Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens formattachicon.gifimage.jpg

Hormoner hopper og spretter i ellevill bejubling av dine former, du har en fristende figur som i alle fall jeg har lyst å bli bedre kjent med og oppleve nærhet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vet du hva det der er ikke gæli altså. Hvor mye tar du i benkpress?



Anonymous poster hash: 2ae0f...b68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva det der er ikke gæli altså. Hvor mye tar du i benkpress?

Anonymous poster hash: 2ae0f...b68

Ikke så veldig mye... Har ennå ikke greidd 140 kg med proper form. Greidde 150 kg en gang, men da "bumpa" jeg på benken og hadde ikke rompa nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mye... Har ennå ikke greidd 140 kg med proper form. Greidde 150 kg en gang, men da "bumpa" jeg på benken og hadde ikke rompa nede.

Å wow, det er imponerende! :)

Jeg presset såvidt 100 en gang i tiden jeg da. Vekt, høyde???

Anonymous poster hash: 2ae0f...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å wow, det er imponerende! :)

Jeg presset såvidt 100 en gang i tiden jeg da. Vekt, høyde???

Anonymous poster hash: 2ae0f...b68

Hehe, tror man skal trene en del for å komme over 100 kg også, men relativt sett synes jeg ikke 140 kg er mye. Vet om en fyr som er 21 år og som makser på 160 kg. Da snakker man virkelig rå muskelkraft.

183 cm og 85 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, det ikke er mye. Jeg presset egentlig aldri så seriøst selv om progresjonen egentlig var ganske jevn og trutt. Greid å stryke ut noen muskelfiber etter øktene så jeg bestemte meg for å holde meg på rundt de 100 for en periode. Trener du ofte eller?



Anonymous poster hash: 2ae0f...b68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, det ikke er mye. Jeg presset egentlig aldri så seriøst selv om progresjonen egentlig var ganske jevn og trutt. Greid å stryke ut noen muskelfiber etter øktene så jeg bestemte meg for å holde meg på rundt de 100 for en periode. Trener du ofte eller?

Anonymous poster hash: 2ae0f...b68

Hver dag det. Kardio hver dag og styrke minst 6/7 dager i uken. :P

Permanent nedbryting av muskelfibre, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver dag det. Kardio hver dag og styrke minst 6/7 dager i uken. :P

Permanent nedbryting av muskelfibre, mener du?

Går kardio omtrent 3 ganger ukentlig, driver mye med sprint og ellers glad i thaiboxing. Har ingen skader, nei så dette var egentlig bare noe midlertidig. Har lent en del over til kampsport i de senere årene jeg da, i stedet for denne skoleidretten med vekter og apprater. Beundringsverdig at du greier å følge en så streng treningsplan, det ville jeg aldri greid.

Anonymous poster hash: 2ae0f...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, tror man skal trene en del for å komme over 100 kg også, men relativt sett synes jeg ikke 140 kg er mye. Vet om en fyr som er 21 år og som makser på 160 kg. Da snakker man virkelig rå muskelkraft.

183 cm og 85 kg. :)

Alt over 70 kilo er egentlig veldig bra, så om man kommer over 100 er det jo helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...