Gå til innhold

Noen som liker å tisse på seg?


Gjest Tissejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

æsj ! fint dere deler dette, men det er sært! og burde ikke bli tatt opp her engang. spy..ingen normale mennesker går rundt med bleie å syns det er sååå deilig. det er barn som bruker bleier. dere må ha et psykologisk problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Tisser`n under 18 år ;)

Ahhhhh. Har nettopp tissa på baderomsgulvet. Blir så jævlig opphissa av å se den gule strålen treffe gulvet med et plask og tisset spruter til alle kanter. Har drukket 3 glass van, så nå er det bare og vente til neste runde, og da skal jeg tisse i buksa. leder meg helt ubeskrivelig mye azza ^.^

Hilsen jente under 18 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steffen
Ahhhhh. Har nettopp tissa på baderomsgulvet. Blir så jævlig opphissa av å se den gule strålen treffe gulvet med et plask og tisset spruter til alle kanter. Har drukket 3 glass van, så nå er det bare og vente til neste runde, og da skal jeg tisse i buksa. leder meg helt ubeskrivelig mye azza ^.^

Hilsen jente under 18 år ;)

Hvordan gikk det? blei det noe tissing i buksa på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slutt

Slutt å dra fram denne ubeskrivelig ekle tråden. Det er ingen som tisser på seg på denne måten, det er bare tull. Står på badegulvet og tisser....ja. Kjempeopphissende.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg er en gutt på 17 år. jeg har drevet en del med dette. jeg syntes de er utrolig deilig å bare stå der å la de renne i buksa og ofte før jeg skal dusje tenker eg nei skal alike vel dusje å så lar jeg det bare renne og så hive meg i dusjen fult påkledd. ofte ligger jeg i sengen om morgen og tenker nei jeg orker ikke stå opp enda bare for å gå på do å så lar jeg det bare renne. ahh de er så varmt og godt, å så bare ligge der til de blir kaldtm, å da stå opp å hive seg rett i dusjen

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet gjentatte ganger og stenges nå

Trampe -mod-

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...