Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Vil anbefale deg å gå å få en prøve på Diorskin Star foundation, faktisk. Nyansen #010 er den lyseste, det er grunnlaget jeg har på latkvinnesminken på side 156. Ellers er jeg glade for Youthful Glow foundation fra Yves Rocher og de har adskillig lyse nyanse i både beigerosa og beige, men er usikker på om en person med så sensitiv hud som du bør prøve den ut.

Skal sjekke ut diorskin star i første omgang, tusen takk for tips! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sjekke ut diorskin star i første omgang, tusen takk for tips! :blomst:

Gjør det, den blir finest når man setter den inn med fingrene også. Faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene.

Superdigg lebestift, Gjest! Kler deg. Og med en slik farge, så kan øynene bare være spillernaken :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene.

Hvilken lebestift bruker du her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at Gjest skal være den som skal gi sminkeråd. Ikke frekt ment men du kan jo ikke sminke deg!



Anonymous poster hash: 65c97...fc2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene.

Denne leppestiften sammen med den enkle øyensminken du hadde på et tidligere bilde her i tråden (tror det kun var mascara og kanskje eyeliner) + god konturering hadde vært helt knall på deg. Til denne leppestiften trenger du kun mengder med sort mascara :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne leppestiften sammen med den enkle øyensminken du hadde på et tidligere bilde her i tråden (tror det kun var mascara og kanskje eyeliner) + god konturering hadde vært helt knall på deg. Til denne leppestiften trenger du kun mengder med sort mascara :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

Takk for tips, det må jeg prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og ok. ;) Edit: Jeg bruker rens og kremer fra Biotherm akkurat nu.

Tenkte på denne øyensminken her + den leppestiften du hadde på det siste bildet. Brillene kler du virkelig godt.

Anonymous poster hash: fdafb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte på denne øyensminken her + den leppestiften du hadde på det siste bildet. Brillene kler du virkelig godt.

Anonymous poster hash: fdafb...905

Du mener merker på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at Gjest skal være den som skal gi sminkeråd. Ikke frekt ment men du kan jo ikke sminke deg!

Anonymous poster hash: 65c97...fc2

Få se sminken din da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen sminke:) er ikke så flink men øver! :)

Det var skikkelig fin øyesminke! :sminkedokke: Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig fin øyesminke! :sminkedokke: Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Så jeg gammel ut?? :sjokkert: jeg er 24 :)

Endret av goldenchanel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...