Gå til innhold

I'm back


Sissan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også vært her ganske lenge. Dog med avbrekk og noen andre nick i mellomtiden. Husker deg godt. Ting er dessverre ikke som de en gang var her *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg husker deg Wadjet? Jeg har vel vært borte i et par år nå tror jeg, husker ikke helt, men det må være såpass.

Hei DonPedro - hyggelig å se deg her. Ting er aldri som det var, men det kan være bra likevel? Samholdet vi hadde her da vi var et mindre forum i starten kommer aldri tilbake, herregud det var gøy. Men det var en pionergreie, ikke mange seriøse alternativer på den tiden. Savner det ikke, men er utrolig glad for at jeg fikk det med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg henger nå en gang her....

Nå mest på venne/kozemoze-plan, mens det før var mer debatt for min del. Nå er det så mye rare folk her at jeg som regel ikke gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er såpass lenge, så var jeg en annen på den tiden. Jeg husker deg som kunnskapsrik, men jeg tror ikke at veiene våre krysset hverandre veldig mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Når du svarer i en gæmlistråd så ;-)

Vi er vel cyber-gæmliser (les. over 15) alle sammen her inne.... hehe - ro ro til fiskeskjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du svarer i en gæmlistråd så ;-)

Vi er vel cyber-gæmliser (les. over 15) alle sammen her inne.... hehe - ro ro til fiskeskjær.

Cyber-gæmlis faktisk - utrolig bra uttrykk *noterer bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg, men det er veldig lenge siden. 2003 tror jeg. Eller 2004...Nå er det så mange her og alt er litt uoversiktlig for en som bare deiser innom en gang eller to annenhver måned. Hyggelig å se gamle nicks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tataaaaa!!!!

Overrasket eller? Jeg visst her og henger i krokene, men kan ikke påberope meg noe særlig aktivitet de siste årene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...