Gå til innhold

Møteplassen = dritt!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha jeg ler meg ihjel! Hva er galt med møteplassen egentlig? Er jo bare ræl der! Kan jo ikke ta den siden seriøst, når det renner inn meldinger av folk som er nysgjerrig på en før man omtrent er ferdig å registrere seg.

Anonym poster: c9c9968815651ff023ac47e6728f66cf

Anonym poster: 98d03a90858703ca7042731b395c9aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg ler meg ihjel! Hva er galt med møteplassen egentlig? Er jo bare ræl der! Kan jo ikke ta den siden seriøst, når det renner inn meldinger av folk som er nysgjerrig på en før man omtrent er ferdig å registrere seg.

Anonym poster: c9c9968815651ff023ac47e6728f66cf

Anonym poster: 98d03a90858703ca7042731b395c9aa5

Ja vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor seriøst er det når det er sånn?

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er vel seriøs nok i seg selv. Det at noen er litt vel desperate sier vel mer om enkelte medlemmer enn selve nettsiden. Jeg traff min ektemann der jeg :-)

Anonym poster: 9f2ca687ff57eec98711af2ea08a70d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke sånn på sukker i det hele tatt. Synes det er litt rart. Er jo samme konseptet..

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da er du vel jente? Jeg har fått en "Syntes du er søt" og det var typ 1 måned etter at jeg registrerte meg der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jente. Men er jo ikke interessert å få masse drittmeldinger. Virker jo mot sin hensikt når man skjønner at de som er der har null preferanser og bare sender til alle :P

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. På møteplassen fikk jeg masse meldinger fra totalt uinteressante menn. Både aldersmessig og geografisk var de utenfor det jeg søkte, og når de da sender meg meldinger uten at jeg har bilde eller profiltekst, tenker jeg at de er rimelig desperate.

Får færre meldinger på sukker, men der siles de ihvertfall litt bedre ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Og jeg har inntrykk av at det er flere oppegående folk på sukker, men det kan jo være jeg har det inntrykket fordi der er de man får opp sila på et vis.

Møteplassen bekrefter liksom alle fordommene man har om nettdating.

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Og jeg har inntrykk av at det er flere oppegående folk på sukker, men det kan jo være jeg har det inntrykket fordi der er de man får opp sila på et vis.

Møteplassen bekrefter liksom alle fordommene man har om nettdating.

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

Ja, nettopp. Og jeg har inntrykk av at det er flere oppegående folk på sukker, men det kan jo være jeg har det inntrykket fordi der er de man får opp sila på et vis.

Møteplassen bekrefter liksom alle fordommene man har om nettdating.

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

Svært merkelig. Som mann har jeg blitt ignorert totalt på sukker, mens jeg har fått hyggelige meldinger på møteplassen og har nå hatt 3 meget hyggelige dater med ei som kontakta meg der :)

Anonym poster: 61806fc70387c5738cc8e294cd3f6046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Svært merkelig. Som mann har jeg blitt ignorert totalt på sukker, mens jeg har fått hyggelige meldinger på møteplassen og har nå hatt 3 meget hyggelige dater med ei som kontakta meg der :)

Anonym poster: 61806fc70387c5738cc8e294cd3f6046

Det betyr vel bare at jentene har mer å velge i på sukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg registrerte meg på møteplassen i dag, for å se om det fortsatt er like stort trykk der.

Vurderer å lage meg en profil på sukker også, for å se om det er noen forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er ekstrem forskjell på de to sidene, og skjønner egentlig ikke helt hvorfor..

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Nå har jeg laget meg en profil på sukker også.

Kan telle gjennom antall meldinger og besøkende når det har gått et døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anna.S

(Ikke betalende medlem noen av plassene, samme profiltekst, samme bilde, samme album.)

Gleder meg til rapport.

Til andre her kan jeg si at profiltekst har mye å si. Når jeg viser at jeg er seriøs og har fått frem hva jeg er ute etter og hva slags type menn jeg søker silte jeg ut mye som ikke var noe for meg. Nå får jeg ikke så mange henvendelser, men de jeg får er intressante :) Møteplassen har flere menn for meg enn sukker. De mennene som er på møteplassen er mer ærlige og jordnære synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til rapport.

Til andre her kan jeg si at profiltekst har mye å si. Når jeg viser at jeg er seriøs og har fått frem hva jeg er ute etter og hva slags type menn jeg søker silte jeg ut mye som ikke var noe for meg. Nå får jeg ikke så mange henvendelser, men de jeg får er intressante :) Møteplassen har flere menn for meg enn sukker. De mennene som er på møteplassen er mer ærlige og jordnære synes jeg.

Jeg har samme bilde og tekst på de to sidene og responsen er ufattelig forskjellig.

Liker likevel sukker mye bedre, for de få jeg kommer i kontakt med der virker mer oppegående og seriøse. På møteplassen er det bare masse rare folk utenfor både aldersgruppe og geografisk område som sender halla snuppa, og hei søta og halla, hva skjer a? ;)

Pluss at de - uten å virke dømmende - virker "dummere" :P

Anonym poster: d75ef83376e2d00262c1ba0b8ad54d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Etter et døgn på møteplassen:

260 besøk

63 standard-ferdigskrevne flørter fra hele landet, svært få fra mitt fylke

46 mail med ymse innhold, fra menn i alle aldre og alle kanter av landet, mange ikke vip-pluss, så får ikke lest alle mailene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...