Gå til innhold

Vet du om noen kjente utenlandske "apotek"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg brukte tidligere noe som heter "Reductil". Det er en form for slankepille som reduserer matlysten og øker forbrenningen. Fikk dette hos legen uten problem, men den ble etter hvert tatt av markedet i Norge fordi man kunne få høyt blodtrykk / hjerteflimmer om man var utsatt for slikt.

Jeg var til kontroll flere ganger mens jeg brukte disse (over et par mnd) og alt så veldig fint ut. Derfor tenker jeg nå å kjøpe disse på nett, men jeg tør ikke bare handle fra "hvor som helst", så jeg tar gjerne i mot noen tips



Anonymous poster hash: a7573...b36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, jeg kom visst borti og publiserte. Resten er:

til hvor man kan handle slikt på nett. Har handlet mye på nett før og er ikke ukjent med det, men kjenner ikke til aptoketer i det hele tatt og vet at det finnes mye useriøst der ute...

Noen som vet?



Anonymous poster hash: f0fc9...074
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lovlig å innføre disse når de har blitt tatt av det Norske markedet? Jeg ville forsikret meg et par ganger om dette faktisk er lovlig å innføre, ellers kan du risikere brudd på legemiddelloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke er noe problem. Det var heller det at de ikke er tillatt solgt i Norge.



Anonymous poster hash: f0fc9...074
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke er noe problem. Det var heller det at de ikke er tillatt solgt i Norge.

Anonymous poster hash: f0fc9...074

Her skal du ikke "tro"

Dette må du sjekke opp ordentlig

Anonymous poster hash: 5571d...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har sjekket opp ordentlig og jeg vet.



Anonymous poster hash: f0fc9...074
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg ikke er noe problem. Det var heller det at de ikke er tillatt solgt i Norge. Anonymous poster hash: f0fc9...074

Legemidler som ikke er tillatt solgt i Norge kan du ikke innføre uten resept med godkjenningsfritak. Legen din må søke om å få forskrive det til deg.

Anonymous poster hash: 1ca7c...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...