Gå til innhold

Veien til å bli foreldre


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Idag er det 16.juni! Det er altså 4 mnd til termin! Herregud hvor fort tiden går! :rodmer:

Hadde mini blitt født nå kunne hun ha overlevd (! sykt å tenke på), men hun må bare holde seg inni magen så lenge hun skal! Ingenting er bedre enn det :)

Begynner nå å kjenne på mye halsbrann og er begynt å få vondt i magen og ryggen om jeg gjør litt for mye ut av ting, enten det er å vaske opp, rydde eller :sengekos::sjenert:

Kjenner jeg begynner og bli tyngre... Har gått opp 6 kg på 3 mnd så det merkes på kroppen. Men er heldig og (foreløbig) bare legger på meg rundt magen da, ingenting noe annet sted. Håper bare ikke jeg blir trillrund i ansiktet eller veldig bred over rumpa!

Men det går seg vel til det og, og det er jo egentlig det samme så lenge tulla trives inne magen :rodmer:

Ha en flott uke videre og en flott helg når den kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du har veldig fin holdning til det med vektøkning, Angel. Kjenner selv at jeg ikke liker det at jeg har blitt litt større over lårene og fått litt ekstra på ryggen... :sjenert: Man burde vel kanskje se på det som at det er sånt som kommer med... Som regel forsvinner jo det meste etter fødsel også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! Mesteparten forsvinner etter fødselen, og ganske kjapt også. Er ikke alle du kan se at har vært gravid noen dager etter fødselen bare. Søsteren min gikk til og med ned 2 kilo fra det hun veide før hun ble gravid :)

Det ordner seg nok for oss også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Tenk at du er 31 uker på vei! Jøss! Synes ikke det er lenge siden du testet positivt... Håper alt står bra til!! :hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei og nei.. Nå er det jo en eevighet siden jeg har skrevet her inne. Har startet å jobbe, jobbet i 6 uker nå, men blir nok sykemeldt i dag. Har anemi og sliter en del med kynnere :) Er veldig klar for at hun skal komme ut, kroppsmessig, men sånn med tanke på rot å styr så må hun vær så god bare holde seg inni magen enn så lenge! :biggrin:

Nå er det uansett ikke mange ukene igjen! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei Angel!

Lenge siden jeg har vært aktiv inne på KG, men er nå inne i varmen igjen, og sniker litt i dagboka di :)

Spennende å snart få ut babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe aktiv på KG jeg heller! :) Men sånn blir det fort :) Bare til å snike!

I dag er det 32 dager igjen til UL-terminen, og vi er kjempe spente! Alt er klart til at hun bare kan komme. Nå er det bare til å forberede seg på fødselen og se fremover! :biggrin:

Kjenner jeg begynner å få litt nerver i forhold til fødselen. Jeg gruer meg ikke, men det er klart det er litt skummelt. Jeg aner jo ikke hva jeg har i vente.

Smertene vil jo selvsagt være vonde, men det vil være utholdelig :)

De tingene jeg er mest nervøs for, som sikkert ikke andre tenker på igjen, det er å bli så "dårlig"/ får så vondt at jeg kaster opp, og at jeg rakner mye nedentil.

Hvor mange av dere som har vært gjennom en eller flere fødsler har kastet opp, og evt hvor mye har dere revnet? Når jeg tenker på revning, så tenker jeg ikke altfor mye på smertene det innebærer, men hvordan det vil bli etterpå, når det har grodd og vi kan :sengekos: igjen :gjeiper: Hehe, tidlig å tenke på, men det er jo tanker som melder seg :)

Håper noen vil svare og berolige meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere? Nå har vel lillejenta kommet :hjerte: Håper alt står bra til, og at du snart kommer med en liten oppdatering :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei folkens!

Dæven, hvor er tiden blitt av? :fnise:

22.oktober kom den lille jenta vår til verden. Hun var 50 cm lang og veide 3555 g :rodmer:

Neste uke blir hun 4 måneder og vokser kjempe fort! Jeg har lenge tenkt på å stikke innom å oppdatere og alt, men har enten ikke hatt tid eller ikke orket. Men slik blir det. Kanskje er det på tide å lage ny "dagbok" om å være mamma. Det er en fantastisk følelse. Ingenting er bedre :jepp:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...