Gå til innhold

Hvordan få tykt hår igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lenge brukt extensions og fjernet i går alt, og sitter derfor igjen med halvlangt og tynt hår. Noen råd som hjelper for å få tilbake tykkelsen? Utenom å la være å farge det, bruke varme og kure det..



Anonymous poster hash: b0434...a56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har oppskriften selv. Du må ikke føne eller farge, vaske skånsomt og ikke for ofte. Husk å la frisør ta tuppene. Det kan være det vokser fint ut igjen og blir fyldig, men ingen garantier når det har blirr herjet slik med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Det tar tid! Jeg bleket istykker mitt tykke fine hår for snart 10 år siden, ca 5 år etter begynte håret å tykkne skikkelig igjen. Da var jeg til frisør jevnlig, brukte kun frisør produkter for dette bruket, ingen føner, rettetang eller krølltang, kuret to ganger i uken og ingen farge. Etter de fem årene har jeg gradvis begynt å føne og style med krøller igjen, farge er jeg derimot veldig forsiktig med. Bruker fortsatt kun frisør produkter og børster ikke håret når det er vått. Bruker også strikk uten den metall dingsen på. Håret mitt er tilbake til normalen det nå, litt fyldigere, dette sansynligvis fordi jeg vil miste endel hår når jeg snart begynner å amme. Du har oppskriften, bruk den 😉 snakk gjerne med en frisør og hør om de har noen produkter som kan hjelpe deg på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har oppskriften selv. Du må ikke føne eller farge, vaske skånsomt og ikke for ofte. Husk å la frisør ta tuppene. Det kan være det vokser fint ut igjen og blir fyldig, men ingen garantier når det har blirr herjet slik med.

Det tar tid! Jeg bleket istykker mitt tykke fine hår for snart 10 år siden, ca 5 år etter begynte håret å tykkne skikkelig igjen. Da var jeg til frisør jevnlig, brukte kun frisør produkter for dette bruket, ingen føner, rettetang eller krølltang, kuret to ganger i uken og ingen farge. Etter de fem årene har jeg gradvis begynt å føne og style med krøller igjen, farge er jeg derimot veldig forsiktig med. Bruker fortsatt kun frisør produkter og børster ikke håret når det er vått. Bruker også strikk uten den metall dingsen på. Håret mitt er tilbake til normalen det nå, litt fyldigere, dette sansynligvis fordi jeg vil miste endel hår når jeg snart begynner å amme. Du har oppskriften, bruk den snakk gjerne med en frisør og hør om de har noen produkter som kan hjelpe deg på vei

B-vitaminer :) Og selvsagt bevare håret varsomt.

Takk for gode tips! Har dere noen forslag til sjampo og balsam (eventuelt andre produkter) som får håret til å se/føles tykkere, uten at det tynger? :) Har prøvd serien fra Goldwell som skal gjøre det tykkere, men håret mitt ble så ekstremt tungt..

Anonymous poster hash: b0434...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Takk for gode tips! Har dere noen forslag til sjampo og balsam (eventuelt andre produkter) som får håret til å se/føles tykkere, uten at det tynger? :) Har prøvd serien fra Goldwell som skal gjøre det tykkere, men håret mitt ble så ekstremt tungt..

Anonymous poster hash: b0434...a56

Jeg brukte sebastian penetrait, bruker den forsovidt fortsatt. Den er litt dyr, men synes den er veldig god. Bruker den sammen med kuren i samme serie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tips! Har dere noen forslag til sjampo og balsam (eventuelt andre produkter) som får håret til å se/føles tykkere, uten at det tynger? :) Har prøvd serien fra Goldwell som skal gjøre det tykkere, men håret mitt ble så ekstremt tungt..

Anonymous poster hash: b0434...a56

Kevin Murphy har akkuratt kommet med en ny serie for å få håret tykkere og til å vokse fortere. Husker ikke hva den heter, men flaskene er rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...