Gå til innhold

Jeg har tabbet meg kraftig ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søren heller, er det mulig???! Jeg var ute i helgen, og drakk meg brisen. Stemningen var god. Jeg både ringte og sendte melding til daten min og fortalte hva jeg følte. Han ble stum, og visste ikke hva han skulle si, og det skjønner jeg jo!

Dagen etter, fikk jeg en melding av han over at han ble ganske overrasket, og visste ikke helt hva han skulle si, men at han fremdeles hadde lyst til å treffe meg.

Vi kjenner hverandre ikke så veldig godt enda en gang. Angrer veldig på at jeg snakket om følelsene mine… men gjort er gjort dessverre.

føler at stemningen mellom oss er blitt forandret, og at han er redd for å såre meg nå som jeg har fortalt han om hva jeg føler. ÅÅÅH! -.-

Hvordan skal jeg oppføre meg nå fremover? Spenningen er jo alt borte! Holde lavt i terrenget?



Anonymous poster hash: 37835...0cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil jo fremdeles møte deg, og hat sendte jo den meldingen på eget intiativ! Så da er det bare å satse på at han fremdeles er interessert. Du kan jo sende en mld tilbake og beklage igjen og presisere at han må si i fra hvis han ikke føler det samme. Det er jo kjipt hvis han prøver å være snill, men så liker han deg egentlig ikke.

Men jeg krysser fingrene i alle fall!

Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil jo fremdeles møte deg, og hat sendte jo den meldingen på eget intiativ! Så da er det bare å satse på at han fremdeles er interessert. Du kan jo sende en mld tilbake og beklage igjen og presisere at han må si i fra hvis han ikke føler det samme. Det er jo kjipt hvis han prøver å være snill, men så liker han deg egentlig ikke.

Men jeg krysser fingrene i alle fall!

Lykke til! :)

Ja, han bør jo være intr. dersom han faktisk fortsatt vil treffe meg etter de pinlige meldingene mine...? Pleier ikke menn å trekke seg helt/ignorere dersom de hadde blitt skremt?

Han svarte dagen etter fordi jeg sendte en melding etter å ha snakket i telefonen med han, haha. Så det var ikke på hans eget ins… men som sagt, så har mye av spenningen mellom oss forsvunnet nå, og jeg føler det hele bare er flaut. Skulle så gjerne gjort ting i annerledes rekkefølge nå...

Håper ikke dere gjør samme feilen som meg, for det er virkelig "sjangsespill" altså.

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke enkle fraser som "jeg liker deg" åneida, det var lange setninger om hvor godt jeg likte han, og hvor betatt jeg var, hvor fantastisk han var og lignende. Heavy stuff, dere vet.

ts



Anonymous poster hash: 37835...0cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte fremdeles mld på eget intiativ daget etter :) Han kunne droppet det dersom han ikke var intr. Det er hvertfall min erfaring. Gutter kan ha det med å plutselig forsvinne uten å gi et lite hint.

Prøv å glem det som skjedde og prøv å oppfør deg mest mulig normal når du møter han. Hvem vet, kanskje han vil åpne seg om følelsene sine også? Nå vet han jo hvor han "har deg" :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere datet? Altså hvor godt kjenner du han?

Har kjent han siden midten av mars ca.! Men vi har ikke datet så mye, bare tatt det casual og spontant når det har passet oss. Vi har heller ikke hatt sex enda.

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent han siden midten av mars ca.! Men vi har ikke datet så mye, bare tatt det casual og spontant når det har passet oss. Vi har heller ikke hatt sex enda.

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Men har dere datet, eller har det vanket sammen som venner? Jeg tenker at han ble overrasket fordi han ikke enda har kjent på egne følelser og kanskje tenker at du ikke kjenner han godt nok til å føle så mye som du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere datet, eller har det vanket sammen som venner? Jeg tenker at han ble overrasket fordi han ikke enda har kjent på egne følelser og kanskje tenker at du ikke kjenner han godt nok til å føle så mye som du gjør :)

Det var på en måte date, og begge ble jo tiltrukket av hverandre. Ja, det skrev jeg også i meldingen, at jeg synes alt bare var helt patetisk fordi jeg følte det slik og slik og en fordi jeg en gang ikke kjenner han. Bare håper jeg ikke har drept all spenningen eller at han har forandret syn… eller hva.

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på en måte date, og begge ble jo tiltrukket av hverandre. Ja, det skrev jeg også i meldingen, at jeg synes alt bare var helt patetisk fordi jeg følte det slik og slik og en fordi jeg en gang ikke kjenner han. Bare håper jeg ikke har drept all spenningen eller at han har forandret syn… eller hva.

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Du har ikke nødvendigvis drept spenningen, men du har unektelig tatt dette til et nytt nivå. I og med at han fremdeles har lyst til å treffe deg kan det jo være at dere får litt fortgang i sakene i stedet for å gå rundt grøten. Han tvinges i alle fall til å ta stilling til situasjonen.

