Gå til innhold

Få SunflowerPenguin tilbake!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Kjære KG!

Dette er skrevet fra hjertet, så om det er uoverveid, er det i hvert fall godt ment.

Det er klart at SunflowerPenguin er i sin soleklare rett i å slette seg. Men hun etterlater et DYPT savn.

Er det noe vi andre her på bruket kan gjøre for å oppmuntre henne til å ombestemme seg?

Er det mulig å kontakte henne? Kan noen formidle at hun er ønsket?

Noen ganger fóler jeg at jeg ikke passer inne her. Men antageligvis er det sikkert flere som fóler pá denne máten de og, av og til.

Dette er kopiert fra tråden "Fortell noe helt opplagt" side 72.

Hvis hun har slettet seg etter å overbevist seg selv om at hun ikke passer inn her, kan vi som savner henne, få lov til å overbevise henne om at det motsatte er tilfelle? Hun fikk sympatiske svar (se side 73), men hun er altså borte.

Dette er en bruker som har postet 2900 ganger.

Værsåsnill?

Hvis noen ser denne tråden, og ønsker å si noe i samme dur (eller egentlig moll, om man skal ta humøret som utgangspunkt), så gjør gjerne det.

SunflowerPenguin - kom tilbake!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte henne veldig godt ): ): ): Hvorfor forsvinner alle brukerne jeg begynner å få god kontakt med? Why? WHY!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun kanskje veldig damete? Tror ikke vi vekslet kommentarer noen gang. Så hvis hun likte strikking, så var jo slikt ikke noe jeg pleide å kommentere på.

Hun går kanskje lei og kommer tilbake igjen. :)

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dårlig samvittighet for den ene kommentaren jeg skrev til henne ): Var ikke ment å gjøre henne trist, likte henne ganske godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hun kanskje veldig damete? Tror ikke vi vekslet kommentarer noen gang. Så hvis hun likte strikking, så var jo slikt ikke noe jeg pleide å kommentere på.

Hun går kanskje lei og kommer tilbake igjen. :)

Vet ikke, jeg møtte henne i uinteressant-, opplagt-, snikksnakk- osv. trådene. Altså ren og skjær fjas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun kommer tilbake, så håper jeg at hun endrer litt på avataren, den eh virker litt vel kjedelig og upersonlig synes jeg. Litt rart egentlig. Lurer på om jeg kanskje reagerer på hvor ikonisk avataren hennes er/var. Avataren var kanskje veldig symmetrisk tror jeg.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi savner deg KJEMPEMASSE!!! Kommer til å titte etter deg hver eneste dag!

Stor klem fra NJ og Jessica :hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Du etterlater deg et tomrom i ordlekene Sunflowerpenguin. Håper du kommer tilbake og lager litt mer liv her. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Hvis hun kommer tilbake, så håper jeg at hun endrer litt på avataren, den eh virker litt vel kjedelig og upersonlig synes jeg. Litt rart egentlig. Lurer på om jeg kanskje reagerer på hvor ikonisk avataren hennes er/var. Avataren var kanskje veldig symmetrisk tror jeg.

Hei! Selv om vi to liker fugler, så må hun få lov til å like gule pingviner. :jolie:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Altså, fugler :P :D

Joda. :rodme: Men de kan jo ikke fly.. :rodme:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis hun kommer tilbake, så håper jeg at hun endrer litt på avataren, den eh virker litt vel kjedelig og upersonlig synes jeg. Litt rart egentlig. Lurer på om jeg kanskje reagerer på hvor ikonisk avataren hennes er/var. Avataren var kanskje veldig symmetrisk tror jeg.

Håper du tuller, avataren var en del av henne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

Takk for at du kom tilbake, det ble ikke så koselig her uten deg. :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...