Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Dette er jeg usikker på om er noen god idé, men shit au.

Har "pusset opp" kroppen en del siste år, og er rrimelig fornøyd med tingenes tilstand pr idag. Men helt i mål er jeg ikke enda. Men måtte visst ta en pause fra oppussinga da kroppen begynte å protestere på ulike måter, så nå har jeg ikke gjort noe mer siden begynnelsen av juni. Eneste metode som er benyttet er litt lavere matinntak, litt sunnere mat og litt økt fysisk aktivitet.

Thats my woman,you sexy thing! <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle vitse om at bildet må være photoshoppet siden treet i bakgrunnen også er blitt mye tynnere.

Men spøk til side - glimrende jobbet, good for you :tommelopp:

Hehe, jeg har både selvironi og humor så hadde gått fint det :)

Men takk for snille ord.

Thats my woman,you sexy thing! <3

Takk elskede :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Dette er jeg usikker på om er noen god idé, men shit au.

Har "pusset opp" kroppen en del siste år, og er rrimelig fornøyd med tingenes tilstand pr idag. Men helt i mål er jeg ikke enda. Men måtte visst ta en pause fra oppussinga da kroppen begynte å protestere på ulike måter, så nå har jeg ikke gjort noe mer siden begynnelsen av juni. Eneste metode som er benyttet er litt lavere matinntak, litt sunnere mat og litt økt fysisk aktivitet.

Darn! Bra innsats!

Og jøss, uten å bruke en eller annen inn-i-tiden-diett fra et eller annet suspekt kvinnemagasin :hakeslepp: Du burde skrive en bok om denne metoden din, du kunne blitt rik ;)

Men virkelig, bra resultat, enda bedre holdnig(er)!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darn! Bra innsats!

Og jøss, uten å bruke en eller annen inn-i-tiden-diett fra et eller annet suspekt kvinnemagasin :hakeslepp: Du burde skrive en bok om denne metoden din, du kunne blitt rik ;)

Men virkelig, bra resultat, enda bedre holdnig(er)!

Blir kort bok da. Hvis du senker kaloriinntaket i forhold til kaloriforbruket så går du ned i vekt. Bok ferdig ;)

Og nei jeg er ikke kaloriteller heller, jeg bare lærte meg et par ting som gav mer metthet pr kalori enn andre og som var lett og enkelt (jeg er lat til å lage mat). Havreknekkebrød og kornmo har det gått en del av for å si det slik ;)

men aldri stoppet inntaket av hamburger, pizza osv heller. Ser ikke poenget. Kan jeg ikke spise normalt så er det ikke gjennomførbart for min del i alle fall.

Suspekte kvinnemagasiner leses ikke (om ikke KG teller da :fnise: )

og takk takk for pene ord :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten spørre deg åssen du trener. Har du noe spesielt opplegg du går etter, diett, kostholdplan og slikt? Er virkelig imponert over nedgangen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nesten spørre deg åssen du trener. Har du noe spesielt opplegg du går etter, diett, kostholdplan og slikt? Er virkelig imponert over nedgangen din! :)

Som jeg skrev ovenfor. Ingen diett. Bare passet på å ha litt lavere kalori inntak. Største endringen var å bytte ut ganske mye av snopet (glad i sjokolade) med å spise bær (jeg tåler lite frukt og grønnsaker pga mild allergi). Samt spise ting som gav god metthet uten mye kalorier (måtte lære akkurat hva dette var da, men ellers talte jeg ikke kalorier). Lå vel på 12-1300 kalorier de fleste dagene. Noen dager langt mer, uten at det hadde noe nevneverdig utslag. Som sagt jeg levde som normalt det foregående året og spiste det jeg hadde lyst på, var bare litt mer bevisst på HVA jeg spiste. Hamburger, pizza, sjokolade, is, potetgull osv ble - og blir - fortsatt spist. Bare litt mindre mengder enn tidligere. Og jeg har sjelden dette året vært sulten.

Treningen bestod av å følge en joggeapp, og den skal jeg fortsatt følge bare kneet blir med på notene igjen. Fikk en vridning i det for et par mnd siden og det er fortsatt vondt ved litt tyngre belastninger enn å gå på flatmark (jogger med hund). Samt at jeg har svømt litt og generelt bare gått litt hardere turer med hundene.

Ikke noe voldsomme greier med andre ord, men det fungerer fint for meg :)

Vekta har på generell basis gått nedover, men det var da uker den stod stille og til og med perioder den gikk litt oppover igjen. Så da gjalt det bare å fortsette i samme tralten og ikke få panikk. Etter et år så har jeg jo nå noe endret kosthold. Spiser litt mindre og litt oftere. Og siden jeg har mindre vekt å flytte på så er jeg også mer aktiv helt uten at det føles som noen utfordring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Du er en kjempestor inspirasjon for meg.

Hyggelig å kunne være til inspirasjon for andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fantastisk! Du er en kjempestor inspirasjon for meg.

Håper du ikke planlegger vektnedgang :klo: Ref bildet i post et bilde av rumpa di, eller hva tråden het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke planlegger vektnedgang :klo: Ref bildet i post et bilde av rumpa di, eller hva tråden het.

Handler ikke som selve vekten din dust. Det handler om viljestyrken som jeg er så imponert over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Handler ikke som selve vekten din dust. Det handler om viljestyrken som jeg er så imponert over.

Da er vi veldig enige ;)

Jeg tror uansett at du trenger en klem! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

bump

*Poke på magen for og kjenne om den er like stram som den ser ut til* :lur:

Har vel sagt det før,men du har ein flott kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...