Gå til innhold

bestemte seg en time før--


Madison

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei heldigvis.

Hva er liksom "forholdet" basert på..? "jaja kaster mynt og krone og satser på jeg har flaks" opplegg det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen mellom Ungkaren og en flylast middelaldrene menn med hentesveis på vei til Thailand for å kjøpe seg koner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen mellom Ungkaren og en flylast middelaldrene menn med hentesveis på vei til Thailand for å kjøpe seg koner?

Nåja, forskjellen er meget stor, etter min mening. Jeg forsvare ikke programmets konsept, men jeg undere meg stadig over folks fordømming av mennesker som viser seg på skjermen. Jeg håper disse menneskene finner hverandre, finner kjærligheten og drømmen om en livsledsager. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kjenner jeg noen av deltakerene personlig, men jeg vil tro at de fleste av de er oppegående, unge mennesker i virkeligheten. På TV klippes og redigeres det slik at programmet beholder spenningen, intriger blåses opp for å hode oss benket foran skjermen og personene som er med blir fremstilt slik produsenten av programmet ønsker det.

Tenk om noen hadde fulgt meg med kamera og mikrofon en hel dag, - for så å vise noen minutter av det på TV - der det liksom skulle komme frem hvordan jeg er? :o Vedder på at de kunne trikse til nesten en hvilken som helst personlighet ut av det.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det at han ikke hadde bestemt seg en time på forhånd er vel ikke så lett å klippe til. "Skal vi se...hvem skal jeg fri til...hm"

Jeg vet hva jeg ville svart hvis han fridde til meg i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om noen hadde fulgt meg med kamera og mikrofon en hel dag, - for så å vise noen minutter av det på TV - der det liksom skulle komme frem hvordan jeg er? :oquote]

:o Du sier noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi tro nyhetene så må jeg være synsk :wink:

Forlovelsen er brutt, what a shame :hoho:

hun fortjener noe bedre,og hun der kathrine fikk og rett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk vanligvis det ja. Men det er var bare så tåpelig.

Bestemme seg en time før sending hvem man skal fri til?! hallo!

Stod mer av respekt av svensken. Ærlig og rett fram. Og fridde ikke med en gang, vil se hvordan det går i hverdagen først.

LITT mer realistisk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett nyhetene, måtte jo se siste episode av Sex og singelliv... :ler:

Kom det fram noe om hvorfor forlovelsen allerede var brutt, eller?

Det var nok mer "bein i nesa" på hun norske jenta, men så har jeg ikke fulgt med mer enn et gløtt i ny og ne på denne serien, heller. Måtte bare se finalen i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marie trengte mer tid for seg selv og for Max marius skulle et forhold være slik at man ønsket å være sammen hele tiden.

Eller noe sånt...

De sa ikke så mye heller.

Det kommer nok oppklaringer neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Var jo nesten litt morsomt da: Rett etter å ha sett Ungkaren ferdig, med forlovelse og det hele, så sier de på TV at Ungkaren-Max og Marie har brutt forlovelsen. For oss TV-seere varte jo ikke lykken fem minutter en gang! :ler:

Og det blir vel ikke siste gangen lykken tar slutt - hvis Max vil være sammen med sin utkårede hele tiden, kommer han til å kvele hvert eneste forhold han går inn i...

Uff, stakkars Max - nå føler jeg meg litt slem... Jeg håper jo selvsagt at han blir lykkelig en gang!! Men har han valgt å være med på noe sånnt på TV, så må han tåle litt kritikk og krasse bemerkninger.. Blir egentlig helt dårlig av hele konseptet jeg... Og jeg får nesten vondt av alle menneskene som har brettet seg ut på TV - men de har faktisk valgt det selv... Uff nå sporer jeg visst helt av - nå skal jeg gi meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det hadde gått det spor bedre hvis han hadde valgt Kathrine, da. Jeg tror det ville gått akkurat likedan, kanskje fortere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...