Gå til innhold

Tarot 17 oktober


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, tusen takk :)

Vil V tilgi meg og så blir alt bra igjen?

6/Staver.

27.jpg

Vet ikke helt...Det ser ut til at V vil ha deg til å krype litt for seg, ikke bra egenskap å ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker med dette dispensasjon fra kravet om å være av de ti første og singel da jeg kompenserer med en ekstraordinær kjærlighet for Carlsberg og er villig til å jobbe med min mangel på respekt for tidsfrister og regler.

Mvh. Mini-Mio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: Jeg fikk jobben! Som du spådde ;) jeg hadde mistet litt troa selv. Nå er jeg lettet! :P

Jeg ble så glad på dine vegne. Lykke til i din nye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søker med dette dispensasjon fra kravet om å være av de ti første og singel da jeg kompenserer med en ekstraordinær kjærlighet for Carlsberg og er villig til å jobbe med min mangel på respekt for tidsfrister og regler.

Mvh. Mini-Mio

Ok, hva er spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva er spørsmålet?

hvordan vil skisesongen bli for mitt vedkommende? Holder snøen føret og formen/helsa eller blir den en sånn liten dritt-vinter på et par dager midt i eksamenstiden?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vil skisesongen bli for mitt vedkommende? Holder snøen føret og formen/helsa eller blir den en sånn liten dritt-vinter på et par dager midt i eksamenstiden?

3/Staver.

24.jpg

Jo, ser sånn ut ja, her er gjengen på høyden etter at løypene er tråkket ut, med lys og lykter og gleder seg til morgendagens utforkjøring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/Staver.

24.jpg

Jo, ser sånn ut ja, her er gjengen på høyden etter at løypene er tråkket ut, med lys og lykter og gleder seg til morgendagens utforkjøring.

ser ut som det blir bra altså? :) takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med skisesongen nå.

takk for det og takk for spåing

Er de impene noe greie da?

Endret av mini-mio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...