Gå til innhold

Bøker fra biblioteket ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aversjon mot bøker derfra. Vet aldri hvor de tidligere lånerne har hendene sine. Vasket de seg etter å ha vært på do med diare?



Anonymous poster hash: c5d01...efe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk at de overlevde før i tiden når folk ikke hadde annet valg enn å låne bøker på biblioteket dersom man ønsket å lese.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du tar sikkert på rimelig mange ting i løpet av en dag som andre mennesker har tatt på før deg. Bøker du kjøper i bokhandelen også, for den saks skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har all grunn til å være skeptisk for bøker fra biblioteket. Selv har jeg alltid en bok fra biblioteket liggendes ved siden av klosettet som jeg bruker å lese i når jeg bæsjer. Ikke alltid jeg er så nøye på det, og tørker meg i ræva, før jeg blar til neste side. Om boken er virkelig spennende og jeg ikke vil bæsjen i rumpa skal størkne fast. Ellers er det heller ikke uvanlig jeg klør meg i skrittet eller leter etter buser i nesa mens jeg blar i boken.. So...be warned..



Anonymous poster hash: 5ec5d...bbc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo aldri om 200-lappen fra kassadama på rema 1000 har vært brukt til det ene eller det andre, eller om noen slapp en fjert i buksa du prøvde på h&m. for ikke å snakke om ikea, hvor noen kanskje var en sengevæter...

nei, jeg har aldri tenkt på det, og ikke synes jeg det er ekkelt når jeg tenker på det.



Anonymous poster hash: 583b2...2b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet jo aldri om 200-lappen fra kassadama på rema 1000 har vært brukt til det ene eller det andre, eller om noen slapp en fjert i buksa du prøvde på h&m. for ikke å snakke om ikea, hvor noen kanskje var en sengevæter...

nei, jeg har aldri tenkt på det, og ikke synes jeg det er ekkelt når jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: 583b2...2b0

Sant, skal man begynne å tenke på sånne ting blir plutselig hele verden forferdelig ekkel. Jeg synes ikke biblioteksbøker er ekle, ser jo poenget ditt men velger å overse det.

Eneste er at jeg en gang fant en død edderkopp most mellom to sider. Det var ganske ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man vasker seg på hendene før man spiser, så tror jeg ikke det spiller særlig rolle. Bøkene er neppe skitnere enn alle de andre tingene man tar på i løpet av en vanlig dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å riste dem ute. Leser aldri biblioteksbøker på sengen. Leser helst ute eller i stuen. Vasker hendene når jeg er ferdig med å lese. Folk spytter på fingrene før de blar, leser på do, slafser mat mens de leser, legger fra seg bøker på gulv, bruker dem til å ta livet av insekt og sikkert mye mer ekkelt.

Anonymous poster hash: 290cf...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Synes ikke sånne ting er ekkelt før jeg tenker over at det kan være ekkelt. Jeg låner ikke bøker fra biblioteket da jeg liker å ha bøkene jeg har lest i bokhyllen min, men ville ikke lest bøkene i sengen i hvert fall. Ville også vasket hendene etter å ha lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid på meg engangshansker når jeg leser bibliotekbøker.



Anonymous poster hash: d26ec...1e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid på meg engangshansker når jeg leser bibliotekbøker.

Anonymous poster hash: d26ec...1e3

Haha:p

Anonymous poster hash: 4d879...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...