Gå til innhold

Castor/lakserolje for lengre hår/vipper/øyenbryn


Gjest BabyBlue

Anbefalte innlegg

Den ga jeg også opp, etter bare tre forsøk, faktisk... med tanke på den lille "barten" jeg allerede har, så var nok det bra! :skratte:

Men! Man kan bruke det i håret også?? Oppå hodet, altså? Er en av de få som ikke har facebook, så jeg får ikke sett den challengen dere snakker om... hvordan funker det da? Fikk superfet hud i ansiktet etter denne oljen, blir hodebunnen og håret fett også da? oi, mange spørsmål....

Ser nå at dere skrev YOUTUBE, ikke FACEBOOK... heh, så dere kan se bort fra spørsmålene mine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler StimuLash fra Fusion...den er helt rå! Er et serum som skal brukes hver natt til den er tom(er på slutten av min 3.mnd)...etter 2 mnd har vippene blitt nesten dobbelt så lange OG den har stimulert ny vekst så jeg har fått mer vipper :jepp:

Oi!Det må prøves! Hvor selges Fusion på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

*følger*

Jeg vil gjerne få tilbake normale øyebryn etter at mine ble skadet da en "venn" smurte inn brynene mine med veet-krem for ca. 12 år siden :( De har aldri vokst tilbake helt, har bare noen tynne pistrete fjon og de er litt irriterende...

Litt skeptisk tl "mirakler" som dette men hvis det er noe i det så vil jeg gjerne teste jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Åh, herregud! Veet på øyenbrynene dine?! Jeg hadde klikket i vinkel. Virker som om det er få personer som vet hvor mye brynene har å si for hvordan resten av ansiktet fremstilles :kjefte:

Får vel pakken om noen dager, og om ting begynner å skje (eller ikke) holder sier jeg i fra på denne tråden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. har denne oljen stående i skapet etter at jeg testet ocm (oil cleansing method)

Kanskje jeg også skal teste den i bryn og på vipper.

Er det bare å smøre på så blir det lange dådyr vipper og fyldige fine bryn?

Jaja.. må jo i allefall prøves når jeg først har denne oljen stående i skapet. Kommer vel neppe til å bruke den til det den "egentlig" skal brukes til... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Åh, herregud! Veet på øyenbrynene dine?! Jeg hadde klikket i vinkel. Virker som om det er få personer som vet hvor mye brynene har å si for hvordan resten av ansiktet fremstilles :kjefte:

Får vel pakken om noen dager, og om ting begynner å skje (eller ikke) holder sier jeg i fra på denne tråden =)

Ja! Jeg klikket også i vinkel. Hun kom bakfra med veet på hendene, jeg kunne jo fått det i øynene også. Ble ikke veldig glad skal jeg innrømme :(

Gleder meg til å høre hvordan det går :) Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Har du kjøpt castor oil da? : O Ja, hold oss oppdatert. Så kan jeg gjøre det samme når jeg mottar stashet i posten ;) Kan jo hende resultatene varierer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt castor oil da? : O Ja, hold oss oppdatert. Så kan jeg gjøre det samme når jeg mottar stashet i posten ;) Kan jo hende resultatene varierer.

Ikke i Norge. Jeg fikk ikke tak i det noen steder. Tror ikke de selger det på apotek her, de så bare rart på meg når jeg spurte.Kusinen min var utenlands og hun hadde også hørt om dette og kjøpte seg en flaske. Hun var så snill at hun delte halve med meg:) Jeg tenkte å bruke det på vippene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricinusolje er vel det ordet som blir mest brukt her til lands tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricinusolje er vel det ordet som blir mest brukt her til lands tror jeg.

Spurte om det på apoteket de ante ikke hva det var. Nevnte alle navnene på oljen. Ricinusolje, castor oil, lakserolje, men ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Ikke i Norge. Jeg fikk ikke tak i det noen steder. Tror ikke de selger det på apotek her, de så bare rart på meg når jeg spurte.Kusinen min var utenlands og hun hadde også hørt om dette og kjøpte seg en flaske. Hun var så snill at hun delte halve med meg:) Jeg tenkte å bruke det på vippene.

Ah, så snilt gjort av søsteren din : ) Håper du ser en viss effekt, selv om det sikkert tar litt tid før det skjer noe. Men noe jeg lurer på: Hvordan føles oljen ut? Er den veldig tung? Jeg er ganske redd for øyeområdet mitt, og forestiller meg at det beste alternativet er å påføre noen få dråper med en gammel, ren mascarakost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så snilt gjort av søsteren din : ) Håper du ser en viss effekt, selv om det sikkert tar litt tid før det skjer noe. Men noe jeg lurer på: Hvordan føles oljen ut? Er den veldig tung? Jeg er ganske redd for øyeområdet mitt, og forestiller meg at det beste alternativet er å påføre noen få dråper med en gammel, ren mascarakost.

Ja konsistensen er veldig tykk. Jeg brukte en gammel maskarakost tok noen dråper på og satt det på vippene. Den lukter heldigvis ikke noe og jeg merket ingen ubehag på øynene nå. Vi får se imorgen hvordan det blir:) Jeg håper jeg tåler det og får noe ressultat vil ha lengere og tykkere vipper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Da har jeg fått min rosehip oil og castor olje fra iherb i posten! Herregud så svær den flaska fra now foods var. Mamma bare "... Hva skal du bruke den til?" :skratte: Haha.

Den lukter naturlig og litt merkelig, og konsistensen er tykk og seig. Litt sirupaktig og "sleip". Har påført bittelitt på brynene nå, og gleder meg til å se om det blir noen resultater : D

Har også tenkt å teste ut oil cleansing method med den.

Hvordan har det gått så langt Muffin26?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Man må vel bruke det i en måned eller mer før man ser resultat? Det vokser ikke ut bryn og vipper på en natt :sjenert:

Jeg er veldig spent! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Ja, antar at det tar en del måneder før det skjer noe. Krysser fingrer og tær!

Det er skrevet så mye bra om denne oljen, og om jeg ikke får noe nytte ut av den allikevel har jeg DEN svære flaska stående til pynt :fnise: Godt det var såpass billig da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh tenker å bestille selv derifra og bruke den på håret også. Hva koster frakt på iherb? Jeg synes at vippene blir mye finere når jeg påfører maskara. Oljen har gjort dem veldig myke merker sefføllgelig ikke noe til vekst enda:) Oljen plager ikke øynene mine i det hele tatt. Jeg kjøpte med en tynn kost i dag og skal påføre oljen med den. Da er jeg sikker på at hårroten for nok olje. Jeg har også startet å ta det på brynene og. Vi får se om dette funker det håper jeg virkelig:)

Endret av muffin26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tror ikke det ble noe særlig med frakt egentlig : o Så lenge man forholder seg under 200 og ikke kjøper noen særlig tunge varer trenger man ikke betale for stort mer enn det man har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...