Gå til innhold

sexvenn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Inspirert av artikkelen "Vær elskere". Hva er best objektivt sett. En venn du kan ha heftig sex med, være med på fritiden og ingen forpliktelser eller en kjæreste du forplikter deg til?

Flere og flere er single og velger heller FFs ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som er best blir vel like individuelt som alt annet?

Personlig hadde jeg en fantastisk FF da jeg var singel. Herlig sex, null følelser annet enn at jeg likte ham som person også. Begynte fort å savne følelser.

Med kjæresten har jeg verdens beste sex i tillegg til (eller kanskje nettopp pga?) alle følelsene.

Jeg ville ikke ha byttet tilbake for noe i verden. Kjærestesex er aller best! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig med FFs, men personlig blir det vanskelig for min del ettersom jeg binder sex sammen med følelser. Derfor ville jeg valgt det siste om jeg hadde hatt valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Jeg vil helst ha kjæreste. Jeg funker ikke til å ha en ff.

Min kjære startet som ff men endte veldig fort opp med følelser for han. Hadde han ikke fått følelser for meg hadde det vert veldig trist,men det gikk bra denne gangen :)

Jeg foretrekker desidert en kjæreste å være forpliktet til,en en ff uten følelser og forpliktelser.

Endret av Koseklumpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En FF har du vel kanskje bare i påvente av å finne en kjæreste? :)

En kan virkelig ikke sammenligne å ha sex med en "venn" og ha sex med kjæresten sin som du elsker og som elsker deg tilbake. Min mening jaffal... Men, er man single og trengende, så hvorfor ikke. Men jeg vil tro at både den ene og den andre parten vil fort droppe pulevennen sin om det dukker opp en/ei som man får følelser for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er betryggende å høre for en gutt som er i modningsfasen. Av å skrive her for lenge kan en få inntrykk av at verden er kald og kynisk. Så bra at folk foretrekker en kjæreste fremfor en ff om de har valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...