Gå til innhold

Til Tristessa


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Albumet til Zwan har fått tittelen "Mary Star of the Sea" og slippes i Europa 29. februar. Singelen "Honestly" ligger ute på nettet. En god webadresse for alt som skjer med Zwan er www.poetsofzwan.com.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Alltid hyggelig med Pumpkins fans, og "Honestly" er en utrolig god låt. Det er tydelig at Corgan har fått tilbake entusiasmen og spillegleden som han hadde på Mellon Collie og deler av Adore.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg holder på å laste ned Honestly nå, skal snart høre på den. Jeg likte ikke helt Machina jeg, synes de mistet en del av det som var Pumpkins for meg. Selv er jeg mest glad i Siamese Dream som jeg i tillegg til cd har på lp. De andre albumene er forsåvidt herlige de og, men Siamese Dream vil alltid være noe for seg selv i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Opp med tomlene! Jupp, dette var bra saker. Skikkelig gøy å høre at det er blitt litt futt i godeste Corgan igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Minnie Emmerdale

Her er listen over alle låtene på debutalbumet. Forøvrig er det ny releasedato. Nå er det den 28. Januar 2003 som er den offisielle.

1. Lyric

2. Settle Down

3. Declarations Of Faith

4. Honestly

5. El Sol

6. Of A Broken Heart

7. Ride A Black Swan

8. Heartsong

9. Endless Summer

10. Baby Let’s Rock!

11. Yeah!

12. Desire

13. Jesus, I/Mary Star Of The Sea

14. Come With Me

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Tusen hjertelig!

Alle hjerter gleder seg til januar... Så her om dagen at det er en ny dvd med Pumpkins fra Siamese Dream-tiden ute på markedet, og den har så definitivt havnet på ønskelisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mer om Zwan på www.zwan.com

Har lasta ned masse av Zwan som ikke kom med på albumet, og må si at det virkelig holder høy klasse!

Det har vært ulike datoer for når albumet kommer ut men er nå fastsatt til 10.feb.

Men cd'n kan forhåndsbestilles over nettet... *I say no more*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...