Gå til innhold

Jeg skal aldri se Titanic!


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så mange Titaniccere vi er :ler:

En til :vinke:

(Trodde jeg var den eneste som ikke hadde sett filmen - eller ønsket å gjøre det....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saving Private Ryan.

Av to grunner: Det er Tom Hanks. Og det er en trist krigsfilm. (så mye har jeg fått med meg..)

Har egentlig en laaaang rekke med filmer som jeg aldri skal se, jeg. Blair Witch Project er en annen av dem. Altfor skummel for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg kommer aldri til å gidde se Star Wars. Jeg synes ikke det er spennende med usannsynlige romfilmer.

Men dere som ikke vil se Titanic sier ikke noe om hvorfor dere ikke vil se den. Greit nok at man vet hvordan det går og historien i filmen kan kanskje være litt klissete, men den gir deg noen tanker om hvilket mareritt det må ha vært å være ombord i det skipet.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ALDRI se

*Matrix

*Star Wars

*Ringenes Herre

*Harry Potter

*Noe som helst med Sylvester Stallone

*Kill Bill eller hva den nå heter

Har sett Titanic, på storskjerm på Colosseum, og jeg sov ikke på en uke. Kan godt begynne å se filmen nå, men jeg skrur altid av rett etter at de har hatt sex i den bilgreia.

Orker ikke sånne grusomheter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som ikke vil se Titanic sier ikke noe om hvorfor dere ikke vil se den. Greit nok at man vet hvordan det går og historien i filmen kan kanskje være litt klissete, men den gir deg noen tanker om hvilket mareritt det må ha vært å være ombord i det skipet.

Kliss klass, liker ikke Leonardo (hvertfall ikke i slike roller), filmen ble hypet unødvendig mye opp og mistet derfor lysten. Har rett og slett ikke lyst - er det god nok grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...