Gå til innhold

Jeg vil ha meg fitte i kveld, tips?


Gjest Tom Kjetil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en kåt gutt på 19 fra Trondheim. Skal ut i kveld og vil gjerne ha meg litt mus. Noen tips? :) :)

Rydd og vask hjemme hos deg selv, kjøp inn du nattmat og frokost, skift sengetøy.

Pass på at du har noen flasker vin hjemme (hvis dere kommer tidlig hjem).

Ta deg en dusj, puss tennene, barber deg, ikke bruk parfyme/deodorant med mindre det er noe alvorlig galt med deg, skift klær, ta på deg noe som er på samme nivå som jenta du sikter deg inn på (ta ikke på deg dress hvis du har bestemt deg for å a tilfeldigsex med en punker).

I følge tilfeldigsex tommelfingerregelen så er det normalt at du sikter deg ut en jente på omtrent 28-29 år. Hun vil normalt vite hva hun vil, uten at det blir noe tull. Du bør ha avklart om det blir noe iløpet av 5 minutter, hvis ikke finn noen andre. Ikke vent med å dra hjem til det stenger, ta heller hun med hjem, og dra ut igjen etter på.

På en normal lørdag hvor som helst i Norge så burde det ikke ta mer enn en times tid å finne noen. Det blir litt vanskeligere når man er sånn 25-32 år men så blir det enklere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegjest
Tusen takk! :)

Bra retningslinjer det.

Jeg kjenner jeg må få straffet ei i kveld! :) :)

Sånn "straffe"sjargong kan jeg si med en gang ikke funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men at du spør om sextips til ONS på KG rett før du skal ut, beviser bare at sjansen for at du får deg noe i kveld er ganske liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VoksenMann
Jeg er en kåt gutt på 19 fra Trondheim. Skal ut i kveld og vil gjerne ha meg litt mus. Noen tips? :) :)

Nja, greit at du er kåt men det holder ikke. Sorry men hadde du vært 15-20 år eldre, holdt kroppen noenlunde vedlike, kledd deg smart, hatt mye penger og selvtillit hadde ting vært bankers.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men at du spør om sextips til ONS på KG rett før du skal ut, beviser bare at sjansen for at du får deg noe i kveld er ganske liten...

Du skrev akkurat det jeg tenkte gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente18_*

Tja, hvis det var med en av fjortissjentene som hang på samfundet i går, så vil jeg ikke si at det var særlig mye å skryte av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente20_*
Tja, hvis det var med en av fjortissjentene som hang på samfundet i går, så vil jeg ikke si at det var særlig mye å skryte av...

Hehe, enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Når skal dere gutta forstå at fitta ikke er et organ som lever for for seg selv? Har faktisk en eier.

hehehhe helt enig med deg Tora Bing.. herlighet. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Når skal dere gutta forstå at fitta ikke er et organ som lever for for seg selv? Har faktisk en eier.

Godt poeng.

Men jeg vet ikke med dere, men etter et stort av diverse alkhoyler, kan fitta også leve sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...