Gå til innhold

Skulle fylle olje på bilen men så stoppet den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dette er tull fra din side TS. Hvis ikke, så har du ihvertfall gjort noe veldig dumt. Man fyller da ikke olivenolje på en bil. Så dum går det ikke and å bli. Sorry altså.



Anonymous poster hash: b45b9...b77
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snilll å si ar du tuller.  Vær så snill. Ingen kan være så dum.

 

Du aner ikke hvor mange dumme folk det finnes!! Her er en av de ser det ut for

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem oppbevarer olivenolje i garasjen??

14-årige gutter som har eget rom i garasjen.

Anonymous poster hash: 1d23b...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor mange dumme folk det finnes!! Her er en av de ser det ut for

 

Dessverre er jeg klar over det, men jeg tar meg selv i å håpe :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg syntes det er dårlig gjort og kalle meg dum. Jeg har tatt lappen men har aldri lært noe om motor på kjøreskolen så når dette skjedde trudde jeg at olje var olje men jeg har lært nå. Olivenoljen er det mamma som har på kjøkkenet, de store du kan kjøpe på europris. Kompisen min bytta et filter på motoren i dag men hadde først oppi noe motorvask så bytta han olje. Det kom ut noe hvitt gørr med oljen men etter han bytta så kan jeg nesten ikke høre noe lyd lengere og den ryker ikke og starter når jeg vil. Ser ut som bilen ikke er ødelagt og jeg trur det går fint. Pappa skal bruke bilen i mårra så håper jeg at alt går bra :)

Anonymous poster hash: f06cd...a74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg syntes det er dårlig gjort og kalle meg dum. Jeg har tatt lappen men har aldri lært noe om motor på kjøreskolen så når dette skjedde trudde jeg at olje var olje men jeg har lært nå. Olivenoljen er det mamma som har på kjøkkenet, de store du kan kjøpe på europris. Kompisen min bytta et filter på motoren i dag men hadde først oppi noe motorvask så bytta han olje. Det kom ut noe hvitt gørr med oljen men etter han bytta så kan jeg nesten ikke høre noe lyd lengere og den ryker ikke og starter når jeg vil. Ser ut som bilen ikke er ødelagt og jeg trur det går fint. Pappa skal bruke bilen i mårra så håper jeg at alt går bra :)

Anonymous poster hash: f06cd...a74

 

Jeg lærte heller ikke så veldig mye om motor på en bil, og mye måtte jeg lære meg selv. MEN det er en grunn til at det heter motorolje, det er en olje som skal til motor. Olivenolje er en matolje. Det er lov å tenke 1+1. 

 

Nå har du vært heldig. Neste gang bilen begynner å lage en ulyd, ringer du faren din. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke på. Det finnes ikke mennesker som har ansvar for egne handlinger som tenker på den måten.



Anonymous poster hash: c824f...ee0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette tror jeg ikke på. Det finnes ikke mennesker som har ansvar for egne handlinger som tenker på den måten.

Anonymous poster hash: c824f...ee0

 

Vi er 2 som tenker likt.

:5:

Anonymous poster hash: 22cd2...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er noen troll, ingen er hjelpsomme og bare dritt snakk tilbake... Hørt venner av meg har snakka om hvor høy takhøyden er på forumet men det viser seg jo å være en solid flopp..

Anonymous poster hash: f06cd...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe må jo være kødd eller? Finnes det noen som kan være så dom i nøtta? :P.. Sorry altså men ble helt paff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest C.Tramell
På 16.8.2015 den 18.39, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig det er bra tips til noen som nettopp fylte på olivenolje i en bil?.....

 

Anonymous poster hash: 125ee...cd6

Snart står det i avisen om 18-åring som glemte håndbrekket og ble overkjørt av egen bil da skulle tømme bilen for olivenolje :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på olivenolje også, det er ikke alle sorter bilene liker. Du må lese i instruksjonsboka om bilen din liker eks.vis. rapsolje, så kan du bare kjøpe den på REMA! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...