Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Er egentlig på Death Note kjøret om dagen, men har så smått begynt å se andre sesong av Black Lagoon. Så langt er det nedtur fra den råkule første sesongen. For mye sært, og for lite Revy! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålangt i denne sesongen følger jeg:

Akame ga kill!

Aldnoah Zero

Fairytail (fortsettelse fra forrige sesong)

Mahouka koko no rettousei (fortsettelse fra forrige sesong)

Psycho pass

Shirogane no ishi argevollen

Sword art online II

Tokyo ESP

Nobunaga Concerto

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg sykt lyst til å se Death Note igjen :) en stund siden sist jeg har sett den :)

Og liker dere best sub eller dub folkens?

Jeg liker best sub, altså japansk tale med engelsk tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg sykt lyst til å se Death Note igjen :) en stund siden sist jeg har sett den :)

Og liker dere best sub eller dub folkens?

Jeg liker best sub, altså japansk tale med engelsk tekst.

Jeg elsker den så langt. :D

Jeg foretrekker å se sub. :) De dubba høres gjerne ut som de har forstoppelse. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obviously subbet, Som Sardin sier, dubbingen er ofte forferdelig, Nå kan jeg en del japansk også da, så det hjelper jo litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubbet er bare...nei. :riste: MEN, et stort men, jeg synes den engelske dubbingen er verst. Norsk dubbing er ikke alltid så halvgærnt. Jeg og eldstejenta på 3 ser mye Ghibli og det må jo være på norsk, og det suger ikke altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dub er stort sett fysjom!

Lite animekikking her for tiden. Men jeg så her om dagen at Netflix faktisk har produsert en anime nå (basert på en manga). Knights of Sidonia Vurderer å sjekke ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk at det er for det meste amerikanere som ikke har noe imot dubbet versjon. Har hørt om Knights of Sidonia :)

Forresten så om det er noen som leser Nanatsu no taizai mangaen, så kommer animeen til høsten :) Starter i Oktober tror jeg, så gleder meg til det :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg begynte å se på Madoka Magica for litt over 1 måned siden, men så bare 2 episoder :P skal nok se videre, fir har hørt at det er i episode 3 at den begynner å overraske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok an på hvilke typer anime du liker og hvor høy standard du har. Så har personlig smak litt og si og.

Puella Magi osv minner oss om noen sannheter ved verden, men den er ikke revolusjonerende nytenkende. Der var noen aspekt ved serien jeg likte, men skal ikke si noe mer x:

Der var og noen ting mot slutten jeg syns ble litt for klisje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Måtte vrake ergo proxy, karakterene gikk meg på nervene selv om plottet hadde et UTROLIG potensial!

Har begynt på My Little Monster, og den er faktisk ganske bra. Søt, men ikke så søt at jeg får hull i tennene. Også tar det ikke 15 episoder før gutten og jenta kommer frem til at de har følelser for hverandre. Hvor mange romantiske animer har jeg vraket fordi jeg får kjæresteparet i vranghalsen...? Hmm, for å quote mean girls: the limit does not exist.

Psycho pass sesong 2 kommer i oktober, yaaaassss! Gleder meg som et lite barn. Psycho Pass er en av de få jeg faktisk liker, og foretrekker, som dub. Ganske bra arbeid. Ikke skader det at en viss fyr er meget bra animert.... :laugh: Hunk er en passende beskrivelse.

HER er et 2014 anime chart forresten, ganske nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attack on titan er ganske bra, vet ikke om noen har nevnt det... foreløpig bare 1 sesong ute men sesong 2 er på vei

vet ikke om den er for jenter da. :plystre:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dette er litt pinlig å spørre om, men.. noen som vet om noen bra yaoi-serier? :fnise:

Så Gravitation da jeg var tenåring, den var veldig søt da, men tror ikke jeg hadde latt meg underholde når jeg er over 20.

Du kan blant annet se den her: http://www.animeseason.com/gravitation/

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Burde jeg se Psycho-pass?

Jeg har sett altfor mange serier i mitt liv, men liker ting som:
-Monster
-Death Note
-Serial experiments Lain
-Another
-Madoka Magica
-Deadman wonderland

Så leter etter en litt "rar", skummel og voksen serie..... Kan den passe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

Koselig tråd :) Spirited Away er og kommer alltid til å være min favoritt-anime!

Er det noen av dere som cosplayer, eventuelt drar på conventions?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig tråd :) Spirited Away er og kommer alltid til å være min favoritt-anime!

Er det noen av dere som cosplayer, eventuelt drar på conventions?

Jeg :) men er ikke så ofte jeg får gjort det. Var på desucon i sommer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...