Gå til innhold

Ignorerer han meg med vilje nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sendte en gutt jeg har holdt litt på med en gratulasjonshilsen på sms og ønsket han en bra dag. Ingen svar på noen timer.. så for 30 min siden, sender han en fellessnap tror jeg, av et sted med masse mennesker, så tydeligvis at han er på fest eller noe slikt.

Er det et hint eller? Er ganske sikker på at han har sett meldingen...



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte en gutt jeg har holdt litt på med en gratulasjonshilsen på sms og ønsket han en bra dag. Ingen svar på noen timer.. så for 30 min siden, sender han en fellessnap tror jeg, av et sted med masse mennesker, så tydeligvis at han er på fest eller noe slikt.

Er det et hint eller? Er ganske sikker på at han har sett meldingen...

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb [/acronym

Er vondt å føle seg ignorert. Har samme følelse. Men nå gidder ikke jeg å kontakte daten min heller. Føler at daten driter fullstendig i meg, tiltross for at han kysset meg så lidenskapelig sist jeg var med han. Forstår meg ikke på menn!.

Anonymous poster hash: 4e898...122

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller.. :( Det er jo uansett vanlig høflighet å svare på en bursdagshilsen, vel. :/ Synes det er respektløst.. fy f



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenker ikke på samme måte som oss. De trenger ikke å ignorere oss, de bare tenker ikke på at vi føler oss ignorert når de ikke svarer. De er ikke like gira på å svare.



Anonymous poster hash: 782c8...e95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, da.. skal jeg bare ta hintet å gå videre nå? :/



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt! Ro deg ned. Han har sikkert fått haugevis av meldinger idag men er på fest og har andre ting å tenke på. Ikke sikkert han vil skrive melding i fylla og "sier ifra" ved å sende en Snap om at han er opptatt.



Anonymous poster hash: 782c8...e95
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt! Ro deg ned. Han har sikkert fått haugevis av meldinger idag men er på fest og har andre ting å tenke på. Ikke sikkert han vil skrive melding i fylla og "sier ifra" ved å sende en Snap om at han er opptatt.

Anonymous poster hash: 782c8...e95

Ja, det er sant. Noen ganger svarer han dagen etter :S får bare vente å se. Men jeg sendte jo meldingen rundt kl 18-19, og fikk snap av han 21. Men ja, får vel vente…

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, da.. skal jeg bare ta hintet å gå videre nå? :/

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Jeg er oppi en lignende situasjon som deg..... Og jeg har bestemt meg for å ikke ta mer kontakt med han, fordi jeg synes at han bør vise meg mer interesse. Så han får ta kontakt. Av og til så må man bare teste de. Hvis de er interesserte så tar de kontakt. Ihvertfall hvis du har vist mye engasjement fra din side for han.

Anonymous poster hash: 4e898...122

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp han svarer ikke på en melding. Full panikk modus. Skru på alle varsel lampene dette er krise.

Hva hvis det hadde vært DEG i denne situasjonen da?! dersom det var en dame du likte veldig godt ?

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Hva hvis det hadde vært DEG i denne situasjonen da?! dersom det var en dame du likte veldig godt ?

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Hadde ikke reagert med å få full panikk ihvertfall herregud man. Blir man får fort på og sjalu for alt alt i øst og vest og reagerer på alt mulig rart er det dømt til å gå til helvete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke reagert med å få full panikk ihvertfall herregud man. Blir man får fort på og sjalu for alt alt i øst og vest og reagerer på alt mulig rart er det dømt til å gå til helvete.

Jeg er overhode ikke sjalu, men synes det er trist og sårt hvis han mener å ignorere en bursdagshilsen fra meg…! Og når han i tillegg presesterer å sende en snap av at han er på fest noen timer etterpå! det forstår du vel.

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis det hadde vært DEG i denne situasjonen da?! dersom det var en dame du likte veldig godt ?

