Gå til innhold

mulig for en med ræva bakgrunn å score høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt av en bakgrunn og alt er ikke helt på topp enda. Det jeg lurer på er om jeg har sjans til å finne en seriøs mann. de jeg møter er oftest andre som er i min situasjon. men er jo fint hvis jeg kan finne en som er "høyere opp" enn meg som kan hjelpe meg. ikke at han skal dra meg på noen måte men det blir mer motiverende enn å være sammen med en som heller ikke har orden på livet sitt.

Jeg drikker ikke alkohol og vil helst ikke utsettes for det i en sammenheng hvor det er om å gjøre og bli full så er aldri på byn/ barer /fest. Har heller ikke så mange venner pga jeg har måttet kutte ut mange som lever et liv jeg ikke vil ta del i. vet ikke hvor jeg skal finne "vellykkede" menn. (trenger ikke en lege eller millionær osv, men oppegående)

Jeg er liten og nett. Jeg er morsom og forståelsesfull. glad i å prate og lytte. glad i å gå turer. jeg har veldig pene spesielle øyne. er veldig søt. de fleste syns jeg er sjarmerende. Rumpa mi er fin nok. har litt skavanker her og der på kroppen min så vil helst ikke sprade rundt i bikini men ingenting som er "for galt".
mange får lyst til å ta vare på meg når de møter meg. jeg hører ofte at jeg er lett og like. Tar godt vare på de rundt meg og setter andre langt foran meg selv. er dritsterk, har kjempet meg gjennom helvete mange ganger og jeg klarer stort sett det jeg vil.

MEN

Jeg satt et par år på fortauet og skøyt heroin.
jeg har ved flere anledninger solgt kroppen min for penger-dop
jeg har sittet på cella ca 3-6 ganger.

jeg har ikke fullført vgs
jeg har aldri hatt en jobb

Jeg har levd på nav siden jeg flyttet hjemmenifra

jeg har levd 80% av mitt voksne liv på rusinstitusjoner, psykiatriske akuttinstitusjoner.

Jeg går til psykolog og kommer til å fortsette i lang tid.
Har hatt mange psykiske diagnoser som for eks angs og ptsd og mild personlighets forstyrrelse. (er ikke psyko)
Jeg bruker medisin hver dag, har brukt veldig mye før, men er nå på veldig lite.

jeg har en sønn som er under året som jeg har aleneansvar for.
Jeg har en gal eks som blander seg inn i livet mitt og innimellom kontakter han mannlige venner av meg.
Jeg har ingen klare planer om at jeg skal utdanne meg som ditt eller datt.

Jeg bærer med meg traumer bl.a. incest og vold

Jeg er inkludert i flere hjelpetiltak innad i kommunen. som vil bety at saksbehandlere og andre "hjelpere" kommer hjem til meg.

jeg har ingen jobb i sikte heller og må fullføre skolen først.(noe jeg har planer om)
Jeg har vært fri fra rusmidler et par år.
Jeg er helt klar på at jeg ikke ønsker tilbake til mitt gamle "liv"

Jeg er sjenert.
Jeg er absolutt ikke trygg på seksualiteten min. vil trenge en del opplæring.og ikke minst tid på å bli trygg pga tidligere erfaringer.

Jeg har veldig dårlig selvtillit og jobber med det, men er fortsatt veldig usikker og søker bekreftelse i andre.
Jeg er veldig følsom og blir fort lei meg og gråter mye.
Jeg har utrolig dårlig kondis så er ikke noe særlig å ta med på ski tur eller sykkel tur osv. er glad i å bade da, men ikke sånn typisk trening.
Jeg har gjort mye stygt mot andre imens jeg levde som narkoman.(stjålet, skadet,lagt til rette for voldtekter for dop (ikke utført på en voldelig måte men med overstadig ruset offer)
Jeg har vært bostedsløs og sovet/bodd i parkeringshus og hospitser i perioder.
Jeg har vært en av de skitne narkomane da, som sover på bakken i piss og spyr på seg selv i abstinenser og lar andre voldta seg for neste friskmelding.. med andre ord.

Idag kan man ikke SE på meg at noe av dette er sant. jeg ser tvert imot ganske søt og uskyldig ut og er av en eller annen grunn utrolig naiv. men jeg er redd for å bli kjent med menn som har en jobb og utdanning da. jeg går liksom etter andre fra støttegrupper osv. hvis jeg snakker med en som er i jobb og har utdanning er det liksom så vanskelig å forklare hvorfor jeg ikke jobber. jeg kan jo ikke si jeg er syk? er jo ikke det, og hvilken oppegående mann vil vel ha en som har vært hore? nå er det ikke snakk om tusen menn da heller 3-4 og har ingen sykdommer eller noe, men likevel da. vet bare ikke om jeg burde gi opp håpet på å finne en ordentlig mann, eller om jeg burde satse? har jeg noe å gi han liksom.. og hvor finner jeg han når jeg aldri er på byen eller fester og stort sett alle jeg kjenner er eks narkomane og navere?




