Gå til innhold

Hvor skadelig er hårføner?


Flynn

Anbefalte innlegg

Ja, dette ønsker jeg svaret på. Jeg har tidligere brukt mye rettetang og hårføner, og nå har jeg kuttet ned til kun hårføner etter dusj, og rettetang en sjelden gang.

Men jeg må føne håret mitt etter dusjing, for det blir utrolig stygt hvis det kun lufttørker. Jeg bruker varmebeskyttende. Men føler håret mitt er slitt og tynt (har ikke så mye hår og det er ikke tjukt...) og føler ikke at det vokser. Kan det være fordi føningen skader mye? Hva kan jeg gjøre? Lei av å ha det sånn :( Ser andre jenter overalt med langt pent tjukt hår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føner håret nesten hver gang etter jeg dusjer. Bruker god shampo og balsam, hårmaske, kokosnøttolje, varmebeskytter, i tillegg spiser jeg sunt og tar av og til B-vitaminer. Jeez! Masse produkter jeg bruker for å ta vare på håret :S 



Anonymous poster hash: fd9dc...8f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det har mye å si ja. Jeg har alltid brukt gode shampoer, balsam, vært flink å bruke både protein og fuktkurer + varmebeskyttend. Håret var som ditt og måtte fønes etter vask, og helst også rettes for å se ok ut. Sparte til langt hår i nærmere 10 år uten at det ble noe lenger enn skulderlangt.

Det siste året har jeg tatt Brazillian Frizz out behandling hos frisør, og kunne dermed legge både føner og rettetang på hyllen. Så nå begynner det endelig å bli litt langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jam du fortelle om Brazilian frizz out? Hvordan funker det?

Anonymous poster hash: f0945...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...