Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som går slik ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville mest sannsynlig ikke lagt merke til deg, men om jeg hadde gjort det hadde jeg nok tenkt at det er fint at du pynter deg.

Jeg er ei pyntedukke selv, elsker klær, mote, sminke og trender. Pynter meg stort sett hver dag, selv om jeg "tør" gå på butikken i joggebuksa og usminket også. Steller/lakker neglene omtrent hver dag, sminker meg, setter sammen antrekk, fikser håret.. Men nå er jeg er gravid. Og jeg er så DÅRLIG at jeg ikke klarer å komme meg ut av huset engang. Dagene mine de siste to-tre ukene har bestått av å sove i 12-16 timer om dagen, krype ut av senga mens jeg holder på å brekke meg ihjel, ta på meg det første plagget jeg finner som jeg kan bruke på overkroppen, bevege meg i slo-mo til dassen, videre til sofaen hvor jeg ligger og ber om at jeg ikke skal spy mer helt til det er på tide å legge seg igjen. Har ikke sett en sminkekost på flere uker, og husker ikke sist jeg hadde på meg noe annet enn samboerens t-skjorte og ei truse. Håper du får det lettere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg ikke. Jeg kler meg i kjole og skjørt (med bluse) året rundt selv. Ikke like ekstremt som deg, da jeg ikke sminker meg veldig eller føler meg uvel i joggedress. Skal jeg i matbutikken ser jeg ikke poenget med å stæsje meg fullt opp. Men jeg bryr meg veldig lite dersom jeg ser noen gjøre det.

Endret av EmilyR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Er virkelig skoletter, skjørt og sminke veldig pyntet?

For meg er det ganske hverdagslig, eller helgeantrekk når man skal ut.

Gallaantrekk derimot, det hadde jeg lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en partner så er det ganske irriterende å alltid vente på den som bruker mye tid på seg selv foran speilet.

I mitt tilfelle er jeg nå separert fra denne svært egosentriske kvinnen...

Og så fantastisk det var å treffe en dame som ikke var så nøye på hva hun hadde på seg en søndags morgen... Vi kunne faktisk være spontane :-)

Anonymous poster hash: 8107f...5cc

Selv om jeg alltid går pent kledd. pent sminket og pent hår så trenger mannen min aldri å vente på meg. Vi også kan være spontane, som regel så er jeg alltid klar til å finne på ting siden jeg alltid ferdig kledd og sminket. Men her om dagen fant jeg og mannen sånn spontant at vi skulle ut å spise på kvelden. Jeg brukte 10 min fra å være å pysjen til å være ferdig sminket, hår og klær :)

Anonymous poster hash: e1ab6...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Hadde tenkt at du var fin, om det var det jeg mente. ellers ikke noe spesielt. Jeg synes det er flott at folk er forskjellige og kler seg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ingenting annet en at du liker å pynte deg :). Synes det er kjekt selv innimellom. Go for it!



Anonymous poster hash: e4197...304
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snur seg nok fordi de tenker at du ser fin ut! :-) Syns ikke det er noe galt i å pynte seg litt ekstra i hverdagen, det gjør jeg mye selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...