Gå til innhold

Negative reaksjoner på giftermål.


Mariahamm

Anbefalte innlegg

Takk for nyttige svar! Tror nok vi inviterer de, og hever oss over det :) Vi føler oss veldig sikre i vårt valg, og har snakket mye om hva et ekteskap innebærer og betyr. Og hvis noen ikke klarer å kose seg pga negative meninger, så blir vi såpass mange at vi ikke trenger å omgås de mer enn nødvendig på dagen :-) Vi gleder oss til å feire med alle vi er glad i, og et liv sammen :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med de som er skeptisk jeg. Vent noen år til før dere gifter dere. Dere er i en farlig alder der man forandrer seg mye og folk vokser fra hverandre. Vent til dere er rundt 26.

Anonym poster: 649c0b2e62b4977011c24972f61b14ef

Hello... hvorfor i alle dager skal de vente til de er 26?

Jeg har sykt mange venner som har giftet seg når de var så gamle.

Før var det heelt vanlig å gifte seg i den alderen.

Min mor var feks 18 år da hun giftet seg og er lykkelig gift enda.

Vi er faktisk klare i hodet selv om vi er unge, og det er stor forskjell på folk. Disse har jo vært sammen i mange år og kjenner hverandre godt. Hadde blitt lettere å si at dem skulle ventet vist de var 22 år og vært sammen en måned....

Jeg skal gifte meg nå i år og er 22 år. Vi har bare fått positive reaksjoner og har ikke angret en eneste gang siden vi valgte dato og ringen var på fingen.

Anonym poster: caa7effd2212411befd98147ab67e735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja 26 var da et litt merkelig tall. Ikke rundt engang jo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kan jo være to muligheter, enten kan de være bekymret for dere (hvis mann og kone ikke funket) og dere begge blir såret. Ellers kanskje de er sjalu.

Jeg skal selv gifte meg med mannen i mitt liv, og vi er også 21 år begge to. Og vi har fullt 22 år da vi gifter oss til sommeren 2013.

Mange kommer nok til å være veldig negative.

Men, husk på at dere har hverandre! Og det er viktigst!

Håper dere får ett fantastisk bryllup, og at dere blir lykkelig gift for alltid :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-) Tror dagen og ikke minst livet som gift blir herlig! Gratulerer til dere også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...