Gå til innhold

Ignorerer han meg med vilje nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg takker alt av overmakter for at jeg ble født heterofil jente, så slipper jeg å forholde meg til jenter på den måten der. :skratte:

Så enig!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg sendte han en melding nå og spørreo m han hadde en kul kveld i går?

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Ja, det kan du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 14 Sept 2014 - 11:22, said:

Det er jo ikke så lett å bare spørre da TS blir ignorert når hun tar kontakt :)

Det fremstår jo bare som masete om hun sender flere meldinger nå.

Å svare på en bursdags-sms og skrive "Takk" tar under et halvt minutt. Uansett hvor travel mannen er klarer han det - hvis han vil.

Anonymous poster hash: cca5f...0c6

Hvis han hadde svart kun "Takk" kan du ta deg faen på at det hadde vært noe galt ved det og :)

Blir helt matt, jeg. Er det ikke slitsomt å overanalysere sånn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, men dere skjønner vel at jeg begynner å lure når jeg ikke får svar tilbake? Hvem svarer vel ikke den man er intr i?!… :(



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, men dere skjønner vel at jeg begynner å lure når jeg ikke får svar tilbake? Hvem svarer vel ikke den man er intr i?!… :(

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Selvoppfyllende profetier.

Man utstråler noe helt snålt når man er såpass usikker på seg selv, og daten... Sånne ting trekker menn seg unna på grunn av :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud - så enig med deg ovenfor ^

Det finnes ikke noe mer slitsomt enn usikre mennesker.

Tror TS må jobbe litt med seg selv før hun dater noen,fordi ingen vil finne seg i eller takle slik usikkerhet i lengden. Ikke at det er slitsomt,men det er sinnsykt turn-off også.

Hadde han ignorert deg i en uke så hadde jeg forstått usikkerheten, men å legge så mye i en melding?Deter nesten litt sykt.

Utifra det du har skrevet så har fyren møtt mange mennesker og fått en del gratulasjoner, og brukt tid på å feire og ha det gøy, være sosial osv. At man er treg på å svare på SMS er naturlig fordi man er opptatt med så mye annet.



Anonymous poster hash: 68a32...e31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe vi er prinsesser ;). Og prinsen skal få løpe litt for oss ;)

Er du 5 år? Kjenner jeg dør litt innvendig når damer beskriver seg selv som prinsesser.

Det å innbille seg at man er et "overmenneske" som fortjener både det beste av det beste uten å faktisk være det selv vitner om både et usunt selvbilde og at det er på tide å legge bort Disney-filmene og grow the f up.

Anonymous poster hash: 68a32...e31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 5 år? Kjenner jeg dør litt innvendig når damer beskriver seg selv som prinsesser.

Det å innbille seg at man er et "overmenneske" som fortjener både det beste av det beste uten å faktisk være det selv vitner om både et usunt selvbilde og at det er på tide å legge bort Disney-filmene og grow the f up.

Anonymous poster hash: 68a32...e31

hehe i mine egne øyne er jeg en prinsesse haha... Og prinsesser er vi alle ;). Alle skal ha en selvverdi!.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ganske normalt når man er interessert i noen, vil jeg si. Man ser etter tegn på at interessen er gjensidig. Det trenger ikke alltid skyldes egoisme, bare at man ønsker en bekreftelse på at vedkommende ser deg og husker på deg.

Anonymous poster hash: cca5f...0c6

Ja det er veldig "normalt" og mange gjør nettopp dette. Men at er mange som gjør det, betyr ikke at det er bra å gjøre det!!

Vi må slutte å unnskylde teite ting vi gjør, ved å si at det er normalt, eller mange andre gjør det.

Gir ikke væremåten ønskede restultater, bør man endre væremåten.

Hehe vi er prinsesser ;). Og prinsen skal få løpe litt for oss ;)

Ja og de løper som bare det.. laaaaangt vekk fra dere!

Endret av Nettinettet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser ikke usikkerheten min til han, bare her inne… men åå.. synes det er så rart og litt sårt faktisk.

Hadde jeg sendt han hilsen på facebook, så hadde jeg skjønt hvorfor han ikke svarte. Men dette var jo på sms, og han har jo da sett den...



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe i mine egne øyne er jeg en prinsesse haha... Og prinsesser er vi alle ;). Alle skal ha en selvverdi!.

Ehhh..alle kan føle/ha verdi og selvsikkerhet uten å være selverklærte prinsesser av den grunn.

Flott at du har det bra med deg selv og whatnot, men hele prinsesse-snakket passer bedre blant barnehagebarn og ikke voksne mennesker.

Anonymous poster hash: 68a32...e31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser ikke usikkerheten min til han, bare her inne… men åå.. synes det er så rart og litt sårt faktisk.

Hadde jeg sendt han hilsen på facebook, så hadde jeg skjønt hvorfor han ikke svarte. Men dette var jo på sms, og han har jo da sett den...

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Tro meg, man merker slikt. Det har mye med utstråling og væremåte å gjøre.

Send han ei melding og spør om det var en fin bursdag i går. Svarer han ikke på den heller, ja da vet du litt bedre hvordan lista ligger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ok, sendte han en melding akkurat hvor jeg spurte om det gikk hardt for seg i går med smiletegn… så gjenstår å se nå



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Ok, sendte han en melding akkurat hvor jeg spurte om det gikk hardt for seg i går med smiletegn… så gjenstår å se nå

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Om det gikk hardt for seg? haha, en noe spesiell ting å skrive men ok :P

Anonymous poster hash: 5a84a...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte enda en melding og skrev at jeg tok hintet og sa unnskyld til han.

Jeg har faktisk aldri oppført meg slik som dette før. Aldri



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pøhh. lett å sitte der å si "skjerp deg og blabla". Jeg vedder på at dere også hadde reagert dersom en dere likte godt, ignorerte meldingen og dere VISSTE at han har lest den

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte enda en melding og skrev at jeg tok hintet og sa unnskyld til han.

Jeg har faktisk aldri oppført meg slik som dette før. Aldri

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Hvorfor sendte du den? :)

Gutter ser på det gjerne som litt desperat med sånne meldinger. Enten så svarer han på den første om det var en kul kveld eller så lar du det gå. :)

Anonymous poster hash: ad92f...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, men dere skjønner vel at jeg begynner å lure når jeg ikke får svar tilbake? Hvem svarer vel ikke den man er intr i?!… :(

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Du sendte melding i går, han har vært på fest og er sikkert fyllesyk. Ikke noe mer å stresse med :)

Nei, jeg skjønner ikke at du begynner å lure, men jeg skjønner at du vil ha svar.

Anonymous poster hash: ad92f...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sendte en melding til, jeg… ga litt faen om jeg dreit meg ut eller ikke.

Fikk svar etter den, hvor han takker for gratulasjonen og blabla. Men ingen spørsmål tilbake, så da vet jeg hvor landet ligger. :)



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...