Gå til innhold

Noen som har dratt jenter på morsfølelsen?


Summers

Anbefalte innlegg

Eventuelt noen jenter som har falt for en gutt pga morsfølelsen?

 

*Håpefull*

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt noen jenter som har falt for en gutt pga morsfølelsen?

*Lite håpefull*

Morsfølelse? Hvordan er det ment at jeg skal falle for gutter pga morsfølelse, da?

Anonymous poster hash: d39d7...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsfølelse? Hvordan er det ment at jeg skal falle for gutter pga morsfølelse, da? Anonymous poster hash: d39d7...aca

Beskytterinnstinktet.

Har fått en del sympatipoeng på andre arenaer, så hadde vært gull om man også kunne få det på kjærestemarkedet.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var mye yngre. Typisk "Han er så misforstått, men jeg kan redde ham"-opplegg. Jeg vokste ut av den fasen i attenårsalderen, og nå bruker jeg heller beskytterinstinktet mitt på dyr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier ikke morsinstinkt, så nei. Jeg blir bare irritert av tafatte eller hjelpeløse menn/gutter.



Anonymous poster hash: e19a5...17b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd at noen har blitt forelsket i meg på den måten nei, men hvis man går ut på byen alene så skal man ikke se bort ifra at morsinstinktet viser seg. Har skjedd flere ganger at jenter har synes det har vært for ille at jeg har vært der alene og insistert at jeg skal henge med dem.



Anonymous poster hash: a5eb6...f29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var mye yngre. Typisk "Han er så misforstått, men jeg kan redde ham"-opplegg. Jeg vokste ut av den fasen i attenårsalderen, og nå bruker jeg heller beskytterinstinktet mitt på dyr.

Takk, da er det jo faktisk litt håp. Møter folk som skal redde meg hele tiden.

Jeg eier ikke morsinstinkt, så nei. Jeg blir bare irritert av tafatte eller hjelpeløse menn/gutter.

Anonymous poster hash: e19a5...17b

Kan jeg spørre hvordan datemarkedet er for kvinner som ikke eier morsinstinkt?

Har ikke opplevd at noen har blitt forelsket i meg på den måten nei, men hvis man går ut på byen alene så skal man ikke se bort ifra at morsinstinktet viser seg. Har skjedd flere ganger at jenter har synes det har vært for ille at jeg har vært der alene og insistert at jeg skal henge med dem.

Anonymous poster hash: a5eb6...f29

Opplever det samme sjæl. Er jo nesten definisjonen på å være et godt menneske å gi oppmerksomhet til de som er alene når man ikke er interessert i personen. Så all respekt til dem.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter faller for klisjen at de kan redde badboy`en, greie å omvende han. Så om du kan kalle det for morsinstinkt.



Anonymous poster hash: 0a463...e8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...