Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Har du fått prøvd vanngym ennå? Jeg er så spent på det selv. Er det bare en gjeng med vaggende, haltende damer (som meg), eller er det mange som ser freshe ut også?

Har ikke noe slikt tilbud her dessverre :(

Syns det er så kleint jeg at jeg trives best med å trene selv. Jeg med mann og barn så de kan svømme og kose seg i mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terapibasseng, hvordan fant du ut av slike tilbud i nærområdet?

Jeg googla det bare :)

Viste at de skulle ha et i nærheten, men det har vært under oppussing i lang tid. Men nå var det endelig klart! Hør med legen din/jordmor om de vet om noen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla det bare :)

Viste at de skulle ha et i nærheten, men det har vært under oppussing i lang tid. Men nå var det endelig klart! Hør med legen din/jordmor om de vet om noen kanskje?

Det skal jeg jammen gjøre, takk for tips:) Skal ikke møte jordmor før om litt over to uker, men det får gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter ul nr 2 har vi fått vite at vi får en gutt :rodmer:

Ååååh <3 Gratulerer!

Må bare skryte litt av helgas trening her! Gått totalt 5 timer og trent totalt 40 minutter på elipsemaskin :) Deilig å komme i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ny UL i dag, men i dag lå hun så kronglete til at vi ikke fikk se noen ting! :fnise: Litt morsomt at vi måtte ha ny time fordi hun første gangen lå litt ekkelt til, men i dag var det virkelig helt umulig! Ny time igjen neste uke, og da skal jeg ut og gå meg en tur så hun forhåpentligvis kommer litt opp fra bekkenet, det fine gode gjemmestedet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ny UL i dag, men i dag lå hun så kronglete til at vi ikke fikk se noen ting! :fnise: Litt morsomt at vi måtte ha ny time fordi hun første gangen lå litt ekkelt til, men i dag var det virkelig helt umulig! Ny time igjen neste uke, og da skal jeg ut og gå meg en tur så hun forhåpentligvis kommer litt opp fra bekkenet, det fine gode gjemmestedet sitt :)

Hehe, lille luringen! Vi får se neste uke da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lille luringen! Vi får se neste uke da :)

Ja, enda mer spent på om hun har blitt en han siden sist! Satser på at vi får se alt godt neste gang :) Regner med hun ligger så langt ned fordi det har vært tidlig på morgenen. Neste time er kl 2 på ettetmiddagen, da har hun forhåpentligvis kavet seg litt opp og strekt mer på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe slikt tilbud her dessverre :(

Syns det er så kleint jeg at jeg trives best med å trene selv. Jeg med mann og barn så de kan svømme og kose seg i mens :)

Har sjekket ut og det er vanngym i nærheten av der vi flytter til, så mulig jeg må velte meg litt rundt der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket ut og det er vanngym i nærheten av der vi flytter til, så mulig jeg må velte meg litt rundt der ;)

Hehehe, kan se det for meg :fnise: Er omtrent sånn jeg føler det skal bli å begynne på vanngym selv. Men det er visst veldig bra for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med magene deres? :) her er jeg snart 21 uker på vei, men synes ikke magen min er noe særlig stor. Pappa synes den har blitt det, mens mannen synes ikke det. Kanskje litt greit med litt små mage likevel?? Har ei venninne som så ut som en luftballong stakkars og hun sa til meg at jeg burde være glad jeg ikke har så stor mage

Edit: Tror jeg kjente nå at lillegutt bevegde seg, men jeg kunne kjenne han fra utsiden også! :sjokkert: , er dette mulig såpass tidlig? for en herlig følelse :laugh:

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med magene deres? :) her er jeg snart 21 uker på vei, men synes ikke magen min er noe særlig stor. Pappa synes den har blitt det, mens mannen synes ikke det. Kanskje litt greit med litt små mage likevel?? Har ei venninne som så ut som en luftballong stakkars og hun sa til meg at jeg burde være glad jeg ikke har så stor mage

Edit: Tror jeg kjente nå at lillegutt bevegde seg, men jeg kunne kjenne han fra utsiden også! :sjokkert: , er dette mulig såpass tidlig? for en herlig følelse :laugh:

Fullt mulig. :) Jeg har kjent på utsiden fra uke 18 begge gangene. :)

Min mage er ikke stor, men til å være andregangs kanskje litt liten ja. Er 24 uker nå, og det er tydelig at det er en gravidmage nå i alle fall. For tre uker siden kunne enkelte stusse på om jeg bare hadde spist fryktelig mye. Selv om jeg selv syntes det var tydelig da også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med magene deres? :) her er jeg snart 21 uker på vei, men synes ikke magen min er noe særlig stor. Pappa synes den har blitt det, mens mannen synes ikke det. Kanskje litt greit med litt små mage likevel?? Har ei venninne som så ut som en luftballong stakkars og hun sa til meg at jeg burde være glad jeg ikke har så stor mage

Edit: Tror jeg kjente nå at lillegutt bevegde seg, men jeg kunne kjenne han fra utsiden også! :sjokkert: , er dette mulig såpass tidlig? for en herlig følelse :laugh:

Det er veldig tydelig at jeg er gravid. Tror lillemor ligger veldig utover,og i tillegg ligger morkaken foran, så her ligger alt og buler :P Tror magen har stagnert litt, da, heldigvis. Den er tross alt ubehagelig å skvise når jeg skal knyte skoene mine.

Jeg kjente spark utenpå for første gang for kanskje to uker siden (altså uke 21). Det var så svakt at mannen ikke klarte å skille dem fra pulsen min, men jeg kjente det jo på innsiden samtidig. Nå er sparkene så kraftige at jeg innimellom kan se magen bevege seg! :hjerte: (Og han syns det var litt "ekkelt" da han fikk kjenne masse spark her om dagen. Assosiasjoner til Alien :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med magene deres? :) her er jeg snart 21 uker på vei, men synes ikke magen min er noe særlig stor. Pappa synes den har blitt det, mens mannen synes ikke det. Kanskje litt greit med litt små mage likevel?? Har ei venninne som så ut som en luftballong stakkars og hun sa til meg at jeg burde være glad jeg ikke har så stor mage

Edit: Tror jeg kjente nå at lillegutt bevegde seg, men jeg kunne kjenne han fra utsiden også! :sjokkert: , er dette mulig såpass tidlig? for en herlig følelse :laugh:

16+5 her og magen har begynt å vokse utover, ser ut som jeg er gravid nå:) men vi er jo alle veldig forskjellige der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...