Gå til innhold

En evig singel jentes vonde følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tragisk at det er slik! Men om man finner seg partner etter at den biologiske klokken har tikket ut, så vil det jo være en reel mulighet da :)

Og mann kan man få seg i alle aldersgrupper...så håp er det ;)

Nei, det er aldersgrense for adopsjon i 40-årsalderen...!!!

Anonymous poster hash: 35d8d...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Nei, det er aldersgrense for adopsjon i 40-årsalderen...!!!

Anonymous poster hash: 35d8d...c1c

Oida! Jeg har lite greie på det....det visste jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man kan adoptere som singel fra Kina? Og ellers har man jo Danmark :P



Anonymous poster hash: 93ada...d4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

tragisk at det er slik! Men om man finner seg partner etter at den biologiske klokken har tikket ut, så vil det jo være en reel mulighet da :)

Og mann kan man få seg i alle aldersgrupper...så håp er det ;)

vil ikke være gammel før jeg får meg mann. Det blir ikke det samme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke være gammel før jeg får meg mann. Det blir ikke det samme

Du er jo fortsatt ung, heldiggrisen.

Anonymous poster hash: 35d8d...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

vil ikke være gammel før jeg får meg mann. Det blir ikke det samme

...neida...Bare heng deg på mannfolka så fort du orker og vil.....Du trenger ikke vente til du blir gammel :) Det er ingenting å vente med dersom du er klar for både mann/hus/barn/stakittgjerde/stasjonsvogn .....

Jeg vet jeg opptrer veldig naivt altså men...... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

...neida...Bare heng deg på mannfolka så fort du orker og vil.....Du trenger ikke vente til du blir gammel :) Det er ingenting å vente med dersom du er klar for både mann/hus/barn/stakittgjerde/stasjonsvogn .....

Jeg vet jeg opptrer veldig naivt altså men...... :klo:

Jeg gjør jo det men treffer ikke den rette uansett hva jeg gjør og ikke gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg gjør jo det men treffer ikke den rette uansett hva jeg gjør og ikke gjør

Huffda......Ja det er vanskelig. Du trenger kanskje å føle den totale forelskelses kollapsen om du skjønner hva jeg mener?.......for at du skal ville satse og gå videre med det? Frustrerende! Jeg er sånn selv...blir ufattelig raskt GLAD i folk...men den "holde meg våken om natta forelskelsen" er det sjeldent jeg får.......Hvordan skiller man det fra å være skikkelig glad i noen og alikevel kunne satse med et annet menneske? Noen tips? :vetikke:

Jeg føler noen ganger jeg liksom jeg har brukt opp kvoten min i det å finne en person der allt klaffer.....Men det har jo venner av meg sagt de har følt også, og vips har de blitt hodestups forelsket og sitter der med barn og hjem.

Jeg ønsker meg en "damemagnet" funksjon til julen 2014! Jeg har vært relativt snill i år, så dette burde nissen kunne deale med syntes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda......Ja det er vanskelig. Du trenger kanskje å føle den totale forelskelses kollapsen om du skjønner hva jeg mener?.......for at du skal ville satse og gå videre med det? Frustrerende! Jeg er sånn selv...blir ufattelig raskt GLAD i folk...men den "holde meg våken om natta forelskelsen" er det sjeldent jeg får.......Hvordan skiller man det fra å være skikkelig glad i noen og alikevel kunne satse med et annet menneske? Noen tips? :vetikke:

Jeg føler noen ganger jeg liksom jeg har brukt opp kvoten min i det å finne en person der allt klaffer.....Men det har jo venner av meg sagt de har følt også, og vips har de blitt hodestups forelsket og sitter der med barn og hjem.

Jeg ønsker meg en "damemagnet" funksjon til julen 2014! Jeg har vært relativt snill i år, så dette burde nissen kunne deale med syntes jeg :fnise:

Haha hadde jeg hatt en damemagnet å gi bort skulle jeg gjerne ha tatt på meg nissens jobb i bytte mot en mannemagnet ;)

Anonymous poster hash: b0d1d...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Huffda......Ja det er vanskelig. Du trenger kanskje å føle den totale forelskelses kollapsen om du skjønner hva jeg mener?.......for at du skal ville satse og gå videre med det? Frustrerende! Jeg er sånn selv...blir ufattelig raskt GLAD i folk...men den "holde meg våken om natta forelskelsen" er det sjeldent jeg får.......Hvordan skiller man det fra å være skikkelig glad i noen og alikevel kunne satse med et annet menneske? Noen tips? :vetikke:

Jeg føler noen ganger jeg liksom jeg har brukt opp kvoten min i det å finne en person der allt klaffer.....Men det har jo venner av meg sagt de har følt også, og vips har de blitt hodestups forelsket og sitter der med barn og hjem.

Jeg ønsker meg en "damemagnet" funksjon til julen 2014! Jeg har vært relativt snill i år, så dette burde nissen kunne deale med syntes jeg :fnise:

Problemet er ikke at jeg ikke blir forelska har deita mange men jeg er tilbakeholden i frykt for å bare bli dumpa. Så blir jeg dumpa da. Enten det eller så finner jeg en fyr som jeg ender med å dumpe fordi han viser seg å oppføre seg som en tulling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at jeg ikke blir forelska har deita mange men jeg er tilbakeholden i frykt for å bare bli dumpa. Så blir jeg dumpa da. Enten det eller så finner jeg en fyr som jeg ender med å dumpe fordi han viser seg å oppføre seg som en tulling

nå kupper du tråden:s litt dårlig gjort, just as you know

Anonymous poster hash: e941d...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Problemet er ikke at jeg ikke blir forelska har deita mange men jeg er tilbakeholden i frykt for å bare bli dumpa. Så blir jeg dumpa da. Enten det eller så finner jeg en fyr som jeg ender med å dumpe fordi han viser seg å oppføre seg som en tulling

Åjaaa....men da er du faktisk litt heldig egentlig..(Fælt å si det slik men)...Å falle for eller merke genuin dragning mot menn er en god ting for dere damer vel......Det er jo mange som sliter med at de aldri finner en de selv orker og/eller blir skikkelig glad i. Blir man forelsket greit er det jo iallefall muligheter for at du skal finne og klaffe med en bra mann.

