Gå til innhold

SnuskeFryd


Mathias

Anbefalte innlegg

Ææææsssssss, jøkke no det. Ser ikke ut til at Frøken Musefryd har noe mot det :wink:

Eller må jeg minne på at hennes egentlige navn er FRU Musefryd :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokk: Da var vi tilbake til det "å jøjie meg,sjokkfase stadiet" igjen :sjokk:

Så jeg tar det som god fisk at det hintet du ga Tusenfryd om at du var George Clooney lookalike eeeeegentlig skulle videreformidles til den mannlige musefryden??

Du assa :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg virkelig spent på hvordan Lasse kjenner Frydemannen...

Ellers er George Clooney look-alike et meget vektig argument for å kanskje ikke ligge helt stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle liker da vår kjære og gode frydemann!!!?? hehe

Og det finnes alltid noe som kan lokke damer ut på glattisen :sjarmor: I dette tilfelle et ansikt kun... Hva sier DET om moral og prinsipper da Fru Fryd?!.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk - diskutere moral og prinsipper...

Hmm... i dag er moralen at det er lille julaften - jeg skal poste noen julekort og så skal jeg gi blod og kjøpe klementiner og brus.

Det var kanskje ikke det du tenkte på?

Jo, og så skal jeg drikke gløgg med gode venner og pynte juletreet og kose meg med Frydemannen... det er jo jul og en deilig til for p.. eehh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm for min del blir jula dominert av noen store mangler i år, og derfor ikke så bra som den kunne... :cry:

Men virkelig god jul til deg :D

Ser ellers at tråden har over 400 visninger du min FRYDefulle... hehe, mange som liker å lese om deg tydeligvis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ikke har tatt av meg særlig med klær, men det er bare fordi jeg har moralen inntakt det.... :sjarmor: Og.... det gir det jo en annledning til å LURE på hva som befinner seg under, ikke sant....???

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... for det første ser du så kunstig ut...liker mer ekte vare jeg... :sjarmor: Dessuten HAR jeg ikke SÅ mye fantasi at jeg klarer å ta av alle de klærne der...

Nei, da er Tusenfryds eggende bryster bedre... :briller: Lurer fælt på telefonregningen, for nå har jeg sittet her en uke... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kevin har deilig rompe.

Og Lasse tar seg unektelig bedre ut nå enn under vann.

Og Tusenfryd skal sende mange tanker til Lasse i dag - og ønsker ham en så god jul som han kan ha det.

Og alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Kunstig eller ikke, jeg er i det minste ekte nok til å ønske Lasse en god jul for det. Som den ekte, tapre kvinne jeg er... :sjarmor:

*Tusler stille ut fra Tusenfryd hyllesten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ved å tenke lite, og glemme mye gikk julaften rimelig bra den, så fint!...

Men godt å bli ferdig med DEN.. men, men

Til Kevin må jeg bare si: That ass is MINE!!!... Watch out here I come... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens Kevin blir ferdig med å komme seg i ferdig, foroverbøyd posisjon... :sjarmor: ... Cassandra: Kvinner "slår ut håret" som du gjør for å spre feromoner når de finner en de liker... Tar det derfor til etterretning, og melder meg frivillig til å besudle den strenge moralen.. :wink:

her gjelder de å finne på masse ting en kan ha forsetter om på nyttårsaften.. :wink::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett var dett... rumpa mi er sensurert... den hang nok litt mer enn EU-direktivet tilsier :ler: Godt det ikke var bilde av motsatt side... tviler på at EU- kravene hadde blitt tilfredsstilt der heller.... :ler:

Jeg har nå skiftet til en litt mer passende avatar, og rumpa mi er slettet fra disse sider for alltid!

Ikke så dum den rumpa jeg har erstattet den med da... må si... den gir i allefall MEG mer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...