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Enten reagerer vi ulikt men det er normalt å ha slike følelser som trådstarter har. Jeg har hatt masse av de. Og blitt såret mye. Men trådstarter: i dag har jeg en bra dag selv om min date ser ut til å gi faen i meg. Jeg har vært utrolig lei meg for ting men akkurat nå har jeg funnet ut at jeg drite langt i folk som ikke verdsetter meg og ser hva jeg er av verdi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten reagerer vi ulikt men det er normalt å ha slike følelser som trådstarter har. Jeg har hatt masse av de. Og blitt såret mye. Men trådstarter: i dag har jeg en bra dag selv om min date ser ut til å gi faen i meg. Jeg har vært utrolig lei meg for ting men akkurat nå har jeg funnet ut at jeg drite langt i folk som ikke verdsetter meg og ser hva jeg er av verdi.

Det er bra. Vi fortjener de som verdsetter, og som virkelig vil ha oss… men likevel håper jeg at han svarer i morgen. Synes det er frekt å ikke svare på sms hvor jeg gratulerer han. Føler meg helt ignorert jo.. :( får håpe det er som brukeren noen hakk over meg sier, at han "sier i fra" at han er opptatt ved å sende den snappen… men tviler :(

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk for mye krefter på det. Godt mulig han bare ikke orker å svare på alle meldingene han får i dag. Se det an i morgen i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overhode ikke sjalu, men synes det er trist og sårt hvis han mener å ignorere en bursdagshilsen fra meg…! Og når han i tillegg presesterer å sende en snap av at han er på fest noen timer etterpå! det forstår du vel.

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Du sendte ikke han bursdagsmelding for å gratulerer han med dagen, du sendte han bursdagsmelding for at han skulle synes du var snill og vie deg oppmerksomhet! Så nå er du skuffa for han levde ikke opp til dine forventinger. Forventningene om at hans verden skal dreie seg om deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sendte ikke han bursdagsmelding for å gratulerer han med dagen, du sendte han bursdagsmelding for at han skulle synes du var snill og vie deg oppmerksomhet! Så nå er du skuffa for han levde ikke opp til dine forventinger. Forventningene om at hans verden skal dreie seg om deg!

:S

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:S

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Her er greia. Du må ha null forventinger til noen andre enn deg selv. Du må gjøre ting fordi du ønsker å gjøre det, ikke fordi du tenker at det vil gi deg noe tilbake. Når du følger disse to tingene vil det meste i livet blir mye enklere å forholde seg til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er greia. Du må ha null forventinger til noen andre enn deg selv. Du må gjøre ting fordi du ønsker å gjøre det, ikke fordi du tenker at det vil gi deg noe tilbake. Når du følger disse to tingene vil det meste i livet blir mye enklere å forholde seg til.

Ok. Jeg ville at han skulle bli glad for gratulasjonen også. Hvorfor tror du han sender snap et par timer senere fra fylla uten å svare på meldingen? Er det for å ta igjen for at jeg ikke svarte på den siste meldingen hans? Eller fordi han gir faen i meg? Han er jo en ordentlig type, så vanskelig å tro at han er slik… men han er jo bare 20 år og fortsatt litt umoden, kanskje

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg ville at han skulle bli glad for gratulasjonen også. Hvorfor tror du han sender snap et par timer senere fra fylla uten å svare på meldingen? Er det for å ta igjen for at jeg ikke svarte på den siste meldingen hans? Eller fordi han gir faen i meg? Han er jo en ordentlig type, så vanskelig å tro at han er slik… men han er jo bare 20 år og fortsatt litt umoden, kanskje

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Nei det er ikke for å ta noe hevn. Det er ikke noe han tenker på i det hele tatt. Du må huske på at selv om du analyserer, holder kontroll over hvem som sendte melding sist, eller andre tåpelige ting som kompliserer tankengangen, så gjør mest sannsynlig ikke han det.

At han ikke takker for gratulasjonen handler vel om at telefonen hans er full av gratulasjoner, og at han ikke har sittet å ventet for å se om du sender han en gratulasjon.

Han skal være umoden når han er i den alderen. Det er 20 år før han bør tenke på å bli moden og slå seg til ro. Det er 20 års dagen hans! Han skal ha det gøy, leve livet og det siste han trenger er ei dame som forventer å være det viktigste i livet hans.

jeg tror du bør finne deg en eldre mann som vil gi deg det du trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...