Anonymous poster hash: 80b3f...3f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det jeg mente med lista var om det er dealbreakere ikke sånn stakkars meg. og er det ting jeg MÅ eller BØR si fra om når jeg møter en ny fyr ? eller kan jeg komme med dt senere? hva ville vært best for dere når det er så heavy ting?



Anonymous poster hash: 80b3f...3f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ville vært noe problem for deg å treffe vanlige mennesker på byen og slikt, du trenger kanskje ikke fortelle alt før du blir kjent med noen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har rett på en fortid...good or bad....Viktigste er at du lar de bli kjent med DEG...ikke fortiden din :) Du er ikke din historie...du er en del av den....Ta det fra en som har møtt drømmepartnern og har tilsvarende bakgrunn som deg. Masse lykke til :)



Anonymous poster hash: c1c1a...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen på de fleste punktene, bortsett fra rus, selge kroppen min og barn. Jeg har heller valgt å trekke meg selv opp først, før jeg tok det steget for å treffe en mann. Finne meg selv først, og anerkjenne overfor meg selv at jeg klarte det. Det ga meg en fin mestringsfølelse. Med god hjelp av en dyktig psykolog som mente at jeg bare var ett lett offer for neste psykopat som vil styre livet mitt, måtte jeg ut av den onde sirkelen og starte med meg selv.

Er snart ferdig med utdannelsen, eier egen leilighet og tror at jeg endelig har funnet mannen i mitt liv. Er det håp for meg, så er det også for deg, TS;)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 5c4a5...765

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser tvert imot ganske søt og uskyldig ut og er av en eller annen grunn utrolig naiv. men jeg er redd for å bli kjent med menn som har en jobb og utdanning da.

Du sier du vil finne en mann som er "høyere opp" og evt har en utdanning.

Vel, det er svært mange fler jenter enn gutter som tar utdanning idag, så de mennene har mer enn nok av jenter å velge blant på studentfester os.v.

Det er vel 20.000 fler jenter enn gutter som studerer hvert år.

80% av avgangselevene på medisin, jus, psykologi os.v. er jenter.

(takket være moderne feminisme, og at gutter får null hjelp og støtte på skolen)

Så jeg skjønner godt du er redd. Har høyere utdanning selv, god kondis og driver med idrett der vi trener 3 ganger i uka, aldri brukt narkotika eller vært på kjøret, rik familie, alltid vært et englebarn. Men kunne aldri tenkt meg å bli sammen med en av disse sjeldne og populære mennene som er f.eks. lege eller psykolog.

Har nok ikke sjans på så sjeldne menn heller. Og er ikke interessert i å være redd for at de skal ditche meg til fordel for en av deres mange kvinnelige kollegaer på julebord os.v.

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS trenger ikke en kjæreste, hun er interessert i å få hjelp. Det er å være et i et barn/foreldrerelasjon, ikke i et forhold mellom to likeverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktigst å satse på å få seg en jobb. I et samfunn er viktig å forsørge seg selv i så stor grad man er i stand til det. Så en mann kommer etter det.



Anonymous poster hash: 0a7fe...a15
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få livet ditt på stell før det eventuelt kan gå utover andre.



Anonymous poster hash: 47045...299
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann vil jeg si at det JEG ville reagert mest på, er: gal eks (det er mange psykopater der ute). Det å føle at du kommer med en "pakke" i form av en potensiell bombe. Er du alt du sier at du er, vil jeg tro du ikke får noen problemer med å sjarmere den rette :-) Skikkelige, tolerante mannfolk finnnes, men du må sannsynligvis treffe idealmannen i hans naturlige habitat. Vær ærlig, vær deg selv og pass deg for de som er ute etter å bare ha makt over en "svakere" part i forholdet. Og ikke minst: ha tro på deg selv!

Endret av ivorion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Før du ser etter partner, jobb litt mer med det psykiske :) Ikke fordi det er noe å skamme seg over, men fordi det vil være mye lettere for dere begge når du har klart å løfte deg selv enda mere. Du har jobbet godt så langt, så det er bare å fortsette! Du har din fortid som du ikke får gjort noe med, men du har alle muligheter til å skaffe deg den fremtiden du ønsker. Poenget er å aldri slippe blikket fra målet. Husk at jo mer du bearbeider, jo mer attraktiv fremstår du. Det er jo ikke historiske deg en fremtidig mann skal dele livet med, det er nåværende og fremtidige deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at dere har tatt dere tid til å svare.

