Gå til innhold

Jeg skal aldri se Titanic!


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer også. Hvorfor vil dere ikke se Titanic, Ringenes Herre og Matrix for eksempel?

Så litt av Ringenes Herre (ble sendt på Canal+?) noe så kjedelig! De gikk og gikk og gikk og gikk men kom aldri til målet. Gjesp!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel for å forsvare Ringenes Herre litt, så er det ikke en "fix" film på 1 t og 28 minutter. Det er en opplevelse, en vandring. Effekter denne filmen har for å skape stemning er utrolig rå!! Både teknisk og visuelt. Jeg synes det er trist at du ikke rigger deg foran DVD'en og ser alt fra A-Å.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Ringenes Herrenerd, men kan skjønne at eventrygenren for voksne, både på film og som litteratur ikke treffer alle - noen hater den jo faktisk. Har generelt ikke noe problem med at folk har sterke meninger på forhånd om noe, så lenge de har en viss peiling på hva de snakker om - når det gjelder matrix, ringenes herre og harry potter (jeg liker alle tre) så er de såpass hypet og vist i mange andre medium at det er vanskelig å ikke finne ut om en vil bruke penger og tid på dem. Jeg har f.eks. ikke noe trøbbel med å stryke Hestehviskeren fra lista over filmer jeg skal se. Kan hende er den bra - men jeg har ikke så mye tid at jeg vil prioritere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi,*rødme* av en eller annen rar grunn har jeg sett britney filmen fordi jeg og noen andre fant ut at den måtte være så dårlig at vi ikke kunne gå glipp av den. den var dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...