Hva som vil skje videre, er uvisst, men ut fra det du skriver er i alle fall ikke alt tapt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent han siden midten av mars ca.! Men vi har ikke datet så mye, bare tatt det casual og spontant når det har passet oss. Vi har heller ikke hatt sex enda.

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Tssh,big deal. Du testet vannet og følte det fremdeles ikke er klart å hoppe ut i. Det er ingenting galt i det. Kanskje du ikke skulle dykket ned en hel fot,men heller en tå,men gjort er gjort, og kroppen din kommer til å bli varmet opp igjen etter hvert.

Dette er ikke det dummeste du kunne ha gjort, så ikke tenk det!

Han er ikke helt der enda, og nå vet du det, og du vet også at han likevel fremdeles er interessert - noe som er bra!

Så nå holder du deg litt lavt til han tar et steg frem. Null stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å snu det til noe positivt, at du har åpnet deg sånn. Det kan jo være interessant å for en gangs skyld ikke spille dating-spillet, bare være seg selv? Ok, spenningen er borte og du kan ikke spille hard-to-get nå, men tror du ikke han kan synes det er litt godt også? Han vet at du er interessert og vil bli bedre kjent, og da er det sikkert mye lettere for han også å gå videre med deg.



Anonymous poster hash: 6eb2f...325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love dere at jeg hadde angst i flere dager etterpå. Så dere, ikke gjør det samme som meg, og ikke vær for direkte i hvert fall hvis dere skal pøse ut med noe slikt. :P

Men tusen takk for noen beroligende svar. Trengte det. Ja, det er jo positivt at han fortsatt vil møte meg, men jeg føler at han har et skikkelig press på seg nå, og det kan jo skremme han. Så det lureste er vel å kanskje være litt mer tilbakeholden nå og vente til han tar kontakt neste gang i så fall. I tillegg, hvis han føler press, så vil det jo også være med å gjøre at det blir vanskeligere for å han å kanskje utvikle følelser.

På en annen side, hadde han blitt skremt, så hadde han vel antageligvis ikke svart på noen av meldingene mine, for det var heavy stuff altså! Mange opererer jo slik og bare fordufter hvis de mister interessen?……. :P

Men som sagt, gjort er gjort… så får vi se hva som skjer :/ Takk



Anonymous poster hash: 37835...0cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som vil få spenningen tilbake, er å vente dritlenge med og snakkes og treffes igjen, som feks neste år, eller om noen år sånn at man starter fra begynnelsen av igjen, men det er jo veldig lenge til da. :P men det er den eneste måten



Anonymous poster hash: 37835...0cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som vil få spenningen tilbake, er å vente dritlenge med og snakkes og treffes igjen, som feks neste år, eller om noen år sånn at man starter fra begynnelsen av igjen, men det er jo veldig lenge til da. :P men det er den eneste måten

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Det høres altfor ustabilt ut. Hvis en mann hadde åpnet sitt hjerte for meg,så ignorert meg fullstendig i et år så hadde jeg trodd han var gal

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som vil få spenningen tilbake, er å vente dritlenge med og snakkes og treffes igjen, som feks neste år, eller om noen år sånn at man starter fra begynnelsen av igjen, men det er jo veldig lenge til da. :P men det er den eneste måten

Anonymous poster hash: 37835...0cb

For noe tull! spenning kan skapes på forskjellige måter og når som helst.

De fleste tenker at det handler om seksuell spenning, men spenning skapes ofte av at man ser nye sider ved en person eller at man flørter.

Han vet ikke så mye om deg enda ikke sant? Hvorfor ikke invitere han med på noe gøy om en stund når han har fått tenkt litt over ting? Har dere hverandre på facebook? Da kan du utnytte det hele ved å vise deg fra nye interessante sider uten at det blir til han direkte. Menn liker kvinner som har det bra med seg selv og som er uten stress-fakter.

Le av deg selv når det kommer til den episoden med sms'en og heller si at det var så godt å føle seg forelsket at du etter noen glass vin tok helt av.. en gang det passer seg.. ikke nå.. men overrask han ved at du ikke tok dette så seriøst senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn klarer jo ikke bli glad i noen da.. de er bare glad i seg selv. Og mus. Synd vi damer har følelser, det er fullstendig bortkastet når menn ikke er i stand til å føle annet enn ereksjon :( Så bare se det an ts, men ikke regn med å få noen dype kjærlighetserklæringer fra daten. Menn er som sagt iskalde.



Anonymous poster hash: 0cff3...d72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen viser interesse til deg, så kan det være at det vekker interesse for den personen nettopp fordi du ikke ante at følelsene var slik og ikke har tenkt på det. Men nå som følelsene er ute, kan det være spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen viser interesse til deg, så kan det være at det vekker interesse for den personen nettopp fordi du ikke ante at følelsene var slik og ikke har tenkt på det. Men nå som følelsene er ute, kan det være spennende.

Hva mener du? :)

Noen menn her som også har innspill å komme med?

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? :)

Noen menn her som også har innspill å komme med?

Anonymous poster hash: 37835...0cb

Var nok veldig dumt forklart. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...