Gå til innhold

Var det bare et spill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld alle!

Forgje helg møtte jeg en ute på byn, ingen av oss var noe særlig fulle, men jeg ble med ham hjem etter at vi hadde snakket nesten hele kvelden. Det skjedde ingenting spesielt den natten, vi lå bare å spoonet og koste. Han fortsatte med dette når jeg våknet og gav meg mange komplimenter. Jeg ble værende der til utpå ettermiddagen og han var fremdeles kjempe kosete og herlig! Kompisen kom hjem på ettermiddagen(han bor med ham). Og selv om han var der, gikk han rundt å gav meg klemmer, holdt meg i hånden osv. Da jeg gikk sa han at han håpte at vi kunne holde kontakten, og jeg kontaktet ham på kvelden. Da sa han at han var glad for at jeg kontaktet ham igjen. Men etter den samtalen ble det stille. Jeg har ikke hørt noe, og vil jo ikke mase heller. Siden jeg tok kontakt først tenkte jeg at om han var interessert så hadde han jo kontaktet meg igjen. Han likte et bilde av meg på facebook noen dager etterpå da, men det er det eneste tegnet jeg har fått fra ham nå i ettertid.

Så tror dere at han bare var en slik player? Eller tror dere det faktisk var noe i det? Jeg føler meg ganske så håpløs og hjelpesløs akkurat nå...



Anonymous poster hash: 9fcec...931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel ikke akkurat playet deg, dere har møttes én gang.. Kan hende han er opptatt og ikke har tid og velger å ikke prioritere det så veldig, at han ikke er så veldig interessert, at han egentlig er interessert i en annen osv osv. Hadde ikke mast noe mer på han..

Anonymous poster hash: 7e117...957

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke akkurat playet deg, dere har møttes én gang.. Kan hende han er opptatt og ikke har tid og velger å ikke prioritere det så veldig, at han ikke er så veldig interessert, at han egentlig er interessert i en annen osv osv. Hadde ikke mast noe mer på han..

Anonymous poster hash: 7e117...957

Enig i det over.

Når man henger med en person er det lett å la seg rive med og nyte gode følelser der og da. Man blir liksom betatt av følelsen av å ha noen der. Han kjenner ikke deg og vet ikke din verdi og dermed klarer ikke han forholde seg til følelser for deg.

Vi jenter er mye ofte flinkere til å leve oss inn i en drømmverden og tenke at noen er rett bare fordi det føles rett, der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler at du slutter å overtenke og i stedet tar kontakt med fyren. I og med at dere strengt tatt ikke har gjort noe som helst bortsett fra å kose, så er det urettferdig å stemple ham som en potensiell player. Dessuten kan kvinner være like mye playere som menn.

Mennesker er forskjellige. Noen har en svært høy terskel for å våge å ta kontakt. Kanskje han her er en sånn en. I så fall blir det du som må ta initiativ for at noe skal skje, selv om det betyr at du må ta kontakt flere ganger på rad. Spørsmålet du bør stille deg, er om du synes han kan være verdt å jobbe litt for. Hvis svaret er ja, så drit i hvem sin tur du mener at det er til å ta kontakt, og gi lyd fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du tenker på disse tingene ts, men sett utenifra, og basert på mine egne erfaringer med lignende situasjoner, så har du ingenting å bekymre deg for så langt. Det at han liker et bilde av deg på fbook noen dager etterpå er da også et tegn på at han fortsatt er interessert i mer kontakt, slik jeg ser det.

Det spørs om han er sjenert da,eller kanskje typen som liker å ta ting litt rolig? Kanskje han venter på at du skal kontakte ham neste gang?

Jeg ville ventet noen dager og sendt ham en melding, spurt hvordan det går etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår at du tenker på disse tingene ts, men sett utenifra, og basert på mine egne erfaringer med lignende situasjoner, så har du ingenting å bekymre deg for så langt. Det at han liker et bilde av deg på fbook noen dager etterpå er da også et tegn på at han fortsatt er interessert i mer kontakt, slik jeg ser det.

Det spørs om han er sjenert da,eller kanskje typen som liker å ta ting litt rolig? Kanskje han venter på at du skal kontakte ham neste gang?

Jeg ville ventet noen dager og sendt ham en melding, spurt hvordan det går etc.

Takk for for råd! Slik tenker jeg også, så jeg gir det en dag eller to til så kan jeg jo skrive til ham igjen, da kan jeg jo også se hvordan tonen er, og heller se det an utifra det. :) Han skrev jo trossalt at han var glad for at jeg kontaktet ham og at han var redd for at han hadde tabbet seg ut.

ts

Anonymous poster hash: 9fcec...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...