Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

God helg! :biggrin: Noen som planlegger shopping i dag? På mobilen hagler det inn meldinger fra diverse kundeklubber om tilbud, spørs om jeg klarer å motstå fristelsen til å ut og handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutt i magen! Jeg venter nok med å oppdatere terminlista til jeg kommer hjem fra London, er så knotete på mobilen, men jeg skal gjøre det!

Det er Black Friday i dag, så det er tilbud i hele den vestlige verden, virker det som! Apotek1 har nettilbud på brystpumpe og flasker fra Avent, så det er jo en idé :) Ellers er det mulig å kjøpe julegaver på nett litt billigere enn ellers. Jeg har mange å kjøpe til, så jeg håper jeg får tak i mest mulig i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt i magen! Jeg venter nok med å oppdatere terminlista til jeg kommer hjem fra London, er så knotete på mobilen, men jeg skal gjøre det!

Det er Black Friday i dag, så det er tilbud i hele den vestlige verden, virker det som! Apotek1 har nettilbud på brystpumpe og flasker fra Avent, så det er jo en idé :) Ellers er det mulig å kjøpe julegaver på nett litt billigere enn ellers. Jeg har mange å kjøpe til, så jeg håper jeg får tak i mest mulig i dag :nigo:

Kos dere masse i London! :D Heldiggriser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ligger dere an i forhold til vektøkning? Jeg er 27 uker nå og har gått opp 7 kilo (blir mer om jeg ikke stopper med julegodt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger dere an i forhold til vektøkning? Jeg er 27 uker nå og har gått opp 7 kilo (blir mer om jeg ikke stopper med julegodt)

24 uker og har gått opp ca 3 kg. Er for dårlig til å spise, så lille får det meste, og jeg ender opp med å gå i underskudd. Her har magen og pupper vokst, men annet krymper. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger dere an i forhold til vektøkning? Jeg er 27 uker nå og har gått opp 7 kilo (blir mer om jeg ikke stopper med julegodt)

7 kg er vel ikke særlig mye?:) du ser i vertfall flott ut!

Jeg er fremdeles på minus siden..vipper mellom minus 7-8. Spiser jo hver dag nå, men er nok litt lite fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg er vel ikke særlig mye? :) du ser i vertfall flott ut!

Jeg er fremdeles på minus siden..vipper mellom minus 7-8. Spiser jo hver dag nå, men er nok litt lite fremdeles.

Hehe, nei absolutt ikke. Er jo babyvekt, og ikke pizza, sjokolade og kose-vekt, så jeg er fornøyd. Lurer litt på hva "normalen" er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei absolutt ikke. Er jo babyvekt, og ikke pizza, sjokolade og kose-vekt, så jeg er fornøyd. Lurer litt på hva "normalen" er :)

Jeg fant en oversikt, usikker på om den stemmer da. Skal se om jeg finner den igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 24 hadde jeg gått opp 4 kg. Uke 28 i morgen så da får jeg se om jeg har gått opp noe de 4 siste ukene. Tror ikke det siden jeg sliter med matlysten pga halsbrann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. vektøkning

Uke 5 - 2,3 kg

Uke 7 - 2,6 kg

Uke 10 - 3 kg

Uke 13 - 3,5 kg

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Da har jeg endelig fått ut fingeren å fått bestilt babynest.. Hadde tenkt til å sy selv, men siden jeg er håpløs med symaskin lar jeg noen andre overta jobben :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg endelig fått ut fingeren å fått bestilt babynest.. Hadde tenkt til å sy selv, men siden jeg er håpløs med symaskin lar jeg noen andre overta jobben :danse:

Så koselig! :) Jeg kan ikke sy, så her skal gudmora til O og baby i magen sy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått ut fingeren å fått bestilt babynest.. Hadde tenkt til å sy selv, men siden jeg er håpløs med symaskin lar jeg noen andre overta jobben :danse:

Privat eller på nett? Trenger vi også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...