Gå til innhold

endelig snø i Bergen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i dag har det snødd og det er så mye finere, det er ingenting mer deprimerende enn 3-4 varmegrader og regn hele vinteren, skjønner ikke hvordan folk holder det ut

til dere som elsker Bergen, elsker dere været også??



Anonymous poster hash: 9190d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liker du bedre regn og varmegrader hele vinteren? har inntrykk av at mange bergensere gjør det



Anonymous poster hash: 9190d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater det :( Glad jeg snart skal til Syden...

Kjeften! Du fikk tidenes "drømmesommer", vi har faktisk ventet et jævla år på dette!

i dag har det snødd og det er så mye finere, det er ingenting mer deprimerende enn 3-4 varmegrader og regn hele vinteren, skjønner ikke hvordan folk holder det ut

til dere som elsker Bergen, elsker dere været også??

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Jeg elsker både Bergen i regn, og Bergen i snø. Snø vinner alltid hos meg, alltid, men så langt har vi ikke sett snurten til det her. Må jeg virkelig flytte til Bergen for å få snø, altså??

Anonymous poster hash: acce7...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker du bedre regn og varmegrader hele vinteren? har inntrykk av at mange bergensere gjør det

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Ikke hør på bergensere, de er sprø.

Anonymous poster hash: acce7...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fint nå,men snøen pleier å forsvinne veldig fort i Bergen.. og så blir det regn, slaps og vind og varmegrader. Pyton!



Anonymous poster hash: 9190d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint nå,men snøen pleier å forsvinne veldig fort i Bergen.. og så blir det regn, slaps og vind og varmegrader. Pyton!

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Tusen ganger bedre enn varme og sol, spør du meg!

Anonymous poster hash: acce7...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker du bedre regn og varmegrader hele vinteren? har inntrykk av at mange bergensere gjør det

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Det er bedre en Bergens snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare ikke fatte at mange her synes det er bedre med regn i månedsvis, mørke og nitrist, fremfor kulde og snø som lyser opp



Anonymous poster hash: 9190d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare ikke fatte at mange her synes det er bedre med regn i månedsvis, mørke og nitrist, fremfor kulde og snø som lyser opp

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Begge deler er milevis bedre enn varme og lys døgnet rundt.

Anonymous poster hash: acce7...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker du bedre regn og varmegrader hele vinteren? har inntrykk av at mange bergensere gjør det

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Anonymous poster hash: 7905b...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker du bedre regn og varmegrader hele vinteren? har inntrykk av at mange bergensere gjør det

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Vil mye heller ha regn enn snø.

Hater snø og is. Måking, glatt, skrape is på bilen, vanskelige kjøreforhold, kaldt og jævlig. Blæh!

Anonymous poster hash: 7905b...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil mye heller ha regn enn snø.

Hater snø og is. Måking, glatt, skrape is på bilen, vanskelige kjøreforhold, kaldt og jævlig. Blæh!

Anonymous poster hash: 7905b...6c3

ja, da bor du iallefall rett sted

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nitrist på julaften og i jula, å se ut på grønn plen og store dammer...



Anonymous poster hash: 9190d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

klarer ikke å fatte at det er bedre med regn enn snø i en by hvor det regner ca 350 dager i året.

Blir dere ikke lei?Får dere julestemning med regnet i strie strømmer nedover vinduene og gummistøvler??

Tror bare det er bergensere som liker regnet, er selv innflytter og må si jeg savner mer og mer den østlandske, ordentlige vinteren



Anonymous poster hash: 9190d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke å fatte at det er bedre med regn enn snø i en by hvor det regner ca 350 dager i året.

Blir dere ikke lei?Får dere julestemning med regnet i strie strømmer nedover vinduene og gummistøvler??

Tror bare det er bergensere som liker regnet, er selv innflytter og må si jeg savner mer og mer den østlandske, ordentlige vinteren

Anonymous poster hash: 9190d...0ac

Jeg er også innflytter i Bergen og foretrekker helt klart regn framfor snø. ;)

Anonymous poster hash: 23f37...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...