Gå til innhold

Skravletråd september/oktober


Sola^

Anbefalte innlegg

Sjokket var stort kan du si, når jeg får vite at jeg er 8+6 uker på vei!

Termin 2. oktober. :)

Gratulerer!! Kan tenke meg at det kom som et sjokk ja.. Menmen.. er jo de som går gravide i 9 mnd uten å vite noe. :fnise:

Her sliter jeg med litt kvalme og ikke minst trøtthet! Husker fra sist at den trøttheten var altoppslukende. Håper ikke det blir så gale denne gangen da jeg har en liten å passe på...

Endret av Charlie28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på UL på mandag, og der fekk me sjå ein nydeleg liten baby som hoppa litt rundt i magen. Kjempe gøy å sjå den hoppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan er formen deres? :)

Mange her som har hatt ultralyd allerede, heldig er dere, jeg må sikkert vente jeg er i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er fin, bortsett fra at stoffskiftet mitt er fullstendig på tur (har stoffskiftesykdom) Allikevel ganske pigg, trur eg var trøttare sist gang på denne tid. Har vore ein del uggen-kvalm, men trur det har for det meste gitt seg no. Er 14+4 i dag.

Me fekk høyre fosterlyd hos jordmor på tirsdag, og har fått ul-time uka etter påske.

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 11+3 idag. Formen er egentlig kjempebra, kvalmen har forsvunnet, og energien har kommet tilbake. Eneste jeg merker er ømme pupper og at jeg må tisse natta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 15 veker nå, og synes det er nokså kjedelig nå. Merker ingen bevegelser enda og er ein mnd. til ordinær UL. Så får ikkje sett den på ei stund enda heller. Med foranliggende morkake kan eg rekne med å måtte vente 2-4 veker til før eg kjenner bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For min del kunne det vært interessant, men ikke helt enda. Føler liksom at den tråden her sliter litt med å komme i gang, og jeg vil heller legge dere til fb når jeg en gang føler at jeg kjenner dere litt. :)

Her har bekkenplagene allerede startet, 13 uker imorgen!! Herregud, hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke være venner på face lenger enn at man blir lagt til i samme gruppe. For min del bruker jeg kg sjeldent og synes det er lettere på face :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når har du termin, Go'jenten? Ser deg ikkje i terminlista, og ticker har du jo ikkje?

Me har vore på ord.ul (for 3 veker sidan), og termin blei beholdt til 11. september. Kjønn fekk me dessverre ikkje vite fordi navlestrengen låg mellom beina.

Eg har fått skikkelig kulemage, sikkert større enn enkelte høggravide med små magar. Heilt vannvittig, og eg gruar meg litt til fortsettelsen, hehe. Vekta er ikkje så ille, har gått opp knapt 5 kg til no.

Skal forresten til jordmor i måro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL til tirsdag, gleder meg masse!

Har også fått svangerskapspenger nå, for bekkenløsning, og synes det er greit å ikke måtte dra til legen en gang i måneden for å fornye sykemeldingen (og sjefen er glad for å unngå alt papirarbeidet :fnise: )

Noen som har erfaring med søskenvogn når man har to tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på oul tirsdag som var og termin er satt til 3 oktober :) vi får en liten prins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også en gutt :) termin 4 oktober!

Åååh, gleder meg!

Idag kjøpte vi søskenvogn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med ultralyder og innkjøp :)

Me har fått arva ein del stæsj så trenger eigentleg ikkje å handle så mykje. Skal handle vogn og madrass til sprinkelsenga når skattepengene kjem.

Eg har fått termindato 11.september :) lett dato å hugse iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har fått termindato 11.september :) lett dato å hugse iallfall ;)

Samme dato som meg!

*highfive*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...