Jeg er 24.

og ja, jeg vil fortsette å jobbe med meg selv og det er noe av greia, at jeg må gå til psykolog i lang tid fremover og ha mye fokus på å jobbe med meg selv og om det får meg til å virke "syk" eller sånn . Har både ønsker og planer om å komme ut i jobb, men må fullføre vgs først noe jeg regner med vil ta 1,5-2 år fordi det må bli deltid. etter det blir det kanskje videre utdanning noe som vil være lettere å fortelle.

også det med at jeg ikke vet hva jeg skal bli, blir litt flau når nye folk spør meg det spørsmålet. da føler jeg at det virker som om livet mitt ikke har noe mål fordi jeg ikke kan svare på hva jeg tenker å bli..

er ikke det at jeg MÅ ha kjæreste akkurat nå heller, har nok nok med meg selv en god stund til men lurer litt på hva som er realistisk. livet er jo litt på stell mtp at jeg har vært helt rusfri flere år. akkurat nå kan jeg jo forklare at jeg er hjemme med at jeg fortsatt har permisjon, men den tar jo slutt en gang

Ja, jeg skrev jeg ønsket hjelp, men IKKE at han skal dra meg. fordi jeg absolutt ikke ønsker et forhold hvor vi ikke er likeverdige. hjelpen vil gå mer ut på at jeg kan leve sammen med en jeg stoler på og få gode erfaringer med menn og mennesker, å få tillit til noen og at noen har tillit til meg.

Nei mener jo nettopp at jeg ikke trenger en lege eller noe sånt. det jeg mener er at jeg ønsker noe annet enn en som også går på nav men uten plan om jobb, en som fortsatt ruser seg og sliter med å slutte eller en som nettopp har slutta. jeg har jo vært i forhold før med andre rus avhengige, og man skal ha kommet langt begge to for å klare å være et fungerende par.det kan gå ganske galt..

*ts



Anonymous poster hash: 80b3f...3f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tiltrekkes av sårbare kvinner med en trøblete fortid, vet ikke hvorfor men har alltid blitt det. Hadde nok ikke likt å høre alle disse detaljene men.

Barnet og den gale eksen hadde dog satt en stopper for meg personlig.

Men da kan du hvertfall vite at det finnes oppegående menn med utdanning som blir tiltrukket av jenter som deg :)



Anonymous poster hash: 895ae...a3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært til å ta tak i livet ditt! Når du har greid å slutte med heroin så er vel ingenting umulig for deg!? Det burde da være mulig å treffe noen, men jeg ville nok ikke pumpet ut med en slik liste med en gang du møter noen. La de bli kjent med deg i sitt eget tempo, og sjarmer dem underveis.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes av sårbare kvinner med en trøblete fortid, vet ikke hvorfor men har alltid blitt det. Hadde nok ikke likt å høre alle disse detaljene men.

Barnet og den gale eksen hadde dog satt en stopper for meg personlig.

Men da kan du hvertfall vite at det finnes oppegående menn med utdanning som blir tiltrukket av jenter som deg :)

Anonymous poster hash: 895ae...a3f

men dette blir jo og litt feil for jenta at du vil ha henne pga det at hun er sårbar og litt svak på en måte ? vet ikke hva du egentlig mente om tiltrakk deg men fikk ikke helt inntrykket av at det var det at ånne jenter er spesielt sterke som har klart å komme oss ut av noe dritt, men litt motsatt hvis du skjønner

Anonymous poster hash: 80b3f...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men dette blir jo og litt feil for jenta at du vil ha henne pga det at hun er sårbar og litt svak på en måte ? vet ikke hva du egentlig mente om tiltrakk deg men fikk ikke helt inntrykket av at det var det at ånne jenter er spesielt sterke som har klart å komme oss ut av noe dritt, men litt motsatt hvis du skjønner

Anonymous poster hash: 80b3f...3f8

Nei du har rett, jeg blir ikke tiltrukket av de pga. styrken deres. Er vel mere menns versjon av morsinstinktet som kicker inn.

Anonymous poster hash: 895ae...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange dealbreakere for min del. Hvorfor velge en så ødelagt person når man kan få noe bedre? Jeg er redd du må se langt etter det man kan kalle en kvalitetsmann.

Anonymous poster hash: b710d...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score høyt? Det spørs hva du mener. Du kan nok aldri forvente å slåss om de kjekkeste mennene, men du kan helt sikkert velge en av de utallige menn som blir oversett av de "normale" og ekstremt kravstore norske kvinner.

Anonymous poster hash: ce312...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange dealbreakere for min del. Hvorfor velge en så ødelagt person når man kan få noe bedre? Jeg er redd du må se langt etter det man kan kalle en kvalitetsmann.

Anonymous poster hash: b710d...18d

Noe av det minst intelligente jeg har lest på forumet her. TS hadde uansett vært altfor sterk for deg, da hun er mye mer erfaren enn deg, og er en fighter som har reist seg igjen, og er alt annet enn ødelagt.

TS, det står respekt av det du har fått til, og du har alle muligheter. Punktet angående gal eks burde du ordne opp i.

Anonymous poster hash: fa95c...fd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...