Jeg vil egentlig tipse (Ikkeno råtass på ekspertråd altså) deg til å åpne deg fullstendig for neste date du virkelig er begeistret for. IKKE hold tilbake.....Først DA er du deg selv til fulle 100%......Og det vil denne mannen merke tydelig! Jeg snakker selv som mann her....forknytte og tilbakeholdne kvinner gir iallefall meg tanken på at "nå kjeder hun seg med meg....kanskje jeg skal avslutte nå?"...hvis det gir mening??

En dame som er rett frem og viser tydelig glød og engasjement og interesse er alltid uhyggelig tiltrekkende og sexy! Da blir iallefall jeg lett begeistret og vil lære henne mer å kjenne :) Og dersom DEN personligheten jeg merket i starten forblir den samme etterhvert som vi blir bedre kjent, kommer forelskelsen raskt også......Det er noe med det å faktisk ta seg tid til å bli GODT og dypt kjent med den personen man i starten "bare" syntes var søt og spennede og som man kanskje bare var betatt av ;)

Hvem vet?.......Av egen erfaring har de dypeste og mest ulidelige forelskelsene kommet leeenge etter jeg ble kjent med akkurat den dama......regner med at dette også kan skje for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Haha hadde jeg hatt en damemagnet å gi bort skulle jeg gjerne ha tatt på meg nissens jobb i bytte mot en mannemagnet ;)

Anonymous poster hash: b0d1d...2d1

Jeg foreslår vi finner ut hvor nissen faktisk får dem ifra jeg...så raider vi lageret hans!!! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kupper du tråden:s litt dårlig gjort, just as you know

Anonymous poster hash: e941d...1df

TS er jo sunket i jorden, så da har det vel ingen betydning.

Anonymous poster hash: 35d8d...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

nå kupper du tråden:s litt dårlig gjort, just as you know

Anonymous poster hash: e941d...1df

Jeg bare svarte... sorry. Men er vel ok å vite at man ikke er alene med å synes det er kjipt å vøre evig singel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette jeg leser her går imot tidligere kunnskap om at det stort sett er men som forblir alene.

Kanskje fordi byene gjør det mer akseptert å være single.

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har single venninner som ser bra ut, er høyt utdannet, svært gode karakterer på skolen, vellykkede karrieremessig, rundt 30, flere leger, og de finner seg ikke menn.

Jeg har flere ganger lurt på om jeg skulle bli sammen med flere av dem, de er jo søte, sikkert sexy nok med nylon, pisk, etc, ville vært bra koneemne, men jeg vil ikke ha meg dame som er smartere og mer vellykket enn meg.

Jeg tror vi bare må innse at mange damer også etterhvert kommer til å forbli evig single. Jeg tror ikke dere kan senke kravene tilstrekkelig til at dere får barn med typer som har masse negative egenskaper og er stygge utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg bare svarte... sorry. Men er vel ok å vite at man ikke er alene med å synes det er kjipt å vøre evig singel

Er vel lov å fundere litt og få råd og svar fra andre i tråder om man lurer på noe vel? Ingen som kupper her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger lurt på om jeg skulle bli sammen med flere av dem, de er jo søte, sikkert sexy nok med nylon, pisk, etc, ville vært bra koneemne, men jeg vil ikke ha meg dame som er smartere og mer vellykket enn meg.

Jeg tror vi bare må innse at mange damer også etterhvert kommer til å forbli evig single. Jeg tror ikke dere kan senke kravene tilstrekkelig til at dere får barn med typer som har masse negative egenskaper og er stygge utseendemessig.

Det er jo bra du er ærlig.

Men det finnes jo mange kjekke, vellykkede menn også. Men det er sikkert en lavere andel av dem som er ute etter fast forhold, enn av tilsvarende kvinner.

Anonymous poster hash: 35d8d...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette jeg leser her går imot tidligere kunnskap om at det stort sett er men som forblir alene.

Kanskje fordi byene gjør det mer akseptert å være single.

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har single venninner som ser bra ut, er høyt utdannet, svært gode karakterer på skolen, vellykkede karrieremessig, rundt 30, flere leger, og de finner seg ikke menn.

Jeg har flere ganger lurt på om jeg skulle bli sammen med flere av dem, de er jo søte, sikkert sexy nok med nylon, pisk, etc, ville vært bra koneemne, men jeg vil ikke ha meg dame som er smartere og mer vellykket enn meg.

Jeg tror vi bare må innse at mange damer også etterhvert kommer til å forbli evig single. Jeg tror ikke dere kan senke kravene tilstrekkelig til at dere får barn med typer som har masse negative egenskaper og er stygge utseendemessig.

Er ikke sikkert de er smartere enn deg på alle måter. Og vi alle har ikke høye krav. De ordinære eller stygge mennene kan være like mye drittsekker de Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...