Gå til innhold

Hvordan ser du på sex og dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig i det. Må ha sex, i et forhold, men det spiller ingen rolle hvor god han er i sengen hvis jeg først er forelsket i han. Det er ikke i sexen jeg forelsker meg. Det er i han.

Det er litt som å gå på jobb.

Du kan elske jobben din, men hate de du jobber med.

Du kan hate jobben din, men elske de du jobber med.

:)

Selvfølgelig er det ikke sexen man forelsker seg i, men ett forhold er så mye mer enn å ha de rette følelsene! :)

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det synes jeg er kuult jeg! Så lenge det er noe du føler for så hvorfor ikke?? :D

Ja sant :D Bryr meg ikke så mye om utseendet til de jeg ligger med. (Så lenge de ikke er så feite og tunge at de kverker meg.) Det er godt å stikke kuken inn i de uansett.

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt som å gå på jobb.

Du kan elske jobben din, men hate de du jobber med.

Du kan hate jobben din, men elske de du jobber med.

:)

Selvfølgelig er det ikke sexen man forelsker seg i, men ett forhold er så mye mer enn å ha de rette følelsene! :)

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

Det jeg aldri skjønner er hvorfor så utrolig mange menn er så lysten på sex med meg og ikke forhold. Men samtidig så tenker jeg at jeg føler at de er tiltrukket av meg, men jeg vet ikke hvordan de tenker ellers. Men jeg er sånn at jeg kysser og har sex med de jeg føler lysten av å bli kjent med. Sånn er jeg bare. Men samtidig så tenker jeg nå at det er gjerne lurt å vente med sex til man er enig i å erklære seg i et forhold. Jeg vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant :D Bryr meg ikke så mye om utseendet til de jeg ligger med. (Så lenge de ikke er så feite og tunge at de kverker meg.) Det er godt å stikke kuken inn i de uansett.

haha MANNFOLK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sant :D Bryr meg ikke så mye om utseendet til de jeg ligger med. (Så lenge de ikke er så feite og tunge at de kverker meg.) Det er godt å stikke kuken inn i de uansett.

If it works for you... :)

haha MANNFOLK!

Nei Meline det er ikke Mannfolk. Ikke alle mannfolk har lyst til å ha sex med alt som går på to bein. Han synes det er digg, det er hans greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg aldri skjønner er hvorfor så utrolig mange menn er så lysten på sex med meg og ikke forhold. Men samtidig så tenker jeg at jeg føler at de er tiltrukket av meg, men jeg vet ikke hvordan de tenker ellers. Men jeg er sånn at jeg kysser og har sex med de jeg føler lysten av å bli kjent med. Sånn er jeg bare. Men samtidig så tenker jeg nå at det er gjerne lurt å vente med sex til man er enig i å erklære seg i et forhold. Jeg vet ikke...

Fysisk tiltrekning og forelskelse er to forskjellige ting! :) Det er ikke så mye å tenke om det.

Noen man holder på å bli kjent med, det kan være mange grunner til at det ikke funker og trenger ikke å ha noe med sex å gjøre! :) Det handler nemlig om at den andre skal kunne levere det som får deg opp, og kan gjøre deg lykkelig. At man har sex er ikke en lovnad om forpliktelse.

Eksen min og jeg slo opp på grunn av sex, noen ganger så skjer det bare. :)

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sex med de jeg finner attraktive.

Det har jeg også hatt ;) men nå prøver jeg å stoppe med det, for jeg blir jo ganske skuffet når det ryker. For har man sex så forventer man at de skal vise videre interesse. Man lager forventninger av det.

Men jeg må innrømme at jeg har hatt det slik at hvis det er en mann som jeg synes er skikkelig attraktiv og tiltrekkende så har jeg ikke helt klart å si nei til han. Men da har jeg også vært videre interessert i å bli kjent med han. Og dette har ofte ført til skuffelser og sorger for meg.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tømmer seg i hva som helst og det er bare ekkelt. Menn bytter damer oftere enn jeg bytter tampong.

Jeg kan gå uten sex i evigheter, går på antidepressiva så har ikke noen særlig sexlyst uansett. Er ikke vits å ha sex siden jeg bare blir dumpa uansett så nå er det sølibat på denne jenta :)



Anonymous poster hash: b84ec...3a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tømmer seg i hva som helst og det er bare ekkelt. Menn bytter damer oftere enn jeg bytter tampong.

Jeg kan gå uten sex i evigheter, går på antidepressiva så har ikke noen særlig sexlyst uansett. Er ikke vits å ha sex siden jeg bare blir dumpa uansett så nå er det sølibat på denne jenta :)

Anonymous poster hash: b84ec...3a4

hehe har det ganske likt :D. Føler at menn kan bytte partnere hver dag ;). En dag er det meg , og neste en annen haha. Noe jeg aldri ville klart!.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe har det ganske likt :D. Føler at menn kan bytte partnere hver dag ;). En dag er det meg , og neste en annen haha. Noe jeg aldri ville klart!.

Jepp, og for hver nye dame som har hatt seg med denne mannen så har jo hver av dem hatt seg med nok en partner. Så kvinner er nok ikke noe bedre der.

Men slik blir det når de fleste kvinner ser etter de samme egenskapene, altså toppsjiktet av menn. Så da får dere tåle at de har valgmuligheter.

Anonymous poster hash: 14e44...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bifil, og kan hoppe fortere i sengs med en jente enn med enn gutt. Med gutter ønsker jeg å vente lenger, fordi jeg nok ikke stoler like mye på dem. For ikke å snakke om at hetrofile gutter gjerne er dårlige på å sjekke seg for kjønnssykdommer. Synes jenter er mer ansvarlige.



Anonymous poster hash: 951b4...225
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med sex til vi er kjærester. For meg er sex noe veldig spesielt, og jeg ønsker bare å dele det med en jeg har følelser for, og jeg er trygg på.

Ellers kan jeg ha sex med meg selv.

Anonymous poster hash: 98c6a...d69

Skulle ønsket mange i dagens samfunn tenkte sånn!

Du er ordentlig materialet du👍

-mann 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter med sex til vi er kjærester. For meg er sex noe veldig spesielt, og jeg ønsker bare å dele det med en jeg har følelser for, og jeg er trygg på.

Ellers kan jeg ha sex med meg selv.

Anonymous poster hash: 98c6a...d69

Skulle ønsket mange i dagens samfunn tenkte sånn!

Du er ordentlig materialet du👍

-mann 20

Anonymous poster hash: f0fc9...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fåtall av mannfolk puler størsteparten av jentene, pga det store utvalget med konstante ligg går de fra dame til dame og damene blir snurt. Mange menn sliter med å få seg dame, eller et ligg pga. alle damene går etter en håndfull menn. Kombiner dette med stor kjønnsdrift og du har oppskriften på hvorfor mange menn "tar det de får"



Anonymous poster hash: ca79a...c21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fåtall av mannfolk puler størsteparten av jentene, pga det store utvalget med konstante ligg går de fra dame til dame og damene blir snurt. Mange menn sliter med å få seg dame, eller et ligg pga. alle damene går etter en håndfull menn. Kombiner dette med stor kjønnsdrift og du har oppskriften på hvorfor mange menn "tar det de får"

Anonymous poster hash: ca79a...c21

Men hvilke damer går de mennene etter da?

Anonymous poster hash: 951b4...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke med noen før vi er "monogame".. Føler jeg har et gammeldags tenkemåte.. Har mange ganger tenkt tanken på o.n.s, men orker ikke dårlig sex, STD, walk of shame +++



Anonymous poster hash: 4312a...0e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...