Gå til innhold

Noen her som er gode i engelsk?


Pringle

Anbefalte innlegg

Ok, sier du det. Jeg ville uten unntak skrive det med store bokstaver. Tror aviser og media stort sett gjør det samme.

Har noen i språkrådet kommet med lure ideer nå da ? ja da er det bare og gjøre sånn da.

Det har vært sånn i minst tredve år, siden jeg gikk på skolen. Norsk skrives kun med stor bokstav når det er først i en setning.

Anonymous poster hash: 174a9...ec4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært sånn i minst tredve år, siden jeg gikk på skolen. Norsk skrives kun med stor bokstav når det er først i en setning.

Anonymous poster hash: 174a9...ec4

Ja, eller egennavn, som i Norsk Forening for Allmennmedisin.

Det har nok vært sånn i 70 år minst.

Anonymous poster hash: 91fc9...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bare og applaudere en del av dette, jeg var ikke klar over det.

Men som type er jeg slik som prioriterer og uttrykke det jeg har på hjertet, så lar jeg en drøss stavefeil og slikt bare stå . :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am one of the best in the world in written English. My skills are actually on par with what Stephen Hawkin possess when it comes to physics.



Anonymous poster hash: 8501c...f11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am one of the best in the world in written English. My skills are actually on par with what Stephen Hawkin possess when it comes to physics.

Anonymous poster hash: 8501c...f11

Utsagnet ditt kan være korrekt, men da er ikke Hawkins evner innen fysikk spesielt feilfrie.

Anonymous poster hash: 0e23c...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsagnet ditt kan være korrekt, men da er ikke Hawkins evner innen fysikk spesielt feilfrie.

Anonymous poster hash: 0e23c...92c

Ingen vet helt hvordan den fysiske verden fungerer.

Men fint at du mener jeg er en av de beste i verden i skriftlig engelsk, takk for det!

Anonymous poster hash: 8501c...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I am a world famous poet, and I write everything in English. Writing in Norwegian is very stupid, it sounds strange, quite simply. For those who are not as good at writing like me, then it becomes easy clichés when writing in English. Then I would actually recommend writing in Swedish instead. It sounds very good, just listen to Kent!



Anonymous poster hash: 8501c...f11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am a world famous poet, and I write everything in English. Writing in Norwegian is very stupid, it sounds strange, quite simply. For those who are not as good at writing like me, then it becomes easy clichés when writing in English. Then I would actually recommend writing in Swedish instead. It sounds very good, just listen to Kent!

Anonymous poster hash: 8501c...f11

Ikke for å stikke hull på boblen din, men du skriver ganske pussig. Det høres ut som du tenker på norsk/skandinavisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det litt mye her som må oppklares,

ikke stor bokstav i folks navn ? Forstår ikke. Det er det jo Per, Anna...Stor bokstav. i begge fornavn, etternavn. Kukola Plassen.

Og Norsk skal av respekt alltid staves med stor bokstav. Det er da ikke SÅ lenge siden jeg gikk på skolen att det er ut datert også ?

Du burde fulgt bedre med på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...