Gå til innhold

Hvordan ser du på sex og dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får inntrykk av at menn har lett sex. Det kan virke som om de kan ha sex med alle de møter. Hvordan ser du på sex og dating?. Har du lett sex med alle daten dine? Er sex noe du ikke deler med alle?

Anonymous poster hash: c4ddc...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter... er opptatt av at følelsene skal være der. Ingen dater får noe her ;)



Anonymous poster hash: 044ff...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at når man har sex og hvem man har sex med, bør være opp til hver enkelt. Så lenge man følger egne følelser og har sex for egen del og ikke for den andres kan man ha sex når som helst. Selv har jeg ikke sex utenfor et forhold lenger. Det fordi jeg har eksprementert nok i min ungdom og synes sex er best i trygge omgivelser. Jeg tok en liten test på meg selv denne våren og så om den jeg var tidligere var en undertrykt del av meg som jeg savnet, men fant raskt ut at den jeg var ikke er noen jeg trives med å være i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får inntrykk av at menn har lett sex. Det kan virke som om de kan ha sex med alle de møter. Hvordan ser du på sex og dating?. Har du lett sex med alle daten dine? Er sex noe du ikke deler med alle?

Anonymous poster hash: c4ddc...3cc

Sex er noe som jeg lett kan dele med andre, ja. Sex er deilig, lidenskapelig og ja, jeg vil ha sex. :) Jeg hører ofte at jeg er litt guttete når det kommer til sex.

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex noe eksklusivt så har alltid vært sammen med noen en stund før jeg har hatt sex.

Hadde jeg plutselig blitt singel nå, og slitt lenge med å finne noen jeg liker så ville jeg kanskje vurdert å la sex være mindre eksklusivt for å dekke behoved. Vanskelig å si når jeg har hatt kjæreste like lenge som behovet for jevnlig sex.

Har ingen negative meninger om de som ligger med noen tidlig, men om det er folk som ligger med en/ei ny hver helg og er like seriøs hver gang så må jeg bare være ærlig og si at jeg ikke forstår at de får det til. Men men, vi er forskjellige så da skal folk få være annerledes på det området og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes sex er best i trygge omgivelser.

Det er det selvfølgelig for de fleste. Det er ingenting som kan toppe den rusen som man får av sex med en som man er forelsket i. :rodmer:

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å risikere sykdommer, graviditeter, osv, med en man ikke er interessert i. Skjønner heller ikke vitsen med å ha noe så intimt som sex er, med en man ikke er interessert i. Jeg opplever stadig vekk, å få meldinger fra tidligere dater av meg der det står: Kan vi møtes og ha sex? Jeg har ikke hatt sex med de før, og jeg synes det er en så utrolig useriøs oppførsel å drive å spørre om sex. Man må begynne å bli kjent egentlig.

Jeg har kun sex når jeg føler noe spesiellt, men jeg vet at jeg har hatt det for tidlig hvis jeg blir skikkelig forelsket i et utseende. Men jeg har det med mål om å bli bedre kjent. Og det har vært en dårlig ide tror jeg.

Det er mulig lurt å vente med sex til daten er villig til å erklære seg i et forhold, for hvis man gir tidlig, så får jeg erfaringen av at da er det kun sex han vil ha. Som daten min foreks... Jeg har datet en mann lenge, men etter at han fikk sex, så gidder han ikke bruke så mye tid på meg på annet enn sex lenger, og det er jo helt meningsløst. Og det gidder jeg ikke lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med sex til vi er kjærester. For meg er sex noe veldig spesielt, og jeg ønsker bare å dele det med en jeg har følelser for, og jeg er trygg på.

Ellers kan jeg ha sex med meg selv.



Anonymous poster hash: 98c6a...d69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei langt fra alle datene mine.

Når det er sagt, så har jeg en gang brent meg på å bli kjærester før vi hadde sex. Hun var ei pen, intelligent og ressurssterk dame, men hun var et gørr kjedelig dråg i senga og hun hadde eksperimentert fra seg. Jeg fikk meg liksom ikke til å gå fra henne ut bare pga. at sexlivet var kjedelig når (nesten) alt annet stemte. Men forholdet begynte å skrante etterhvert og ble ganske platonisk. Det skal man ikke oppleve i begynnelsen av 30- årene, synes jeg.

Så med den erfaringa gjort, mener jeg at det må være lov å prøvekjøre i dateperioden, før man lover noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg planlegger.
Og har man det, er det temmelig surt etterpå om resten ikke stemmer.
Sex for noen er det samme som at nå er vi kjærester...

Gjør ikke mot andre , det du ikke hadde likt selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe jeg planlegger.

Og har man det, er det temmelig surt etterpå om resten ikke stemmer.

Sex for noen er det samme som at nå er vi kjærester...

Gjør ikke mot andre , det du ikke hadde likt selv ;)

Ser at jeg ikke er alene om de tankene der.

Mulig at det er typisk damer å tenke sånn. Altså at sex føles ganske intimt ut, og at det føles så feil ut å ha bare for å prøvekjøre. Er man riktig forelsket i en person, så trengs ingen å prøvekjøres for at man vil ha de. Life is much more than sex.

Det er veldig dritt når den man har sex med neste dag ligger med en annen foreks. Eller neste dag flørter villt med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man riktig forelsket i en person, så trengs ingen å prøvekjøres for at man vil ha de. Life is much more than sex.

Ja, livet er så mye mer enn sex, men sex er også en viktig del av ett forhold. Har man ikke sex så kan man like godt være venner. :)

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, livet er så mye mer enn sex, men sex er også en viktig del av ett forhold. Har man ikke sex så kan man like godt være venner. :)

Anonymous poster hash: c82cc...3b3

Enig i det. Må ha sex, i et forhold, men det spiller ingen rolle hvor god han er i sengen hvis jeg først er forelsket i han. Det er ikke i sexen jeg forelsker meg. Det er i han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...