Gå til innhold

mista helt respekten for nettdating


danbanan

Anbefalte innlegg

"Brad Pitt" får respons på nettdating...selvsagt. Alle de andre "taperne" må jakte og slite seg ut for å bli lagt merke til. Dette vet dere svært godt ;) Damene er vandt med for mye oppmerksomhet og skaffer seg skjold mot uønsket oppmerksomhet fra "taperne". Dette får de vanlige mennene til å miste selvtilliten enda mer....evig rundans m.a.o

Drømmeprinsen får oppmerksomhet fra de beste damene og gidder ikke svare de vanlige jentene. Nettdating burde ikke vært oppfunnet spør du meg. Kynisk og rått kjøttmarked!

Syntes det er så synd det har blitt slik. Å finne seg en partner burde være en flott greie, hvor man blir kjent med mennesker man liker og vil lære å kjenne. Istedet blir vi målt opp og ned etter sømmene av feriebildene våre på facebook og veiet og funnet ubrukelige fordi man kanskje har en nese som ser litt "rar ut" på profilbildet?

Brad Pitt hadde ikke draget i gammeldager.......I dag har han en enrom sosial status, han trenger ikke presentere seg eller bevise noe, alle vet hvem han er. Han er også ett slags merkevare hvor noen sier han er kjekk og pen som blir en selvforsterkende spiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brad Pitt hadde ikke draget i gammeldager.......I dag har han en enrom sosial status, han trenger ikke presentere seg eller bevise noe, alle vet hvem han er. Han er også ett slags merkevare hvor noen sier han er kjekk og pen som blir en selvforsterkende spiral.

Jeg hadde ikke tatt i Brad Pitt med tang, men det er meg da. Finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Donald Trump derimot.. sikle sikle :wow:

Anonymous poster hash: 9decf...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt i Brad Pitt med tang, men det er meg da. Finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Donald Trump derimot.. sikle sikle :wow:

Anonymous poster hash: 9decf...22c

Du tenker på lommeboka..... eller makten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på lommeboka..... eller makten

Nei, mannen er dritsexy, jeg har hatt en crush på han siden jeg var lita jente. Synd han er gift.. Har lyst at han skal motorboate meg nedentil.

Anonymous poster hash: 9decf...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg hadde ikke tatt i Brad Pitt med tang, men det er meg da. Finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Donald Trump derimot.. sikle sikle :wow:

Anonymous poster hash: 9decf...22c

1150595.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mam blir jo litt bortskjemt som jente på nettdating ja, skal være helt enig i det. Mye jeg har måttet sile ut, er liksom ikke superkeen på en gammel tyrker som vil gifte seg med ei søt norsk jente for å flytte til Norge..

Ift den første mld og åpningsreplikker har jeg fått en del "Hei, jeg er dessverre ikke flink til å finne på noe spennende" det er jo ikke noe galt i det heller. Men har også fått mye hat brev hvor det påstås at jeg ikke svarer noen og tror du du er verdt no bare fordi..blabla. men jeg svarer faktisk de fleste.. er jo vanskelig å dømme kun utfra åpningsreplikk eller bilde så lettere å prate litt også finner man raskt ut om det var noe videre.

Og kanskje hvis man er for fokusert på at det må lede til et forhold så skjærer det seg litt? Jeg syns det bare er koselig å snakke med folk og møter ganske mange interessante og koselige mennesker der. Men ikke noe det har blitt noe seriøst ut av enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...