syklusen din :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner igjen den følelsen der! Men som du også sier er det bedre at det kommer nå - mange må jo gå kjempelenge før de får mensen igjen etter pilleslutt. Så vi er heldige som fikk det så fort! :) Og da kan du begynne å regne syklusen din :nigo:

Ja, gleder meg til å kunne begynne å regne på syklusen min! Eneste jeg har å gå ut i fra nå er jo siste mensen min, men da var jeg jo på pillen så den kan vel ikke brukes skikkelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dagen deres vært jenter? Jeg har vært hos legen i dag, fått ny type antibiotika, kjipt! Bactrum eller noe slik tror jeg den het. Den lukter neglelakkfjerner! :sjokk: Gruer meg til å få den i meg i kveld ja! Er dårlig i magen også, og kvalm. Håper virkelig at tanta kommer i dag om hun skal, for jeg var ikke til stede da tålmodighet ble utdelt! :gjeiper: Tisset mye i dag. Våknet til og med i natt å måtte på do. Det er unormalt for meg! :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag igjen jenter! :biggrin:

Jeg er syk i dag også (forhåpentligvis siste dag hjemme fra skolen!) Det er godt å være hjemme å slappe av å gjøre som man vil, men guri hvor kjedelig det blir i lengden!! Gleder meg derimot til å være hjemme med smårollingen når den kommer da, da er det jo ikke akkurat lite å gjøre ;)

Hva gjør dere hjemmeværende mødre når dere er hjemme? Rydder dere eller slapper av når babyen sover? Går dere ut mye, til venner eller handler o.l.?

Gleder meg slik til det er min tur!! :biggrin::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...