Gå til innhold

Bestille billetter til musical i London - erfaringer?


MarinaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken forestilling tenkte du? Jeg har best erfaring med å bestille direkte fra arrangøren. Når det gjelder sitteplass, så foretrekker jeg ofte dress circle (langt fremme, midt på). Da er du litt høyere opp og har oversikt over hele scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten bestille fra arrangøren/det enkelte teateret, fra ticketmaster.co.uk, londontheather.co.uk eller londontheatheredirect.com. Hvis du bare vil se ett eller annet er det ofte billigere å kjøpe i London, enten fra teateret eller fra et av de mange utsalgsstedene rundt i byen. Der er rabatterte billetter og muligheter for å få billetter til under halv pris av det de koster på forhåndskjøp. Prisen varierer etter hvor du sitter, like foran scenen kan være dobbelt så dyrt som ett hakk lengre opp i salen, så det blir en avveining mot hvor mye du ønsker å betale. Selv pleier jeg å sitte litt bak ca midt på, men ble en gang sittende øverst på bakerste rad og så godt av den grunn. Størrelsen på teaterne varierer, noen er små og intime, mens andre er svære. Hva vil du se?



Anonymous poster hash: 2b1e4...c8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...