Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som går slik ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) jeg er en jente på 22 som elsker å pynte meg. Det har ikke noe å si hvor jeg skal, skal jeg en tur til legen, eller bare en liten tur på butikken. Ett typisk hverdags outfit for meg kan gjerne være skinn foldeskjørt, bluse, skoletter, krøllet hår og fint sminket. Når snøen smelter liker jeg å gå i pumps. Jeg er en sånn jente som ikke føler meg vell i en joggedress ute blant folk med bare håret i en ball på hodet. Hvis jeg feks går inn på ett senter eller bare en matbutikk så seg jeg folk som gjerne ser litt ekstra på meg, føler at de sikkert tenker at jeg kler meg for pyntet å at det er upraktisk osv.

Så, hva tenker dere ? hva hadde dere tenkt hvis det gikk en jente på butikken sånn kledd ?



Anonymous poster hash: e1ab6...d86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over det hadde jeg sett deg på butikken, for alt jeg vet er du jo på vei i bursdag etc.

Men sånn når det gjelder preferanser ol. så liker jeg bedre jenter som ikke er så stivpyntet. liker når jenta er litt sporty og down to earth, men setter pris på om hun pynter seg litt ekstra ved spesielle anledninger:)

det viktigste er å føle seg vel, og om du må pynte deg så mye for dette så er det jo din (og bare din) sak. Det finnes nok menn der ute som finner dette attraktivt også:)



Anonymous poster hash: fedc6...d77
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gå kledd akkurat slik som du vil. Personlig føler jeg meg ikke vel hvis jeg er for overpynta, men ser absolutt ingenting galt i å gå kledd slik som du gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare påpeke at det finnes en mellomting, trenger ikke være fullt pyntet ELLER joggebukser og dott på hodet :)

Når det er sagt, tror jeg ikke jeg ville tenkt noe over det, folk går kledd forskjellig, so what.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) jeg er en jente på 22 som elsker å pynte meg. Det har ikke noe å si hvor jeg skal, skal jeg en tur til legen, eller bare en liten tur på butikken. Ett typisk hverdags outfit for meg kan gjerne være skinn foldeskjørt, bluse, skoletter, krøllet hår og fint sminket. Når snøen smelter liker jeg å gå i pumps. Jeg er en sånn jente som ikke føler meg vell i en joggedress ute blant folk med bare håret i en ball på hodet. Hvis jeg feks går inn på ett senter eller bare en matbutikk så seg jeg folk som gjerne ser litt ekstra på meg, føler at de sikkert tenker at jeg kler meg for pyntet å at det er upraktisk osv.

Så, hva tenker dere ? hva hadde dere tenkt hvis det gikk en jente på butikken sånn kledd ?

Anonymous poster hash: e1ab6...d86

Jeg hadde syntes det hadde vært flott. Synes det er gøy at folk er litt pyntet i hverdagen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg tenker overhodet ikke hvordan andre er kledd når jeg går i butikken. Å handle mat er noe av det kjedeligste jeg jeg om, så er mest opptatt av å få med meg det jeg skal og komme meg fortest mulig ut. Så med mindre du har på deg ballkjole er det stor fare for at jeg ikke legger merke til deg i det hele tatt.

Det sagt, ingentig i veien med å være opptatt av å se bra ut og ha på seg ordentlige klær. Selv er jeg hun med joggebukse og håret i en ball, men sånn trives jeg ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter meg når jeg skal ut av huset jeg også. Går i skjørt hver dag og tykke strømpebukser, kan ikke fordra bukser. Men når jeg ser andre som er pyntet veldig mye på butikken, så tenker jeg egentlig at de skal noe, og er derfor pyntet.

Og til alle de som sier at det forandrer seg etter man får barn... Jeg fikk barn, pyntet meg like mye etter det, gjerne litt mer, for å se ut som en "fornuftig" mor. Ser faktisk ned på de som har på seg skitne joggebukser, er ustelt, røyker og drar med seg barnet sitt.



Anonymous poster hash: be44d...3ee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe videre over det. Folk får gå kledd som de vil. Mulig jeg ville sett litt ekstra på deg og syntes du var fin.



Anonymous poster hash: 42f68...51c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller det enn å fly rundt med dasseklær og hår som ser ut som et kråkereir. Jeg synes det er bra du liker å stelle deg og se bra ut :)

Hilsen mann 32.



Anonymous poster hash: 39d95...875
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke over det. :) Jeg mener at folk skal få gå i hva enn de vil. Det gjør meg ingenting og påvirker meg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at du var fin :)

Har forøvrig vokst opp med en mor som alltid har prioritert å sminke seg, kle seg pent og ordne sitt store krøllete hår. Aldri gått utover oss barna. Derimot har det lært meg verdien i å stelle seg pent uansett anledning. Bare fordi man får barn er det ingen unnskyldning til å la seg forfalle. Å ta seg godt ut gjør noe med humøret, samtidig som man ikke har noen grunn til å la seg forfalle pga barn. Det blir bare tomme unnskyldninger for å ikke stelle seg selv. I tillegg er det ikke negativt for et forhold å ta seg godt ut for hverandre ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er inspirerende å se folk som kler seg fint og pynter seg litt i hverdagen.

Men kunne ikke gått slik selv, fordi det kan være upraktisk og tar lenger tid. Om jeg skal gå til butikken for å kjøpe tunge ting blir jo stiletthælene ødelagt, det tar evigheter og og jeg føler meg dum når jeg vakler langs veien med posene:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Tenker vell kanskje du må jobbe litt med selvtilitten,visst du ikke kan face verden uten å være oppdolla hele veien☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker ikke noe over det, det er veldig mange jenter som gjør det, tenker ikke at det du beskriver skiller seg ut på matbutikken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt "hun var fin". Ser mange pyntede jenter i mer sørlige strøk når jeg er på ferie. Liker det, det er gøy å bli inspirert av nye outfits.

Det antrekket du beskrev var jo heller ikke så dollete... Da jeg var goth i tenårene gikk jeg som regel i foldeskjørt og bluse og en del smykker og tilbehør, det tok ikke noe lenger tid å ta på seg enn andre klær. Man må bare legge alt klart dagen før skolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...