Gå til innhold

Skravletråd


Skrållan

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan går det med alle sammen da? Er det noen av dere som har gått til innkjøp av noe bæretøy til den lille? (evt har fra før?) Har tenkt til å kjøpe et elastisk sjal til den lille jenta. Kommer til å være mye i åpen barnehage med storebror neste år (har ikke fått barnehageplass!! Arrrggghhh!!!!) og da ser jeg for meg at det vil være veldig praktisk med bæretøy slik at mamma har hendene fri. Noen med erfaring med bæresjal? Ser for meg at det er et knot å lære seg å knyte, men håper jeg får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Flere som er tidlig oppe?

Ikke fått barnehageplass, altså?? Kjipern... Ser for meg at vi ikke får plass til nykommer`n. September er en dårlig mnd å bli født i her i Oslo. Får stresse på meg en forløsning 31. august :fnise:

Har mobywrap, som jeg brukte veldig mye de første mnd. Gikk over til mei tai etterhvert. Ble så mye tøy med den wrap`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, her er det opp med sola! (hvis det hadde vært noen)

Har også tenkt på enten Moby wrap eller en Hug a bug. Jeg har en Babyhawk MT som jeg bruker til storebror, vet ikke riktig hvor tidlig den kan brukes til liten baby. Ammet du i sjalet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Lilleulv har visst blitt mamma....

Oi. Førstemann ut!

Endret av Fioletta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en Mei Tai som Murmelmy har sydd! Har testa den litt ut på Ida, før magen ble for stor og bekkenet for vondt, den virker kjempebra! :) Gleder meg til å bære lillebror i den til høsten! :)

Håper virkelig det går bra med Lilleulv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper alt er bra med Lilleulv og babyen.

Så man kan bruke Mei tai fra de er bittesmå? Synes den jeg har er så stor at babyen bare vil forsvinne i den... Og hvis jeg får til å amme denne gangen også, så har jeg lyst til å amme i bæretøyet hvis det går. Ser for meg at det også er lettere å sjal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge babyen sitter i froskestilling, så mener jeg man kan bruke Mei Tai ja. Hvordan det er å amme i den vet jeg ikke da... Vi har et elastisk sjal liggende også, som vi fikk i barselsgave da Ida kom til. Men Ida nekta å sitte i det, også var det så knølete å få det på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så varmt her hos meg, så her går det bare bra :) Men heldigvis er varmen på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme? Hvilken varme? :ler:

Jeg trives godt når det er skikkelig sommervær, så her er det ikke noe problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært veldig varmt her, men det har egentlig gått fint. Jeg har gutten hjemme denne uken, så vi har vært en tur i byen og spist jordbær.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes varmen å komme i morgen, og jeg gleder meg til litt uteliv i hagen! :) Har jo vesla hjemme med meg hver dag, så vi skal kose oss med plasking i balja hennes (jeg sniklåner vannet til å avkjøle beina mens hun sover ;) ) og sola! Kanskje vi er litt ville og spiser en is også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg eser.... tatt av gifteringen, vondt i beina.

Men det er jo ok med litt sol, da... selv for regnværspiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke begynt å hovne opp så mye enda. Husker med gru på i fjor sommer da jeg gikk høygravid. Måtte ut og kjøpe meg nye sandaler i str 41- bruker normalt 38. Ingen av skoene mine passet de siste ukene.

Har hatt en deilig dag i solen da, vært på stranden med lillegutt som har stooorkost seg i vannkanten!! Og mor har fått litt etterlengtet sol på kroppen! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hovna opp så mye enda jeg heller! :) Drikker mye vann og holder beina høyt det meste av dagen, så går det bra! :)

Sliter mer om natta jeg egentlig... holder på å dævve av heten... :sjenert: men så er jeg typen som liker å trekke dyna laaaaangt over hodet og da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...