Gå til innhold

Dette er grunnen til at jeg ikke tar feminister alvorlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

What. Jeg er ikke opptatt av det, så ikke alle :)

4-student-fingers-crossed-behind-back-lg

Anonymous poster hash: 49967...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist at noen tror at det et alt som betyr noe.

De er vel blitt såret da stakkars guttene og har fått for seg at de vil på en eller annen måte hevne seg på de jentene som har såret dem ved å slenge dritt på internett om alle kvinner.

Slike ting som dette er ikke vits å diskutere, for de fleste ser at påstandene er ganske hjerneløse.

Om vi kvinner er så fæle så får de heller pule menn.

Føler jeg ikke taper så mye på at disse mannfolka holder seg unna oss :)

Anonymous poster hash: 69d0e...975

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aMbqxo1_700b_v1.jpg

Anonymous poster hash: b8baf...ae5

anti_feminist_t_shirt-p23569633372375474

Anonymous poster hash: 49967...93b

08171.jpg

Anonymous poster hash: 49967...93b

4-student-fingers-crossed-behind-back-lg

Anonymous poster hash: 49967...93b

Dette er grunnen til at jeg ikke tar antifeminister seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er vel blitt såret da stakkars guttene og har fått for seg at de vil på en eller annen måte hevne seg på de jentene som har såret dem ved å slenge dritt på internett om alle kvinner.

Slike ting som dette er ikke vits å diskutere, for de fleste ser at påstandene er ganske hjerneløse.

Om vi kvinner er så fæle så får de heller pule menn.

Føler jeg ikke taper så mye på at disse mannfolka holder seg unna oss :)

Anonymous poster hash: 69d0e...975

Og her ser vi en typisk bitter kvinne.

Anonymous poster hash: d0969...948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud, hva er det med antifeminister og bilder? Klarer dere ikke å skrive ett vanlig innlegg, med kun tekst og uten bilde?

Shit, tror jeg aldri har sett noen være så ivrige på sitater og bilder. Det er på lik linje med 50 år gamle damer som nettopp har fått Facebook.

Edit: men til med

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er det med antifeminister og bilder? Klarer dere ikke å skrive ett vanlig innlegg, men kun tekst og uten bilde?

Shit, tror jeg aldri har sett noen være så ivrige på sitater og bilder. Det er på lik linje med 50 år gamle damer som nettopp har fått Facebook.

Igjen ser vi en kvinne som ikke tåler at feminisme blir kritisert.

Anonymous poster hash: d0969...948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ser vi en kvinne som ikke tåler at feminisme blir kritisert.

Anonymous poster hash: d0969...948

Tåler det godt jeg, men jeg er allergisk for bilde + skrift bruken. Får meg til å dåne! Og jeg mistenker det at det finnes en egen side med kun slike bilder + tekts, akkurat som det er visdomsord-sider på facebook med blomster og ”kloke ord”. Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåler det godt jeg, men jeg er allergisk for bilde + skrift bruken. Får meg til å dåne! Og jeg mistenker det at det finnes en egen side med kun slike bilder + tekts, akkurat som det er visdomsord-sider på facebook med blomster og ”kloke ord”. Har jeg rett?

Jeg tror du kan kjøpe kopper og putetrekk med disse bildene på bitrehvitemenn.com.

Fra spøk til alvor så er jo disse bilde/film-postende antifeministene en spesiell sort. De vet bare at de er sinte på kvinner og så prøver de å google opp noen argumenter de kan bruke for å "ta" kvinner - men å skjønne eller gjenskape logikken i de lengre og mer krevende argumentasjonsrekkene for at vi feminister bør brennes på en påle er litt for vanskelig for dem. De mestrer imidlertid googles søkefunksjon og copy/paste på et OK nivå. Selv da så henger ikke logikken helt på greip, det blir noe tilfeldig hva som limes inn, men de vet jo i det minste at sånne som deg som er vant med normal argumentasjon og diskusjonslogikk (og hadde knust dem i det) ikke gidder å svare på et bilde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan kjøpe kopper og putetrekk med disse bildene på bitrehvitemenn.com.

Fra spøk til alvor så er jo disse bilde/film-postende antifeministene en spesiell sort. De vet bare at de er sinte på kvinner og så prøver de å google opp noen argumenter de kan bruke for å "ta" kvinner - men å skjønne eller gjenskape logikken i de lengre og mer krevende argumentasjonsrekkene for at vi feminister bør brennes på en påle er litt for vanskelig for dem. De mestrer imidlertid googles søkefunksjon og copy/paste på et OK nivå. Selv da så henger ikke logikken helt på greip, det blir noe tilfeldig hva som limes inn, men de vet jo i det minste at sånne som deg som er vant med normal argumentasjon og diskusjonslogikk (og hadde knust dem i det) ikke gidder å svare på et bilde.

Dessverre er jeg ikke overrasket over at det er et marked for putetrekk med antifeministiske bilder+tekst.

Det er så latterlig enkelt, så latterlig generaliserende og så latterlig overflatisk. Men så er det vel som du skriver: enkel logikk. Hvis man ikke ønsker å gå dypere og liker å duppe på overflaten og se verden fra et ståsted og med ørene under vann, så er vel disse bildene veldig fine å forholde seg til.

Hårene under armene grøsser og okker seg hver gang jeg ser slike bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...